Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffiohjeita miehelle

Vierailija
17.12.2019 |

Kertokaapa kokemattomalle treffailijalle vinkkejä mitä naiset odottaa ekatreffeillä. Jos esimerkiksi sovittu, että kahvitellaan ja deitti ennestään tuntematon nettideitti tms.,vaatetus, halaus, lahjaa, kukkaa jne. jne.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetus, casual.

Halaus, jos tuntuu luontevalta.

Ei kukkia, lahjaa tms.

Mies maksaa ekat kahvit...

Näillä menty jo useammat kymmenet kaffittelut.

Vierailija
2/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu normaalisti, siististi ja ole puhdas! Mielellään jopa hajusteeton.

Ihan ensin en edes halaisi, sen voi jättää treffien päätteeksi.

Jos haluat viedä lahjan, niin jotain pientä, hauskaa, mistä voi keksiä puheenaihetta. Parin euron punainen neilikka esim, josta voi vitsailla että eikös se ole semmoinen, joka laitetaan tuntomerkiksi... Mutta jollei ole luontevaa, niin älä väkisin.

Lopeta treffit ajoissa. Sano, että on muuta menoa mutta haluaisit tavata uudelleen. Jos siis haluat, muuten voi sanoa että olipa hauska tavata kiitos hei. Ja jos toinen haluaa myös tavata, niin sitten sopikaa treffeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ainakaan mitään lahjaa tai kukkia vie nettideitille. Halauksien osalta anna naisen tehdä päätös miten tervehditte... Itse en kannata että olisi poikkeukselliset vaatetukset, osa kannattaa että olisi siistimmät... Mutta riippuu vähän treffikumppanista ja mitä haetaan. Niin ja riippuen treffien kulusta jos on hyvät treffit niin usein miten halaukseen päättyy. ;)

Vierailija
4/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaiset vaatteet. Kahvit töiden jälkeen = vaatteet, joissa olit töissä (toimistotyö) tai siistit vaatteet, joissa kuljet kotoa työpaikalle, jos sinulla on töissä haalarit tai muu työasu,

Odotat kahvilassa tai sen ulkopuolella sopimuksen mukaan, tarjoudut maksamaan kahvin tai teen tekemättä siitä numeroa.

Halaus: ilman muuta. Ei ole kyse työhaastattelusta. Huom. ensitreffihalauksessa vain ylävartalot koskettavat kevyesti toisiaan.

Lahja: ei.

Ole hauskaa seuraa, jonka kanssa viihtyy ja on rentoa ja mukavaa olla.

Vierailija
5/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi etukäteen jotain puheenaiheita, mutta kuuntele jos deitti haluaa puhua.

Vierailija
6/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvilla juttu ei suju, niin pitkän hiljaisuuden jälkeen voit tokaista:

Mies: No joko mennään?

Nainen: Ai minne?

Mies: No nussimaanhan tässä on tultu!

Raportoi miten meni.

Vierailija
7/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetus, casual.

Ei kukkia, lahjaa tms.

Ja se mies, joka poikkeaa näistä rutiineista, saa sinun huomion.

Mies joka ei maksakaan vaan sanoo: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa" laittaa polvesi veteläksi.

Vierailija
8/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vinkki: runkkaat ensin sitten käyt suihkussa, pesut hampaat ja laitat puhtaat vaatteet päälle. Näin voit tutustua naiseen ihan itsenään rennosti ilman että pil*lu on koko ajan liikaa mielessä.

Vierailija
9/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hiljainen, mieti jotain hyviä tapoja aloittaa keskustelu. Esim. kuinka kauan on asunut kyseisellä paikkakunnalla tai alueella, millaisesta ruuasta tykkää, millaisesta musiikista tykkää, mitä harrastuksia on jne. Itse en tykkäisi mistään fyysisestä kosketuksesta ekoilla treffeillä.

Vierailija
10/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu unohda kaikki kukat, suklaat tai lahjat. Unohda ylipäätänsä kaikki romantiikka ja menet sillä mentaliteetillä että olisit menossa tapaamaan vain ystävää. Älä avaa edes ovea naiselle. Suomalainen nainen pitää oven avaamista alistamisena. Jos et usko niin voin kertoa pari esimerkkitapausta. Ylipäätänsä unohda kaikki mikä saattaisi toimia normaalin ulkomaalaisen naisen kanssa. Se ei toimi suomalaisen naisen kanssa.

Otatte pari kaljaa you know, puhutte vähän töistä ja muusta tylsästä sonnasta. Jotkut jos haluaa esittää fiiniä niin voi mennä seinäkiipeilemään tai jotain yhtä tyhmän näköistä. Mut joo unohda kaikki piknikit ja kermavaahdot suklaamansikoin. Kuvittele että olet menossa tapaamaan siskoasi.

Vierailija
11/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vinkki: runkkaat ensin sitten käyt suihkussa, pesut hampaat ja laitat puhtaat vaatteet päälle. Näin voit tutustua naiseen ihan itsenään rennosti ilman että pil*lu on koko ajan liikaa mielessä.

En ole koskaan runkannut etukäteen ja aina on veri kiertänyt myös yläpäässä.

Vierailija
12/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ja myös tuo runkkausvinkki on epäironisesti hyviä vinkkejä. Mies joka ei ole janoinen = viehättävä.

Vierailija
13/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä just tee tätä hyvä mies. Mä olen vetämättä käteen ennen treffejä yli viikon. Mulla on sellanen lataus sisällä ja testot koholla sen näkee silmistä. Terävä katse mikä kertoo että minä haluan naisen.

Jos kaikki menee pilalle niin voit treffien jälkeen vetää käteen ja unohtaa koko naisen.

Vierailija
14/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi™

Vierailija
15/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä just tee tätä hyvä mies. Mä olen vetämättä käteen ennen treffejä yli viikon. Mulla on sellanen lataus sisällä ja testot koholla sen näkee silmistä. Terävä katse mikä kertoo että minä haluan naisen.

Jos kaikki menee pilalle niin voit treffien jälkeen vetää käteen ja unohtaa koko naisen.

Nuo 'runkkaa ennen treffejä' neuvot ovat niitä varten, joilla on uroskoiran libido. Me muut osaamme käyttäytyä joka tapauksessa.

Vierailija
16/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetus, casual.

Ei kukkia, lahjaa tms.

Ja saat aika monet treffit vielä käydäkkin

Ota mallia maisasta https://veksi.com/respUutiset.jsp?otsikko=maisa

Vierailija
17/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitreffit on tuhoon tuomittuja jos et ole supliikki pelimies(tod näk et ole). Älä siis mene kahvitreffeille, koska tilanne  on keinotekoinen etkä välttämättä osaa tuoda itseäsi esiin. Naiset ei edes ymmärrä tätä kun sopivat kahvitreffejä. Sitten ihmetellään  kun mies on kuin norsu posliinikaupassa syömässä jotain viineriä.

Vierailija
18/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitreffit on tuhoon tuomittuja jos et ole supliikki pelimies(tod näk et ole). Älä siis mene kahvitreffeille, koska tilanne  on keinotekoinen etkä välttämättä osaa tuoda itseäsi esiin. Naiset ei edes ymmärrä tätä kun sopivat kahvitreffejä. Sitten ihmetellään  kun mies on kuin norsu posliinikaupassa syömässä jotain viineriä.

Ei ollut kemiaa™

Vierailija
19/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo 'runkkaa ennen treffejä' neuvot ovat niitä varten, joilla on uroskoiran libido. Me muut osaamme käyttäytyä joka tapauksessa.

Nääh voin minäkin runkata vaikka joka päivä mutta se vie pois aggression. Mun mielestä treffeille on hyvä mennä sellanen pieni aggression tunne palleissa ja päässä. Jos vetää käteen niin on liian pehmeä olo treffeillä. Naiset haistaa ne kerääntyneet spermat säiliössä ja se aggressio kiihottaa.

Ja kyllä olen kokeillut kumpaakin.

Vierailija
20/33 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Parempi idea on vaikka kävely. Saapahan samalla liikuntaa, jos ei mitään muuta jutusta tule. WIN/WIN either way.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan