Mitä liikkuu sellaisen päässä, joka ostaa veitolasta kertovan kirjan?
Kertokaa mitä päässänne liikkuu, vai liikkuuko mitään? Kirjakaupan jonossa näin mainoksen ja tuli sellainen tunne, että hyi h#lvetti.
Kommentit (15)
En ole ostanut kirjaa, mutta olen kyllä lukenut sen.
Minusta on hyvä nähdä maailmaa oman kuplan ulkopuolelta. En ole Veitolan kanssa lähellekään joka asiasta samaa mieltä, mutta se ei estä minua lukemasta ajatuksiaan. Ei myöskään vaikkapa Jalkapalloilija Zlatanin, tai vaikkapa farida Kalihin, vaikka heidän maailmansa on todella kaukana omastani.
Imatralaiset ostaa kirjan koska kyseessä paikkakunnalta lähtenyt ”julkkis”. Voipi olla paljastuksia tutuista.
Ostin kirjan "Veitola", koska halusin lukea sen. Ei mitään muuta kummallista siihen liittynyt.
Sellaisen päässä liikkuu pottatukka.
Apua. Eksyin kirjamessuille ja kaiuttimista kuului vain mä mä mä mä mä mä mä
Kääsin pääni ja veitolahan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on ihana.
Ilkeä ja ylimielinen kiusaaja se on. Kohtelee hyvin ja asiallisesti vain ihmisiä jotka jakavat saman maailmankuvan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä nähdä maailmaa oman kuplan ulkopuolelta. En ole Veitolan kanssa lähellekään joka asiasta samaa mieltä, mutta se ei estä minua lukemasta ajatuksiaan. Ei myöskään vaikkapa Jalkapalloilija Zlatanin, tai vaikkapa farida Kalihin, vaikka heidän maailmansa on todella kaukana omastani.
Eiköhän sun kuplas ole aika samanlainen kuin toisella suomalaisnaisella? Siis jos haluat oppia jotain muuta, on aivan toisentyyppistäkin luettavaa.
Mutta tämä selkiytti. Että älyn puute ei ole este.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Eksyin kirjamessuille ja kaiuttimista kuului vain mä mä mä mä mä mä mä
Kääsin pääni ja veitolahan se siellä.
Se pitää itse itseään intellektuellina.
Mitä nainen viestittää kun nainen leikkaa pottatukan?
M/39
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen päässä liikkuu pottatukka.
Tuossa tapauksessa potan sisällä on kakkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sun kuplas ole aika samanlainen kuin toisella suomalaisnaisella? Siis jos haluat oppia jotain muuta, on aivan toisentyyppistäkin luettavaa.
Mutta tämä selkiytti. Että älyn puute ei ole este.
Kiitos mielipiteestä. Mitä luettavaa suosittelisit minulle? En ehkä ehdi käymään kirjastossa ennen joulua työkiireiden vuoksi, mutta Storytellin kautta luen yleensä sen mitä luen.
Pottatukkavihervassarietelänvetelien lempi nainen;)
Vierailija kirjoitti:
Imatralaiset ostaa kirjan koska kyseessä paikkakunnalta lähtenyt ”julkkis”. Voipi olla paljastuksia tutuista.
Mutta eihän se ole koskaan tullut toimeen kenenkään kanssa?
Voimia sulle, aloittaja.