Onko teistä ihan ok: mies menee exälle joulusaunaan?
Mies hakee lapsensa aattona exältä ja exä laittoi viestiä, että joulusauna on lämmin jos kiinnostaa. Mies oli vastannut et kiitos joo. (Meillä ei siis ole saunaa kotona).
Syy että mies hakee lapset jouluaattona on, että exä ja lapset jakaa onat lahjat ensin siellä ja sitten mies hakee lapset jokunviettoon meille.
Kommentit (117)
Minulle olisi täysin ok, ja vieläpä hyvä juttu. Itse en pidä saunomisesta ja mies pitää, joten miksei hän saisi saunoa? En ole tippaakaan mustasukkainen, ja minusta on vain hyvä että ollaan hyvissä väleissä eksien kanssa.
Meillä täällä Porvoossa kutsutaan kaikki exät joulusaunaan. Istutaan siinä miehet ja naiset vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kysy voitko tulla mukaan saunomaan!
Nimenomaan, tai menet mukaan ihan kyselemättä.
Jos sinutkin on kutsuttu ja/tai eksän uusi kumppani on myös paikalla niin sitten ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olisi ok! En ole tippaakaan mustasukkaista tyyppiä mutta joku raja sentään.
No kristus sentään, ei kai se nyt sen exänsä kanssa ole sinne saunaan menossa... Mistä näitä oikein sikiää?
Ensiksikin anteeksi aloituksen painovirheet, kirjoitan puhelimella ja mulla on juuri laitettu uudet kynnet :)
En ole yhtään selvillä, missä yhdistelmissä ajattelivat saunoa. Lapset ovat kuitenkin sen verran pieniä, että eivät varmaan voi saunoa yksin. Tuskin siellä lauteilla mitään touhutaan, mutta eihän sekään ole ihan poissuljettua, että jossain vaiheessa olisivat saunassa kahdestaan.
Ap
Ei olisi ok todellakaan. Miksi ex ehdottaisi tuollaista? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi.
Juuri tältä minustakin tuntuu. Ihan intuitiivisesti.
Toisaalta sitten tajuan myös olevani vähän ikävä ihminen kun epäilen ja ajattelen kaikkea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä voi mennä mukaan, saunoisitte yhdessä?
En ihan hirveasti välitä tavata mieheni entistä vaimoa, ymmärrettävästikin.
Ap
Se on miehellesi ok. Sauna on sauna eikä muuta. Olet ihan itse valinnut miehen , jolla on pieniä lapsia.
Kannattaisi ihan keskustella asioista ENNEN kuin lyö hynttyyt yhteen .
Taitaa olla muuta mielessä kun saunominen,
Muksut katsoo telkkaria kun ovat
Kaksistaan saunassa.
Jos saunoisi yksin tai lasten kanssa, ok. Jos exä saunoisi samassa vuorossa, ei ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olisi ok! En ole tippaakaan mustasukkaista tyyppiä mutta joku raja sentään.
No kristus sentään, ei kai se nyt sen exänsä kanssa ole sinne saunaan menossa... Mistä näitä oikein sikiää?
Ensiksikin anteeksi aloituksen painovirheet, kirjoitan puhelimella ja mulla on juuri laitettu uudet kynnet :)
En ole yhtään selvillä, missä yhdistelmissä ajattelivat saunoa. Lapset ovat kuitenkin sen verran pieniä, että eivät varmaan voi saunoa yksin. Tuskin siellä lauteilla mitään touhutaan, mutta eihän sekään ole ihan poissuljettua, että jossain vaiheessa olisivat saunassa kahdestaan.
Ap
No varmaan se exä ois nyxä jos he kovasti tykkäävät keskenäänsä saunoa?
No mikäs siinä jos potenssia riittää tai et haluakaan jouluna naida.
En tykkää saunassa naida mutta sen jälkeen kyllä maistuu saunapuhdas-
Anna miehesi päättää, miten käsittelee exän ehdotuksen, sehän oli suunnattu sille exälle. Toisen tunteita ei ole hyväksi ruveta sanoittamaan.
Mul oli exän kanssa juhannussauna 😜
Toisella kierroksella eikä yhteisiä lapsia ja ylipään ovat jo aikuisia nekin. Ollaan yli 50v ja omien sanojensa mukaan oli sinkku. Tavattiin kaupungilla ja saunavuoroni oli alkamassa. No, hänen nykyinen sitten pahoitti mielen.
Tuli muistutus miksi on ex....
Asuuko exä heidän entisessä yhteisessä kodissaan? Mietin vain sitä, että jos se on hyvä sauna ja mies tykännyt käydä siellä on oikeastaan aivan oikein exän tarjota mahdollisuutta hyödyntää saunaa. Usein erossa elintaso ja mukavuudet vähenevät, joten katsoisin että on jopa exän velvollisuus ehdottaa saunaa aattona.
Jos teidän välit ovat hyvät ja avoimet, niin enpä olisi sinun sijassasi huolissaan. Joulua vietetään niin mielettömän monin eri tavoin, että jos joku menee exän luokse vain saunaan on se todellaki pikku juttu mitä kaikkea muuta olen vuosien varrella nähnyt ihmisten joulun vietosta kenenkin seurassa.
Eiköhän se ei aika tarkkaan tiedä mitä sieltä vaatteiden alta löytyy. Ja miten se toimii. Ja loppupeleissä, eihän se järvi soutamalla kulu, niin miksi se mela kuluisi? Iloa kaikille!
Kysy voitko tulla mukaan saunomaan!