Elämä on lyhyt - älä haaskaa sitä väitelläksesi politiikasta tuntemattomien kanssa netissä
Ystävällinen muistutus teille kaikille näin joulun alla.
Tämäkin mamma rauhoittuu hiljalleen jouluvalmisteluiden pariin.
Rauhallista joulun ja onnellista uutta vuotta teille kaikille!
Kommentit (31)
Lahjat ostettu. Ruuat haen viikonloppuna. Samoin siivoan.
Mitä vielä haluat minun tekevän, ap?
Onkivan lipeäkalanko?
Viisas ohje.
Molemmat kun lähes 100-prosenttisella varmuudella pitävät tiukasti omista näkemyksistään kiinni.
Käytössä on vain suu, muttei korvia.
Kiitos aloittajalle tärkeästä muistutuksesta! Pitää muistaa että on toivottoman hedelmätöntä yrittää ajaa omia mielipiteitään toisen yhtä jääräpäisen päähän. Tuloksetonta, ei siis kannata. Aion muistaa tämän. Hyvää joulua ap ja kaikki nekin jotka ovat kanssani eri mieltä hamaan loppuun asti!
Muista AP tämä neuvosi kun persut nousee hallitukseen ja alkaa korjaamaan tämän hallituksen jälkiä.
Ei kannata väitellä, ettei omaan maailmankuvaan tule säröä, ok boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä haaskaa johonkin, sitä kutsutaan aivojen rentouttamiseksi. Joku katselee telkkaria toinen lukee kirjoja kolmas väittelee poliitiikasta netissä neljäs höpöttelee niitä näitä kavereiden kanssa ja viides katselee kuvia somessa.
Netissä väitteleminen ei itse asiassa rentouta aivoja, vaan stimuloi niitä. Riitelyn tuottamaan dopamiini- ja adrenaliiniboostiin voi jäädä koukkuun. Sen sijaan mm. lukeminen, vuorovaikutus muiden kanssa tai vaikka netin kissavideot ovat oikeasti rentouttavia toimintoja.
Mutta minä nautin kiihtymisestä väittelyssä. Kyllä urheiluunkin liittyy dopamiini ja adrenaliini ja silti se on ihan kannatettavaa.
Äläpä vastaa minuna, mutta tosiasia on että jokainen määrittelee itse oman tavan rentoutua, eivätkä kaikki suinkaan kiihdy poliittisesta "väittelystä" varsinkaan täällä tapahtuvasta. Asioista voi väitellä/ keskustella ilman kiihtymystäkin, varsinkin jos siihen ottaa sivustaseuraajan roolin, eikä mene tunteella mukaan vaan havannoi muiden mielipiteitä ja esittää omansa. Se mikä toimii toisella ei toimi toisella, oli sanomani tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna sitten ei enää muistella menneitä.
Silloin kina vasta alkaa.😇
Loistava neuvo.