Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset huijaavat miehiä "kauneudellaan"

Vierailija
19.12.2019 |

Tosiasiassa hyvin harva nainen on kaunis ilman meikkiä. Meikki on ihmisten huijaamista että näyttää kauniimmalta kuin onkaan. Miten te merkkaavat naiset voitte elää tämän asian kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaavat=Meikkaavat. Ap

Vierailija
2/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no itse meikkaan saadakseni punoituksen peittoon. Ikävää, jos joku kokee tulleensa huijatuksi.

Vierailija
4/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, voin elää sen kanssa ihan hyvin. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa koetko itsesi meikkaamiseni takia huijatuksi. En tee sitä sinun vuoksesi, that's it.

Vierailija
5/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen ei meikkaa, miehet haukkuvat kun ei viitsi panostaa itseensä ja ulkonäköönsä yhtään. Tee niin tai näin, aina väärin päin.

Vierailija
6/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen naisten pelin lävitse, siksi en tuhlaa heihin aikaa. Älä sinäkään, ap.

Vierailija
7/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei huijaannu paitsi ehkä naisia esineellistävät - ja se on ihan oikein. Muahhahahhahaa!

Nainen

Vierailija
8/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen naisten pelin lävitse, siksi en tuhlaa heihin aikaa. Älä sinäkään, ap.

Siellä yksi MGTOW-häviäjä taas ilmoittautuu...

Vierailija
9/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä yksi MGTOW-häviäjä taas ilmoittautuu...

Mikä ihmeen häviäjä? Tiedoksenne että olen suvereeni voittaja, samaa ei voi sanoa teistä ja poikkiksistanne/tyttiksistänne.

Vierailija
10/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko totuus ja osuiko tunteisiin? Ap

Vierailija
11/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta mitä joku random tyyppi meikistäni ajattelee, kumppani on hyvin tietoinen siitä miltä näytän ilman meikkiä (jota käytän hyvin vähän). Pitää minusta myös naturellina.

Vierailija
12/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kauneudellaan, vaan valheillaan.

Vierailija
13/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suomimies on kovin komea eli tasoissa oomme.

Vierailija
14/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan,käytän kauniita ja vartaloani imartelevia vaatteita,muotoilevia alusasuja,sävytän hiuksiani ja suoristan villejä luonnonkiharoitani. Olen oikein vetävän näköinen mimmi. Sitten tulen kotiin ja vedän korsetin pois, puhdistan kasvot meikistä,laitan pieruverkkarit tai olen älästi. Tadaa,suohirviö paljastuu kuoren alta. Voin elää itseni kanssa ihan mainiosti. Kyllä kaikki sen tietää,että olen hieman ylipainoinen ja näytän perseeltä ilman ehostuksiani. Ei mulla ole mitään ongelmaa tämän asian kanssa. Harmi,että aloittajaa se vaivaa...

Vierailija
15/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut koskaan naisen kanssa joka meikkaisi 2min enempää. Eli ripsari & huulipuna. Luonnollista kauneutta sen pitää olla. On mukava että ei tarvitse aamulla säikähtää kuka hemmetti minun vieressä on nukkunut.

Vierailija
16/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! 25v ilman meikkiä. T: luonnonkaunis

Vierailija
17/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suohirviö kirjoitti:

Minä meikkaan,käytän kauniita ja vartaloani imartelevia vaatteita,muotoilevia alusasuja,sävytän hiuksiani ja suoristan villejä luonnonkiharoitani. Olen oikein vetävän näköinen mimmi. Sitten tulen kotiin ja vedän korsetin pois, puhdistan kasvot meikistä,laitan pieruverkkarit tai olen älästi. Tadaa,suohirviö paljastuu kuoren alta. Voin elää itseni kanssa ihan mainiosti. Kyllä kaikki sen tietää,että olen hieman ylipainoinen ja näytän perseeltä ilman ehostuksiani. Ei mulla ole mitään ongelmaa tämän asian kanssa. Harmi,että aloittajaa se vaivaa...

Ok, no hyvä että olet sinut itsesi kanssa. Sitähän se on, valhetta... Ap

Vierailija
18/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no itse meikkaan saadakseni punoituksen peittoon. Ikävää, jos joku kokee tulleensa huijatuksi.

Haluaisin itsekin meikata punoitukseni, mutta en miehenä kehtaa

Vierailija
19/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meikki peittää tatuoinnit.

Vierailija
20/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä turhaa vapaa-aikaasi naisii turhaa oma aikasi itseesi

jos iokestit tarvi seurustelu kumppani nii ota ladyboy/Shemale