Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua motivoi työssäsi?

Vierailija
19.12.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoi? Työ on vain väline josta saan rahaa joka helpottaa elämää.

Vierailija
2/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka, jolla pystyn elättämään itseni ja lapseni. Mukavat työtoverit, reilu esimies ja joustavat työajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on ainoa syy tehdä töitä.

Vierailija
4/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen

Vierailija
5/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mikään.

Vierailija
6/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko

Vierailija
7/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuudet oppia uutta ja kehittyä.  Palkankorotukset.  Hyvän palkan mahdollistama vapaa-aika ja säästäminen eläkepäivien varalle.

Vierailija
8/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha enimmäkseen, mutta ongelmanratkaisun tuoma henkinen tyydytys myös. Uuden oppiminen on kivaa siinä sivussa.

Vierailija
9/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ihana työ, joka on enemmänkin harrastus ja ilon aihe minulle

-Upeat asiakkaat, joista on tullut vuosien aikana jo ystäviä. Valitsen itse asiakkaani ja jos kemiat eivät osu yksiin, niin hän ei ole minun asiakkaani

-Saan määrittellä itse työaikani, eli myös lomat ja pidänkin viisi viikkoa lomaa silloin kun itse haluan. Iltaisin ja viikonloppuisin teen vain joskus hieman paperitöitä.

-Tekisin tätä työtä lähes ilmaiseksikin, mutta en tee, vaan palkka on hyvä.

Olen yrittäjä.

Vierailija
10/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Teen työtä, jota ei arvosteta, joten eipä muita motivaattoreita ole.

Vierailija
11/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei arvosteta? Miten arvostaminen liittyy työn tekemiseen? Mikä työsi on? Mihin tarvitset arvostusta?

Vierailija
12/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ainoa syy täälläkin, mitään muuta syytä ei ole miksi menisin töihin.

Vierailija
13/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei arvosteta? Miten arvostaminen liittyy työn tekemiseen? Mikä työsi on? Mihin tarvitset arvostusta?

No vaikka siten, että siinä, missä muut saavat palkankorotuksia, niin tässä työssä hintoja poljetaan koko ajan alemmas.  Voit ehkä päätellä nyt, mihin sitä arvostusta tarvitsisin. Olen kääntäjä.

Vierailija
14/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siten, että siinä, missä muut saavat palkankorotuksia, niin tässä työssä hintoja poljetaan koko ajan alemmas.  Voit ehkä päätellä nyt, mihin sitä arvostusta tarvitsisin. Olen kääntäjä.

Et ole ilmeisesti kovin kummoinen ammattilainen ja koska sinulla ei ole yhtään ammattiylpeyttä, niin se näkyy kauas. Asia on siis täysin oma vikasi, ei muiden vika.

Vierailija
15/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti kovin kummoinen ammattilainen ja koska sinulla ei ole yhtään ammattiylpeyttä, niin se näkyy kauas. Asia on siis täysin oma vikasi, ei muiden vika.

Ymmärrän, että sinulla on nyt jostain syystä paha olo ja vastasit siksi viestiini tuolla tavalla. En nyt ala kertomaan alastani sen enempää, koska en oikein viestisi perusteella usko, että olet siitä kiinnostunut.

Vierailija
16/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka motivoi, vaikka se onkin huono. Työkaverit ovat kivoja ja töissä on mukavaa.

Valitettavasti muuten mikään ei motivoi. Olisi hienoa kirjoittaa uuden oppimisesta ja ammatillisesta kehittymisestä, mutta en saa tuollaisia kokemuksia työssäni. Työni on rutiininomaista, päivässä toiseen juuri samanlaisena juuri samaan kellonaikaan toistuvaa.

Vierailija
17/17 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka on ainoa syy tehdä töitä.

No kai siellä töissä nyt jokin muukin motivoi kuin pelkkä palkka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä