Mitä aijot tehdä joululomalla?
Kommentit (17)
Aion olla.
Varsinkin 24.12-27.12 aion vain olla, nauttia rauhasta, herkuista ja kiireettömyydestä. Pyörin keittiö/oh/mh-akselilla ja syön konvehteja lemppareitani katsellen ja Netflixistä Crownia. Saunon usein.
Lomaa 29.12-2.1 ja ihanaa, kun pehmeä lasku arkeen, koska 2 työpvän jälkeen taas 3 vapaata kiitos loppiaisen.
Olisin halunnut lähteä aurinkoon ja lämpimään mutta mennään mun vanhemmille koska vanhemmat ikääntyy ja koskaan ei tiedä milloin on viimeinen joulu yhdessä.
Ei ole joululomaa. Nyt on 4pv vapaata, sitten joulu töitä ja 4pv vapaata.
Hoitsu :)
En aijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjo tehdä mitään.
Viettää aikaa perheen, ystävien ja sukulaisten kanssa. Oman perheen kanssa olemme joulupyhät, mutta muuten sitten tapaamme muita.
Aijon opetella oikein kirjoitusta, etten tekisi kokoajan virheitä enään.
Vierailija kirjoitti:
Aijot?Tarkoitat varmaan aiot
Aijon alkaa lukea suomalaisen romaani kirjailian kirjaa.
Eikös joululomaa ole vain kouluista? Itse olen töissä joten meillä on vain vuosilomaa jota en pidä joulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut lähteä aurinkoon ja lämpimään mutta mennään mun vanhemmille koska vanhemmat ikääntyy ja koskaan ei tiedä milloin on viimeinen joulu yhdessä.
Me viemme isovanhemmat Malediiveille. Viime jouluna veimme ne Karibialle purjehtimaan.
Makaan sohvalla ja juon alkoa monta päivää putkeen. Katson leffat joita olen pitkin vuotta tallentanut. Syön liikaa ja treenaan kotona kun tulee morkkis liikasyömisestä.
Aijjon kuunnella kaijjuttimesta joulu lauluja
Siis lomaa 20.12-2.1, eikä 29.12 alkaen..
-2-
Istua ja juoda kahvia villasukat jalassa.