Tullut kasvatettua tyhmiä teinejä
Eivät älyä, että teinikaverit eivät halua lahjoja, vaan ostavat kieltelyistäni huolimatta jotain säästöillään kavereilleen. No saavatpahan kaverit vanhempineen naureskella ja pilkata heitä joulun ajan ja varmaan vielä tammikuussakin.
Kommentit (9)
Ehkä olet vain kateellinen kun ostavat kavereilleen ja sinä et saa mitään.
Itse olen ostanut hyvälle työkaverille jo 2 lahjaa, puolisolle en ole edes miettinyt mitään. Lahjojen saanti minulta riippuu ihan siitä miten minua kyseinen henkilö on kohdellut tänä vuonna.
Oho, tyhmän vanhemman lapsista kasvoikin fiksuja nuoria? Kaikkea sitä näkee.
Onkohan kyseessä vain yksi ja sama tyyppi, vai miten kaikki tämän päivän aikana tulleet provot ovat jotenkin ihan poikkeuksellisen surkeita.
Oon yrittänyt sanoa, että säästäisivät rahansa vaikka mopokorttia varten ja pyytäisivät isovanhemmilta joululahjaksi lisää rahaa tätä varten, mutta ei. Isovanhemmillekin itse halusivat ostaa sanaristikkolehtiä, kun niistä niin tykkäävät, niinkuin eivät niitä tarpeeksi saisi täyttää päivän lehdistä. Turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain kateellinen kun ostavat kavereilleen ja sinä et saa mitään.
Itse olen ostanut hyvälle työkaverille jo 2 lahjaa, puolisolle en ole edes miettinyt mitään. Lahjojen saanti minulta riippuu ihan siitä miten minua kyseinen henkilö on kohdellut tänä vuonna.
Pahoin pelkään, että jotain turhaa ovat minullekin ostaneet. Mutta ei voi syyttää kuin itseään, ois pitänyt jo lapsena opettaa pyytämään toisilta rahaa lahjaksi ja nauramaa kaikille tuleville lahjoille, olisivat ehkä nyt teineinä fiksumpia.
Eli siis heidän pitäisi toivoa rahaa ja olet sitä mieltä, että sitä pitäisi antaa. Win win, kuluttavat omansa pois ja annat sitten lisää sitä heidän toivomaa rahaa.
Itsekkin voisin toivoa tuhansia euroja, mutta olenkin oppinut, että kaikkea toivomaansa ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis heidän pitäisi toivoa rahaa ja olet sitä mieltä, että sitä pitäisi antaa. Win win, kuluttavat omansa pois ja annat sitten lisää sitä heidän toivomaa rahaa.
Itsekkin voisin toivoa tuhansia euroja, mutta olenkin oppinut, että kaikkea toivomaansa ei voi saada.
Niin kun älyäisivät pyytää sitä rahaa muilta. Nytkin toivoivat isovanhemmilta toinen pörröistä oloasua ja toinen jotain päiväkirjaa bullettia. Varmaan äitini neulonut sukat lisäksi, kun puhuivat lempiväreistä, kun viimeksi käytiin. Bullshittiä sanon minä, tuolla ne sitten pyörii huoneiden nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin voisin toivoa tuhansia euroja, mutta olenkin oppinut, että kaikkea toivomaansa ei voi saada.Niin kun älyäisivät pyytää sitä rahaa muilta. Nytkin toivoivat isovanhemmilta toinen pörröistä oloasua ja toinen jotain päiväkirjaa bullettia. Varmaan äitini neulonut sukat lisäksi, kun puhuivat lempiväreistä, kun viimeksi käytiin. Bullshittiä sanon minä, tuolla ne sitten pyörii huoneiden nurkissa.
Kuulostaa siltä, että SINÄ toivot heidän pyytävän rahaa muilta, eikä sinulta.
Ettei vaan itse puu ole laho tässätapauksessa, eikä sen hedelmät.