Hassuimmat kaunistelut nettideiteillä
Netissä usein kaunistellaan ja liioitellaan asioita, jotta annettaisiin mahdollisimman hyvä kuva itsestä. Tähän sarjaan varmaan kuuluu myös kuvat sellaisesta kuvakulmasta, ettei livenä edes tunnista. Mitä muita yllätyksiä teille on tutustumisen myötä tullut?
Kommentit (30)
Tyypin piti olla 43 mutta todellisuudessa oli 50. Toisen piti olla 48 mutta todellisuudessa oli 55. Siihen loppui varttuneempien treffailu, varmaan valehtelivat kaiesta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tutkin taustat ennen kuin tapaan. Eli kun minä istun miestä vastapäätä ja sillä on vaikkapa yritys niin voi olla varma, että minä olen aivan yhtä tietoinen kuin hän hänen rahatilanteesta, konkursseista ja sukulaissuhteista siinä vaiheessa kun sanon, että "ai sulla on yritys?". Sitten vain annan miehen jutella ja katson miten paljon valehtelee ja mistä.
Ja höpöhöpö.
Työttömyyden peittely. Ilmaisi sen jotenkin niin, että "tekee määräaikaisuuksia ". Eli oli sillä hetkellä työtön. Viimeiset viisi vuotta oli ollut aina välillä 3-6kk työtön ja sitten taas töissä 3-12 kk pätkän.
Mies kertoi olevansa myyntipäällikkö. Olikin sitten sellainen ovelta ovelle -myyjä... Valehtelu ei koskaan tee vaikutusta.
Tämä on todella nolo. Olen kohta parikymppinen nainen ja kesällä sovin ekat tindertreffini, oli tarkoitus miehen kanssa kahvitella kunhan minulla olisi sopiva tauko, olin pitämässä yhtä kojua markkinoilla. No, tämä mies ei ollut ihan sitä mitä odotin ja vähän säikähdinkin häntä, joten kun hän ehdotti että työvuoroni jälkeen käytäisiin lasillisella, totesin että toi viereinen kapakka tossa on mun kantapaikka, mutta en halua nyt mennä sun kanssa sinne, kun mulla on vähän alkoholin kanssa ongelmia. Jäädyin siis täysin ja paljastin vahingossa olevani orastava alkoholisti. Tämä nyt ei ehkä sovi tänne ihan mutta oli nolo kokemus.
En ymmärrä, miksi valehdellaan niin räikeästi profiilissa. Itse kirjauduin tässä muutama viikko sitten maksullisella treffisivustolle, jota vielä kehutaan 'eliittiseksi' ;)
Tapasin sitten yhden ehdokkaan, jonka ammatti kuulosti erittäin mielenkiintoiselta ja muutenkin olimme
'tärppi'. No, tapasin henkilön ja ensimmäinen reaktio oli kauhistus. Kuva oli kaikkea muuta ja tästä mielenkiintoisesta ammatista hän oli jäänyt sairaseläkkelle, profiilissa savuton, vaikka oikeasti poltti, absolutisti, koska entinen alkoholisti ja sitä rataa. Eli kaikki se, mikä profiilissa miellytti, olikin valetta. Otin hatkat sivustolta ja onneksi sain rahani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypin piti olla 43 mutta todellisuudessa oli 50. Toisen piti olla 48 mutta todellisuudessa oli 55. Siihen loppui varttuneempien treffailu, varmaan valehtelivat kaiesta muustakin.
Joo tuo on kyllä paha kun naiset eivät omalla iällä ole liikenteessä🤨
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ikää on vähän taidettu kaunistella. Ihan turhaan, minulle ikä on pelkkä numero.
Yksi mies kertoi myös kysymättä pituutensa ja livenä huomasin heti että oli arvioinut selkeästi yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies kertoi myös kysymättä pituutensa ja livenä huomasin heti että oli arvioinut selkeästi yläkanttiin.
Nämä siis tinderin kautta, periaatteessa sama asia
Vierailija kirjoitti:
No mutta kai sinä ymmärrät, että ei ne miehet ikäänsä valehtele sinua varten, vaan yleensä ottaen saadakseen nuoremman naisen.
Mä oon 45. Mulle laitto viestiä mies, joka sano olevansa 50. Sovittiin kahvilaan treffit. Katoin, että onpa "rupsahtanu" viiskymppinen. En kysyny mitään.
Jutellessa tuli esiin, että tytär hänellä jo 36v oli lapsenlapsia ja jopa yksi lapsenlapsenlapsi, eläkkeellä oltuaan työelämässä 40 vuotta.
Rehellinen oli toki. Oli vaan alottanu työnteon (ja lastenteon!😁) vähän nuorempana ku keskivertosälli....
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella nolo. Olen kohta parikymppinen nainen ja kesällä sovin ekat tindertreffini, oli tarkoitus miehen kanssa kahvitella kunhan minulla olisi sopiva tauko, olin pitämässä yhtä kojua markkinoilla. No, tämä mies ei ollut ihan sitä mitä odotin ja vähän säikähdinkin häntä, joten kun hän ehdotti että työvuoroni jälkeen käytäisiin lasillisella, totesin että toi viereinen kapakka tossa on mun kantapaikka, mutta en halua nyt mennä sun kanssa sinne, kun mulla on vähän alkoholin kanssa ongelmia. Jäädyin siis täysin ja paljastin vahingossa olevani orastava alkoholisti. Tämä nyt ei ehkä sovi tänne ihan mutta oli nolo kokemus.
No sinähän olit ainakin rehellinen!
Vai oliko tarkoitus vain säikäyttää epäkiinnostava mies pois?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tinderissä olen törmännyt siihen, että miehet antaa kuvilla ymmärtää olevansa pidempiä. Sitten treffeille tulee 20 cm oletettua lyhyempi tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies kertoi myös kysymättä pituutensa ja livenä huomasin heti että oli arvioinut selkeästi yläkanttiin.No mutta kai sinä ymmärrät, että ei ne miehet ikäänsä valehtele sinua varten, vaan yleensä ottaen saadakseen nuoremman naisen.
Kukahan valehtelemalla onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies kertoi myös kysymättä pituutensa ja livenä huomasin heti että oli arvioinut selkeästi yläkanttiin.No mutta kai sinä ymmärrät, että ei ne miehet ikäänsä valehtele sinua varten, vaan yleensä ottaen saadakseen nuoremman naisen.
Kukahan valehtelemalla onnistuu.
Monella on tuo logiikka.
Minulla ekatinder deitti:
- en tunnistanut kuvan perusteella miestä
- miehellä olikin sitten Tinderissä 10 v vanha kuva itsestään
- mies haisi
- hänellä puuttui kaikki etuhampaat
- epäsiisti, likaiset vaatteet
- hotki ruokaa
- oli pihi, vaikka esitteli minulle isoa setelitukkoaan
- hönkäili rasvaisia juttuja siinä meidän syödessä, minulta meni ruokahalu
- juntit, yksinkertaiset jutut esim puhui reality-ohjelmista ja jääkiekosta ainostaan, kumpiakaan en seuraa
Todella yleistä ikähaarukassa 40-55 v miehet; valehtelevat ikänsä, painonsa ja pituutensa.
” Olen sporttinen” = käyn kävelyllä koiran kanssa ja liikakiloja 20-30 kg, olut maha
”Olen nuorekas” kalju tai harmaa harvahapsi, papparainen olemus, kaikki dynaamius puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi oletus, ettei nuorempaa naista voisi saada myös olemalla rehellinen iästä? Valehtelemalla ei saa suhteeseen yhtään ketään, ainakaan pitkäkestoiseen. Mullekin yksi selvästi ikänsä huijaava pokkana väitti, että on tosimielellä liikkeellä. Just joo, melkein uskoin.
Ei mitään. Tutkin taustat ennen kuin tapaan. Eli kun minä istun miestä vastapäätä ja sillä on vaikkapa yritys niin voi olla varma, että minä olen aivan yhtä tietoinen kuin hän hänen rahatilanteesta, konkursseista ja sukulaissuhteista siinä vaiheessa kun sanon, että "ai sulla on yritys?". Sitten vain annan miehen jutella ja katson miten paljon valehtelee ja mistä.