Laihdun kevään jälkeen 85kg:sta painoon 65 kg, miksi en näe sitä peilistä?
Pitäisihän tuo näkyä, mutta en huomaa ulkomuodossani mitään eroa, vaikka paino putosi nopeasti. Missä vika?
Kommentit (22)
Minä olen laihtunut kesästä 15kg, mutten näe sitä peilistä. Luulen, että johtuu vain siitä, että ihminen sokeutuu omalle peilikuvalleen kun näkee sen joka päivä. Niinhän se on, että kun näkee tuttuja pitkän ajan päästä, he huomaavat heti tuollaiset muutokset.
Ja minä aloin laihduttaa 107kg:n painosta, joten voi olla, ettei senkään takia vielä näy, kun painoa on vielä paljon ylimääräistä. Vaatteissa sen kyllä huomaan, että jotkut vaatteet menevät helpommin päälle, pysyvät paremmin tai eivät purista yhtä paljon kuin ennen. Ja eilen satuin vahingossa huomaamaa, että käsivarteni ovat pienentyneet todella paljon, oikein säikähdin kun huomasin sen peilistä, että allit ovat kadonneet, en useinkaan katsele käsiäni, joten ehkä siksi näin eron.
Mulla takana samanlainen pudotus. Koen olevani samanlainen kuin ennen, vaikka en todellakaan sitä ole. Vaatekoko putosi 46-48 -> 40. Kyllähän nuo koon 48 housut on jääny hyllylle ja olen ostanut sopivia mutta samoja paitoja on käytössä. Toisten ottamista kuvista tuon pudotuksen huomaa, ei niinkään peilikuvasta.