Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hankitaan elämä?

Vierailija
17.12.2019 |

Tahtoisin hankkia elämän. Mielekkään sellaisen. Jossain kun kuulee niin myös kehotettavan. Minua jotenkin ahdistaa elämässäni tällä hetkellä. Kuvioon on astunut varattu mies joka on osoittanut kiinnostustaan, yksittäinen jännä pilkahdus elämässäni. Mutta näinköhän hän pyörisi ajatuksissa ihan samalla tavalla jos minulla olisi muuta oikeasti kivaa ja mielekästä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Vierailija
2/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Kyllä näin on, mutta mitä tämä minun elämässäni tarkoittaa? Lähimmäisenrakkaus tuntuu välillä työltä. Haluan jotain kivaa ja mielenkiintoista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
4/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä, mutta etsintä on kova.

Vierailija
5/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä, mutta etsintä on kova.

Mistä olet etsinyt?

Ap

Vierailija
6/12 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän hankkiminen tarkoittaa uusia kokemuksia, omalta mukavuusalueelta poistumista. Osta ensi kerralla eri viiniä kuin yleensä. Jos et juuri ruokaa laita, niin koitapa tehdä juustokakku. Aloita uusi harrastus, mene lomalla jonnekin missä et ole aikaisemmin ollut. Tutustu uusiin ihmisiin.

Ja jos olet tähän mennessä tätä harrastanut, niin lopeta toisten ihmisten asioiden miettiminen ja niistä jauhaminen. Tällaisille ihmisille siis itse ainakin sanon että hanki oma elämä.

Vierailija
7/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loton täysiosumalla saa elämän. Tai isolla perinnöllä.

Vierailija
8/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just hankkimalla muuta oikeasti kivaa ja mielekästä. Mieti, mitkä asiat sinulle olisivat sellaisia ja ryhdy tuumasta toimeen. Itse koen, että on hyvä olla useampia erilaisia kivoja asioita elämässä. Ihan siksi, että jos jostain syystä (esim sairastumisen tai työttömyyden vuoksi) joku niistä jääkin elämästä pois, jäljelle jää kuitenkin vielä muita. 

Vierailija
9/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitään elämään jotain mielekästä sisältöä ja tekemistä. Ystävien kanssa yhteistä tekemistä, harrastus, vapaaehtoistoiminta, yhdistykset.

Vierailija
10/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just hankkimalla muuta oikeasti kivaa ja mielekästä. Mieti, mitkä asiat sinulle olisivat sellaisia ja ryhdy tuumasta toimeen. Itse koen, että on hyvä olla useampia erilaisia kivoja asioita elämässä. Ihan siksi, että jos jostain syystä (esim sairastumisen tai työttömyyden vuoksi) joku niistä jääkin elämästä pois, jäljelle jää kuitenkin vielä muita. 

Kadun että en matkustanut, kun olin vielä terve. Toisaalta kai tein muita kivoja asioita, jotka muuten olisi jääneet pois jos olisi säästänyt matkustukseen.

Vierailija
11/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitään elämään jotain mielekästä sisältöä ja tekemistä. Ystävien kanssa yhteistä tekemistä, harrastus, vapaaehtoistoiminta, yhdistykset.

Talonrähjäni arvo ei siitä nouse, mutta tapetoin jälleen yhden huoneen.

Illalla voisin vähän askarrella erään teknisen harrasteen parissa.

Vierailija
12/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loton täysiosumalla saa elämän. Tai isolla perinnöllä.

Niin ja ns.  uusia hyväksikäyttäviä ystäviä samalla. Terveyttä et kyllä lotolla tai perinölläkään pelasta.