Williamin&Catherinen kiusallinen kohtaus
Mitä tässä teidän mielestänne tapahtuu? Iltapäivälehdet tietysti keksivät tuosta vaikka mitä jäätävää, mutta onko tuo Catherinen reaktio oikeasti torjuva?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e35a7b86-d2e3-44ad-bb41-e214c8…
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut, että vanhemmistaan poiketen William sai naida rakastamansa naisen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. Pidin heitä parina, joka rakastaa toisiaan todella. Hirveän surullista, jos heilläkin on vain kulissit, joita ei joka hetki jakseta pitää pystyssä, niin pitkällä ollaan jo välirikossa. Mikä se Rose-juttu oli? Eikö W. halunnut mennä oikeuteen saakka oikomaan vääriä juoruja? Nyt asiasta ei ole kuulunut enää mitään. Voi Kate, Kate...
sullako menee ihan aina sun puolison kanssa hyvin, ei yhtenäkään hetkenä ristiriitoja.
Onnea , olet poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut, että vanhemmistaan poiketen William sai naida rakastamansa naisen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. Pidin heitä parina, joka rakastaa toisiaan todella. Hirveän surullista, jos heilläkin on vain kulissit, joita ei joka hetki jakseta pitää pystyssä, niin pitkällä ollaan jo välirikossa. Mikä se Rose-juttu oli? Eikö W. halunnut mennä oikeuteen saakka oikomaan vääriä juoruja? Nyt asiasta ei ole kuulunut enää mitään. Voi Kate, Kate...
William sai naida nuoruudenrakkautensa toisin kuin isänsä, mutta eipä sekään näköjään autuaaksi tee. Jo yliopistoaikoinaan Williamilla oli toisia naisia. Kate on aina niellyt kaiken ja vain laihtunut laihtumistaan. Eli Dianan kohtalo hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sullako menee ihan aina sun puolison kanssa hyvin, ei yhtenäkään hetkenä ristiriitoja.
Onnea , olet poikkeus.
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta siinä vaiheessa kun minun puolisollani olisi toisia naisia, ei meidän liitossamme todellakaan enää olisi yhden yhtä ristiriitaa. Taviksen ihana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Catherine pyöri tuolillaan, tais olla sellaista pyörivää mallia oleva istuin ja sattui pyörähtämään taaksepäin just tuossa kohtaa mutta nähkää mitä tykkäätte.
Meghan ja Harry on ohjattu pois julkisuudesta. Kyse ei ollut mistään itsehalutusta " amerikanmatkasta" vaan selkeästi heidät on Harryn kanssa pistetty sivuun julkisuudesta eivätkä sinne enää ole tulossa samalla tavalla kuin ennen. He eivät ymmärtäneet mikä on sopivaa ja mikä ei. Meghanin tehtävä on edustaa VAIN Harryn vaimona, ei omana itsenään ja se on just se juttu johon nuo Harryn entiset naisystävät eivät halunneet ja siksi avioliitto prinssin kanssa ei tulliut kysymyskeen. Jos siis Harry ja Meghan haluavat pitää kuninkaalliset tittelinsä niin pitävät matalaa profiilia. Joulunalusaika on brittikuninkaallisten paras aika olla esillä hyväntekeväisyystöiden jne saralla. Joulu on se primetime jolloin yksityiset ja yritykset raottavat rahapussejaan hyväntekeväisyyteen joten ihan omasta tahdostaan pariskunta ei varmastikaan ole poissa julkisuudesta. He eivät pääse nyt keräämään rahaa omiin projekteihinsa.
Ovat ainakin saaneet olla ihan rauhassa USAssa. Charleshan on jo ilmoittanut etta kun hanesta tulee kunigas kuningasperhe supistuu Williamiin, Kateen, Harryyn, Meghaniin ja heidan lapsiinsa edustustehtavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olisi syytä torjua William, sentään petti häntä 1,5 vuotta Rosen kanssa.
Tuliko tästä enempää tietoa mediaan?