Onko teistä ihan ok: mies menee exälle joulusaunaan?
Mies hakee lapsensa aattona exältä ja exä laittoi viestiä, että joulusauna on lämmin jos kiinnostaa. Mies oli vastannut et kiitos joo. (Meillä ei siis ole saunaa kotona).
Syy että mies hakee lapset jouluaattona on, että exä ja lapset jakaa onat lahjat ensin siellä ja sitten mies hakee lapset jokunviettoon meille.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista.... nyt on hyvä provo!
Ällöprovo jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis luitko miehen tekstiviestejä ihan itseksesi vai kertoiko mies asiasta?
Mies luki ne mulle ääneen. En vakoile muiden tekemisiä :)
Pyysin eilen illalla miestä ilmoittamaan exälle, että hänen täytyy lähteä takaisin kotiin klo 17. Eli jos saunaa on tarjolla, sen on oltava ennen sitä. Mies lupasi hoitaa asian tänään. Eiköhän tämä nyt ole selvinnyt.
Kivaa joulunaikaa kaikille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sian jättö edessä.
Ei sikaa kannata jättää jouluna, vasta joulun jälkeen, jos siitä on jotain jäljellä.
No minä haluaisin kyllä saunoa myös, yhdessä miehen kanssa. Menisin mukaan. Koska minäkin tykkään saunoa. Kai sekin on sille exälle ok, jos kerran kaikki on ok. Hyväksyy miehen uuden perheen jne. Minua loukkaisi tuossa tasan se et mies hoitaa kivat joulutraditiot yksin tai exän kans, ei minun. Mut jos minäkin olisin tervetullut niin sitten ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tossun alla olet, jos et ole edes tavannut exää siitä syystä että exä ei halua. Nössö mies. Monet miehet jää ikuisesti rakastamaan (salaa) lastensa äitiä. Jos ei kehtaa sinua hänelle esitellä, jotain on pielessä.
Olen toki tavannut exän, monta kertaa. Ei hänen olemassa olonsa minua haittaa. Hän ei vaan halua enää nähdä minua, välttelee. Jos hänen pitäisi tuoda tai hakea lapset, tekstaa aina miehelle ensin olenko kotona. Jos olen, miehen pitää viedä lapset puistoon, jossa ex ofottaa tai hakea exältä tms. En yhtään ymmärrä miksi?!?
Minun mies on kyllä vähän nössö, olen sen huomannut.
Ap
Valtapeli. Yrittää mitätöidä sun olemassaolon. Ei halua hyväksyä sua ja kohdata mitä on, uutta perhettä ja sua. Pompottaa miestä. Meillä vähän sama mies nössö ja ex pompotti aikanaan mennen tullen, mies niiaili ettei ex vaan suutu. Hienoo ettei sua haittaa. Mua haittasi tosi paljon. Mikset mee mukaan saunaan, kun kerran ootte, pariskunta? Siinähän sen exän motiivit valkenee. Oliko vaan ystävällistä perusjuttua vai sitä et yrittää sut mitätöidä ja tulla teidän väliin. Toisin sanoen haluaako mieheltä jotain vai hyväksyykö sen et miehes on sun kumppani?
Kävikö sika saunassa ja viuhtoiko melalla?
Onko kuvia tai videota?
Onko mies menossa tänäkin jouluna exälle saunomaan?
Pakkasitko pyyhkeen mukaan vai saako exältä?
Kuuluu jouluperinteisiin että jouluna pukki käy naapurissa tyhjentämässä säkit, innokkaimmat pukit saattavat kiertää talosta taloon koko illankin. Minusta siis ihan ok, vaikkei ex ihan naapurissa asuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai mies vastasi että kyllä maistuu, kiitos? Mikä maistuu? Glögi ja PIPARI?
Hei kulta, saanko maistaa piparia piparia, saako pukki jo tulla, saako pukki tulla? Joulu piritalossa.
Tässä tulee vaan ap:sta pervo kuva, jos tuollaisesta viestistä tulee ekana mieleen yhdessä saunominen ja raju seksi. Tulee mieleen entinen tyttöystävä, joka suuttui siitä kun kävin naiskaverin kanssa elokuvissa ja oluella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä voi mennä mukaan, saunoisitte yhdessä?
En ihan hirveasti välitä tavata mieheni entistä vaimoa, ymmärrettävästikin.
Ap
Miksi et? Minä en osaisi olla mustasukkainen exästä. Saattaahan sinullakin olla sellainen, etkä enää sutinoi hänen kanssaan?
No ei ole ok,vois mies mennä sit takasin exän luo ja viettää perhe elämää..
Ainoostaan jos sinä olet myös kutsuttu ja mukana, ei muuten. Samoin tuo joulunvietto perheenä ja lahjojen jako ei ilman sinua missään nimessä. Itellä samanlainen tilanne. Miesystävä elää samalla tavalla kuin ennen eroa exästä, syövät, jne yhdessä. Ei tajua ettei se ole korrektia ilman uuden mukanaoloa enää. Täysi stoppi tuolle. Exä ei ole löytänyt vielä uutta joten kuvittelee voivansa jatkaa perheelämää vaikka itse jätti miehen.
Mulla sois hälytyskellot jo lujaa tossa vaiheessa! Jotain se muikkeli yrittää...