Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut itselleen aikuisen miehen?

Vierailija
18.12.2019 |

Onko jollakin mies, joka pyytää käskemättä anteeksi, kun on pahottanut toisen mielen?

Itse kadun, että otin aikoinaan puolisoksi itsekkään, kouluttamattoman, käytöstavattoman "miehen", joka ei näytä tuntevan mitään rajoja sille, kuinka monin eri tavoin minua saa ja voi loukata.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten minullekkin mistä niitä aikuisia miehiä löytää.

Vierailija
2/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sataprosenttisella varmuudella sanoa, etta mulla on.

Han pyytaa anteeksi, mikali meilla on erimielisyyksia, jopa silloin kun siihen ei ole aihetta (eli syy on minun). 

Han ei koskaan loukkaa minua tarkoituksellisesti (ja hyvin harvoin edes vahingossa). 

Han hemmottelee minua arjessa paivittain. (Esimerkiksi eilen, kun tulin toista, oli lammittanyt meille saunan ihan vaan siksi, etta valittelin aamulla selkakipua koska olin nukkunut huonossa asennossa.) 

Han huomioi minun mielihyvani seksissa.

Han kantaa kauppakassit, avaa ovet ja hieroo jalkojani tyopaivan paalle. 

Han hellii, halii ja suukottelee joka paiva.

Aamulla, kun heratyskelloni soi ensimmaisena, han vetaa minut syliinsa ja antaa hyvan huomenen suukon. 

Tiedan, olen alyttoman onnekas. <3 

Vierailija
4/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, pojat on poikia. Huono käytös on typerää enkä sitä itse harrasta mutta muuten sisällä asuu edelleen pikkupoika joka tulee aina välillä esiin. M49v

Vierailija
5/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Han pyytaa anteeksi, mikali meilla on erimielisyyksia, jopa silloin kun siihen ei ole aihetta (eli syy on minun). 

Han ei koskaan loukkaa minua tarkoituksellisesti (ja hyvin harvoin edes vahingossa). 

Han hemmottelee minua arjessa paivittain. (Esimerkiksi eilen, kun tulin toista, oli lammittanyt meille saunan ihan vaan siksi, etta valittelin aamulla selkakipua koska olin nukkunut huonossa asennossa.) 

Aamulla, kun heratyskelloni soi ensimmaisena, han vetaa minut syliinsa ja antaa hyvan huomenen suukon. 

Ette varmaankaan ole olleet kauan yhdessa hanen kanssaan?

Vierailija
6/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajatustenluku onkin tosi helppoa...

Vierailija
7/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä! Onko prinsessan tunteita loukattu? Poliisit paikalle! 

Olisiko mitä, jos kerrankin ottaisi vastuun ihan siitä omasta elämästään ja varsinkin omista tunteistaan, eikä aina syyttelisi ongelmistaan muita. Olisiko se liikaa vaadittu? (on)

Se, että prinsessa pahoittaa mielensä ei välttämättä tarkoita sitä, että prinsessaa on oikeasti loukattu. Joskus varmasti on, mutta ei aina. Ja jos prinsessaa jatkuvasti loukataan, niin minkä h:n takia prinsessa on sellaisen miehen kanssa, joka loukkaa jatkuvasti?

Kaksi sanaa: oma vastuu. Piste.

Vierailija
8/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla on täällä samanlainen kultakimpale, ihan samoin oisin  voinu kirjoittaa. :) Hän on älykäs ja ihanan poikamainen innostuessaan, ei siis mikään tylsä tosikko. Ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta, hän on parasta elämässäni.

Vierailija
9/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ette varmaankaan ole olleet kauan yhdessa hanen kanssaan?

Yli vuoden verran kuitenkin, ja puolisen vuotta jo asuttukin yhdessa. 

Ei kukaan mun eksista nain huomioiva ollut edes suhteen alkuvaiheessa. 

Vierailija
10/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikuinen mies.

Hoitaa oman osuutensa kodissa todella hyvin. Myös ne "metatyöt".

Pyytää anteeksi, jos on aihetta.

Kertoo, jos jokin on pielessä.

Keksii sopivasti yllätyksiä ja hemmotteluja.

Kertoo mielipiteensä ja pitää puolensa, ei mielistele.

Huomioi myös ystäväni ja sukulaiseni.

Pitää itsestään hyvää huolta, kehittää itseään.

Puhuu kunnioittavasti.

Joskus on ollut näistä pientä lipsumista, mutta olen kyllä minäkin puoleni pitänyt.

Vierailija
11/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mitä, jos kerrankin ottaisi vastuun ihan siitä omasta elämästään ja varsinkin omista tunteistaan, eikä aina syyttelisi ongelmistaan muita. Olisiko se liikaa vaadittu? (on)

Se, että prinsessa pahoittaa mielensä ei välttämättä tarkoita sitä, että prinsessaa on oikeasti loukattu. Joskus varmasti on, mutta ei aina. Ja jos prinsessaa jatkuvasti loukataan, niin minkä h:n takia prinsessa on sellaisen miehen kanssa, joka loukkaa jatkuvasti?

Sinä et ainakaan kovin aikuiselta kuulosta. Saman viestin kun voi muotoilla monella tavalla.

Vierailija
12/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun selvästi pitäisi opetella käytöstapoja.

Vierailija
13/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaveripiirissä sellaisia on ollut. Nuortuvatkohan hekin mieslapsiksi parisuhdeolosuhteissa?  🤔

Vierailija
14/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kunnioittavia ja kohteliaita jo lapsuudesta saakka. Sen sijaan mahdotonta on muuttaa epäkunnioittavaa ihmistä, joka ei itse muutosta halua.

Vierailija
15/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos mies loukkaa naisen tunteita, ja nainen suuttuu niin nainen on heti prinsessa, tsiisus!?!

Vierailija
16/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mies on varmaan haudanvakava. Vie roskapussin ja tiskaa käskemättä. Tärkein tietenkin ettei häiritse rouvan telkkarin katselua. Seksiä haluaa vain silloin kun rouva sitä haluaa.

Vierailija
17/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen mies on varmaan haudanvakava. Vie roskapussin ja tiskaa käskemättä. Tärkein tietenkin ettei häiritse rouvan telkkarin katselua. Seksiä haluaa vain silloin kun rouva sitä haluaa.

Ei, vaan taydellinen mies on nimenomaan hauska ja spontaani jonka kanssa ei telkkaria edes tarvitse! <3 (No okei, kylla me Netflixia katsotaan viikonloppuisin.) 

Ja meilla seksia haluavat molemmat yhta paljon, eli kun toinen haluaa niin toinenkin haluaa. :) 

Vierailija
18/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
19/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan taydellinen mies on nimenomaan hauska ja spontaani jonka kanssa ei telkkaria edes tarvitse! <3 (No okei, kylla me Netflixia katsotaan viikonloppuisin.) 

Ja meilla seksia haluavat molemmat yhta paljon, eli kun toinen haluaa niin toinenkin haluaa. :) 

Kuulostaa siltä että vielä tuore korkeintaan parin vuoden suhde.

Vierailija
20/21 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos mies loukkaa naisen tunteita, ja nainen suuttuu niin nainen on heti prinsessa, tsiisus!?!

Tässä tapauksessa taisi koira älähtää kalikan takia. 

Tai sitten hän ei kerta kaikkiaan tiedä että on olemassa näitä herrasmiehiä jotka huorittelevat vaimojaan kun suuttuvat ihan mistä tahansa. Mutta eihän prinsessan sovi pahastua tällaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi