Hassuimmat kaunistelut nettideiteillä
Netissä usein kaunistellaan ja liioitellaan asioita, jotta annettaisiin mahdollisimman hyvä kuva itsestä. Tähän sarjaan varmaan kuuluu myös kuvat sellaisesta kuvakulmasta, ettei livenä edes tunnista. Mitä muita yllätyksiä teille on tutustumisen myötä tullut?
Kommentit (30)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Melkein oikea ikä ja melkein tosissaan... 🤣
Jep. Aikamoista treffikumppanin aliarvioimista. Ja vielä varmaan ajattelee olevansa todellinen saalis.
MIes valehteli ikänsä kymmenen vuotta nuoremmaksi.
Mies valehteli olevansa kaksi vuotta sitten eronnut, mutta olikin vankasti naimisissa ja kolmen aika pienenkin lapsen isä. Asui työn vuoksi viikot erossa perheestään. Väitti että käy viikonloppuisin kotipaikkakunnalla katsomassa lapsiaan ja yöpyy lähisukulaisten luona, minne hakee myös lapset. Jne. Patologinen valehtelija.
Sitten eräs mies kertoi treffinaisesta seuraavaa: nainen oli kertonut olevansa 50-v. mutta olikin 58-v. Sama nainen oli kertonut olevansa lähes 180 cm, mutta olikin ollut noin 160 cm. Miehellä oli ollut profiilissa toive pitkästä naisesta. Ei tullut toisia treffejä.
En käsitä minkä hemmetin takia porukka valehtelee ikää tai kaunistelee kuviaan. Vanhoja kuvia tai kuvakulma on sellainen että saadaan piilotettua huonoja ominaisuuksia. Oikeasti nämä henkilöt tuhoavat oikeasti kaikki mahdollisuudet. Pitää muistaa kuitenkin kaikilla meillä ei ole samat ihanteet, toiset jopa saattavat tykätä vanhemmasta, pulleammasta tai jopa karunoloisesta henkilöstä. Mutta jos olet valehdellut tiedot, niin on erittäin epätodennäköistä että treffikumppanisi tykkäisi jostain muusta kuin mitä on nähnyt netissä.
Itse olen 38v ja olen ylpeä itsestäni enkä valehtele millään profiilissani. Myös profiilini sisältää useita eri kuvia ja ilman mitään erikoisia filttereitä tai tosielämän siistimisiä. Ja kun olen mies, niin myös kuvissa näkyy vuoden ajalta eri partamuoteja joihin mahdollinen kumppani joutuisi törmäämään jos pariutuisimme.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä olen törmännyt siihen, että miehet antaa kuvilla ymmärtää olevansa pidempiä. Sitten treffeille tulee 20 cm oletettua lyhyempi tyyppi.
Miten ihmeessä voi kuvilla antaa ymmärtää olevansa pidempi? Tuskin kukaan nyt seisoo jakkaran päällä kuvia otettaessa
Joitakin naisia ei luonnossa tunnista lainkaan samoiksi ihmisiksi mitä kuvissa ovat. Eivät rumia ole, mutta ovat todella erinäköisiä. Ilmoituksessa kurvikas=merkittävä ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin naisia ei luonnossa tunnista lainkaan samoiksi ihmisiksi mitä kuvissa ovat. Eivät rumia ole, mutta ovat todella erinäköisiä. Ilmoituksessa kurvikas=merkittävä ylipaino.
Varmaan on suurimmaksi osaksi, on juuri noin. Mutta kyllä joukossa löytyy toisestakin suunnasta. Välillä tuntuu että naiset eivät itsekkään tiedä mikä on kurvikas kroppa.
Olen joutunut kokemaan kerran järkytyksen mutta onneksi vain kerran. Naisen profiilikuva oli 10v ja vähintään 20kg sitten. Kohteliaana miehenä tapasin ja deittasin naisen kanssa. Ei ollut ongelmaa, miettiä olenko yhteyksissä häneen treffien jälkeen.
Melkein oikea ikä ja melkein tosissaan... 🤣
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua