Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut kirjoittamassa nasevaa hieman ilkeää kommenttia ja

Vierailija
19.12.2019 |

perunut sen sitten kun olet alkanut miettiä sen saattavan loukata jotakuta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut, ketjut poistuu niin nopsaan, miksi nähdä vaivaa miettiä, ehtiikö tuo jotakuta loukata.

Jos kirjoitan kommentin mikä on ja pysyy netissä, silloin asettelen sananani paremmin.

Vierailija
22/31 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikaisemmin kirjoitin ilkeitä kommentteja enkä perunut. Seura tekee kaltaisekseen, ainakin tällä palstalla. Sitten päätin etten enää jaksa tuota koska en itse sa siitä mitään hyvää mieltä. Nykyisin jätän kommentoimatta ellei minulla ole mitään sanomista tai mielipidettä ketjuun. Ilkeily on lapsellista, keskenkasvuisten hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin. Joskus myös vastailen kysyjälle asiallisen neutraalisti, vaikka kysymys olisikin ns. tyhmä.

Vierailija
24/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Aika umpio pitää olla, jos loukkaantuu anonyymipalstan provokommenteista.

Itselleni pikku heittely on huumoria ja ajanvietettä, niin kuin tää koko palsta.

Ihme, että joku pitää tätä jonain hel vetin oraakkelina?

Vierailija
25/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut mitään.

Täällä on muitakin urpoja, minun lisäkseni.

Kun ei voi valita seuraa, niin voi kertoa mielipiteensä sensuuritta.

Rapatessa roiskuu!

Vierailija
26/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta hyvin usein on käynyt niin että olen kirjoittanut pitkän, nasevan sekä perustellun kommentin ja kun painan lähetä, niin hups, sivua ei voida näyttää.

Vierailija
27/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ilkeyttä että keskustellaan jostakin asiasta, ei henkilöstä, ja itse tiedän ettei se asia ihan niin mene kun muut hehkuttaa niin olen käynyt sitten kirjoittamassa asiasta realistisemman ja totuudenmukaisemman kirjoituksen sinne joukkoon. Sanotaan että se on suorasukaisuutta ja jopa inhorealismia ilman pehmentelyä. Voi kai se jotakin loukata? Henkilöön menevää ilkeilyä pyrin välttämään mutta kaippa sellaiseenkin joskus sortuu.

Vierailija
28/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tällaiseen kysymykseen oikeasti vastata kuin yhdellä tavalla. Yritetään. Ajattelin kuitenkin, niin että kerään aikani syntejä säkkiini. Käännyn sitten katoliseksi, käyn siinä käymälän näköisessä kopissa ja kuiskailen syntini papille ja yhdessä nykäisemme kämälän  narusta parilla mantrallla syntisaldoni taas nolliin.

Vierailija
29/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pienet ilkeilyt täytyy kuitenkin kestää.

Miksi av:lla yleensä kaikki ovat lähtökohtaisesti vähän ilkeitä, näpäytteleviä? Eihän sellaisia olla irl. Jos joku on sellainen tosielämässä, ei kukaan pidä häntä ihan normaalina. Se näpäyttely, pikkuinen ilkeily jne, ei ole normaalia käytöstä.

Siksi, kun täällä ollaan nimettömiä ja kasvottomia. V.ttuilu Ja kiusaaminen on useille keino purkaa omaa pahoinvointiaan.

Vierailija
30/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ollut kirjoittamassa johonkin kommenttia. Sitten ku olisi pitänyt lähettää niin olen perun sen. Jos lähettää ilkeän kommentin niin itselle siinä jää todella paha olo.

Sama asia jos puhuu jonkun kanssa jostain ihmisestä negaa niin ainahan siitä jää paha olo. Siksi pyrin ymmärtämään ja puhumaan niin, että itselle jäisi keskustelusta hyvä mieli.

Vierailija
31/31 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pienet ilkeilyt täytyy kuitenkin kestää.

Miksi av:lla yleensä kaikki ovat lähtökohtaisesti vähän ilkeitä, näpäytteleviä? Eihän sellaisia olla irl. Jos joku on sellainen tosielämässä, ei kukaan pidä häntä ihan normaalina. Se näpäyttely, pikkuinen ilkeily jne, ei ole normaalia käytöstä.

Osa ehkä selittyy sillä, että tänne kirjoitetaan se, mitä ajatellaan, mutta ei kehdata ääneen kuitenkaan omalla naamalla sanoa.

Vaikka eihän niin pitäisi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi