Ikää 28, ylipainoa 20 kg. Onko enää ikinä mahdollista saada loistava, timmi kroppa?
Kommentit (8)
Hanki kaksi lasta ja jää kotiin palvelemaan heitä, niin kyllä kilot karisee.....
Nimim. puolessa vuodessa lähti 15 kg...
kun otat itteäs niskasta kiinni ja aloitat NYT! Yli 30lle se on jostain syystä vaikeampaa. Meet johonkin kuntoklubiin, missä laitetaan ruoka-asiat ja kuntoilu kerralla kuntoon ja missä saat jonkun seuraamaan siun tekemisiä.
mutta työtä se vaatii, ja aikaa! Ruokavalion tulee olla terveellinen, ei mitään älytöntä nälkäkuuria. Liikunnalla saat ajan mittaan myös ihon ja sidekudokset vastaamaan uutta painoasi.
liian vanha harmittaa kun itse välittänyt ylikiloistani saman ikäisenä.
Nyt kun terveys reistailee oli pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja tulostakin on tullut. Vuoden alusta lähtien olen laihtunut jo 26,5 kg tällä
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet
Aloita sinä huomenna ja puolenvuoden- vuoden kuluttua olet tavoitteessasi.
Minulla oli suurempi ylipaino kuin sinulla mutta timmi kroppa jää haaveeksi eikä se mua haittaa enää nyt on tärkeintä terveys.
Olen päättänyt pysyvästi muuttaa elintapojani, käyn joka aamu puntarissa. Paino vaihtelee + - 1,5 kg ja se on normaalia. Pääasia että suunta on alaspäin pitkässä juoksussa.
kymmenen kiloa, muttei se siellä pysy! Kokemusta on niin tuhansia kertoja. Tykkään liikaa hyvästä ruoasta. Pystyn kyllä olemaan syömättä, mutta syöminen on se ongelma : (
Hanki kaksi lasta ja jää kotiin palvelemaan heitä, niin kyllä kilot karisee.....
Nimim. puolessa vuodessa lähti 15 kg...
Tupakan poltto loppui kun ekaa aloin odottamaan eikä tupakointi enää ole innostanut.
Mutta nyt tämä mamma aloitaa ihan oikeasti tekemään jotain tälle ylipainolle. Lääkäriltä sain "laihdutuspillereitä", saas nähdä onko niistä apua.
Ei kolme lasta laihduta jos ei lihotakkaan vaan yksitoikkoinen ja tylsä elämä jota piristetään ruualla ja makeisilla.
tuskailin samaa. en muuten niin kilojani stressaa enää, mutta äsken tuli huono olo kun näin itsestäni valokuvia. saman verran liikaa painoa kuin sulla ja ikää 26v.