Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gigantin uusi älypuhelinmainos... anna mun kaikki kestää nyt oikeasti!

Vierailija
17.12.2019 |

Siis mikä hemmetti siinä on että pitää aina väkisin olla tumma mies ja vaalea nainen? Yritetäänkö näyttää "edistyneeltä" vai onko vähemmistöjen kosiskelu asiakkaina niin kriittinen osa bisnestä? Niin väkinäisen näköistä kuin olla ja voi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mainos?

Vierailija
2/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin uusi mainos jotain puhelinta mainostaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse samaa, että monikohan kaupunkilainen esim. somali menee ottamaan irtioton jossain Lapin vaelluksella kuten tuossa tarinassa esitetään? Taitaa olla aika harvassa.

Vierailija
4/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin kamalaa että on olemassa monen värisiä ihmisiä.

Vierailija
5/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko tää se

"oon yrittänyt tavoitella sua muttet vastaa.

" No nyt on vähän ollut tässä muuta."

"Millon sä tuut takas?"

"En ehkä koskaan."

"Oot ihana, kihihhhii."

En ole nähnyt mainosta mutta kuullut, ja olen järkyttynyt tuosta. Siinä kunnon ghostailija ja akka vaan kihertää.

Vierailija
6/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tää se

"Millon sä tuut takas?"

"En ehkä koskaan."

"Oot ihana, kihihhhii."

En ole nähnyt mainosta mutta kuullut, ja olen järkyttynyt tuosta. Siinä kunnon ghostailija ja akka vaan kihertää.

Ajan hengen mukainen. Normalisoidaan epäkunnioittava käytös ja henkinen väkivalta.

Vierailija
7/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tää se

"Millon sä tuut takas?"

"En ehkä koskaan."

"Oot ihana, kihihhhii."

Mulla oli ihan sama reaktio kun KUULIN mainoksen (en ole myöskään nähnyt) että hyi hitto! Mikä tämän mainoksen sanoma on? Että nainen hyväksyy tuollaiset en tuu takas koskaan -jutut?

Vierailija
8/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tää se

"Millon sä tuut takas?"

"En ehkä koskaan."

"Oot ihana, kihihhhii."

Mulla oli ihan sama reaktio kun KUULIN mainoksen (en ole myöskään nähnyt) että hyi hitto! Mikä tämän mainoksen sanoma on? Että nainen hyväksyy tuollaiset en tuu takas koskaan -jutut?

Siinä on pakko olla asialla vähän tyhmempiä miehiä joiden mielestä tuo on vain hauska läppä.

Vierailija
9/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä hemmetti siinä on että pitää aina väkisin olla tumma mies ja vaalea nainen?

Valtaosa mainoksista kohdistetaan naisille, koska naiset tekevät valtaosan kulutuspäätöksistä, ja naisiin on helmpompi vaikuttaa mainoksilla.

Siksi emme mainoksissa usein, ehkä koskaan, näe valkoihoista miestä ja tummaa, tai aasialaista naista.

Vierailija
10/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi käsikirjoitettu mainos ennen kaikkea. Todella luonnoton dialogi. Millainen ukko sanoo ettei tule koskaan takaisin jonain läppänä? Ja nainen on vaan ihan ok sen kanssa? En ymmärrä.

Ei väliä minkä värisiä hahmot olivat.

M39

Vierailija
11/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin hauskoja😂😂😂

Vierailija
12/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaihoinen mies on alistesemmassa asemassa kuin valkoihoinen nainen , joten tuosta mainoksessa ei naisille kerry yhtään uhripääomaa josta voisi mielensä pahoittaa ja repiä uutta somemyrskyä. näin se vaan on. piste.

Vierailija
13/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse samaa, että monikohan kaupunkilainen esim. somali menee ottamaan irtioton jossain Lapin vaelluksella kuten tuossa tarinassa esitetään? Taitaa olla aika harvassa.

Somalit ei taida pahemmin skimbailla?

Vierailija
14/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi käsikirjoitettu mainos ennen kaikkea. Todella luonnoton dialogi.

Se on sitä mainosten nykypäivää. Mainosten tarinoissa ei enää ole mitään loogista, vaan löyhä aasinsilta mainostettavaan tuotteeseen riittää. Voitaisiinko mainosten osalta puhua koherenttien tarinoiden jälkeisestä aasinsilta-ajasta?

Toinen mainos, jossa on vain löyhä aasinsilta mainostettavaan tuotteeseen, on tietenkin tämä palstamammojen pikkuhousuja kostuttava suosikki eli Ingmariinimainos. Siinähän ei edetä loogisesti nuotion sytyttämisestä jonkin lihan tms. paistamiseen, vaan levitellään Ingmariinia epämääräisen vaalean leivän päälle ja kehotetaan nauttimaan siitä. Ja se kundin vähämielinen murahtelu ikään kuin kruunaa kaiken.

Joskus tulee miiettineeksi, kirjoitetaanko näitä mainosten tarinoita kännissä, kun niissä ei ole mitään järkeä?

Vierailija
15/18 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi käsikirjoitettu mainos ennen kaikkea. Todella luonnoton dialogi.

Se on sitä mainosten nykypäivää. Mainosten tarinoissa ei enää ole mitään loogista, vaan löyhä aasinsilta mainostettavaan tuotteeseen riittää. Voitaisiinko mainosten osalta puhua koherenttien tarinoiden jälkeisestä aasinsilta-ajasta?

Toinen mainos, jossa on vain löyhä aasinsilta mainostettavaan tuotteeseen, on tietenkin tämä palstamammojen pikkuhousuja kostuttava suosikki eli Ingmariinimainos. Siinähän ei edetä loogisesti nuotion sytyttämisestä jonkin lihan tms. paistamiseen, vaan levitellään Ingmariinia epämääräisen vaalean leivän päälle ja kehotetaan nauttimaan siitä. Ja se kundin vähämielinen murahtelu ikään kuin kruunaa kaiken.

Joskus tulee miiettineeksi, kirjoitetaanko näitä mainosten tarinoita kännissä, kun niissä ei ole mitään järkeä?

Ingmariini on kyllä hirvein. Siis ihan bizarro-meininki miten se on päässyt läpi testikatselijoilta kun sitä on tehty. 

Vierailija
16/18 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tää se

"Millon sä tuut takas?"

"En ehkä koskaan."

"Oot ihana, kihihhhii."

Tuli mieleen elokuva "Sekaisin Marista" - " I fucked you"" ja jos idea on siitä kopioitu, niin aika halvalla viedään.

Vierailija
17/18 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) missä näit naisen olevan valkoinen?

B) siinä ei ole vain ja ainoastaan YKSI MIES, mainoksessa näkyy aika monta eri ihmistä

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Sinä se näet kaikessa vääryyttä vaikket koko mainosta edes ole kunnolla katsonut.

Vierailija
18/18 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin AINA tummapintainen mies ja vaalea nainen. Haluan nähdä kun iso ja roteva tatuoitu parrakas viikinki on mainoksessa hijabipäisen tumman naisen kanssa, ihan vaan tasa-arvon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme