Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä sitä on miehen exästä mustasukkainen??? Outo pää... =)

Vierailija
26.07.2008 |

vaikka he eivät olleet kauaa yhdessä mutta heille synti lapsi ja me ollaan miehen kanssa jo oltu 10 vuotta, mutta silti vaan välillä niin olen tuosta katkera.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo...

Tosin mun mies oli exänsä kanssa kymmenisen vuotta ja saivat useammankin lapsen, ääh :)

Vierailija
2/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vielä kirpaisee kun muistelen 12 vuoden takaista tapaamistamme ja kuinka pirun mustasukkainen olin silloin mieheni ex:lle vaikka he eivät olleet päivääkään seurustelleet mutta koko ajan oli jotain säpinää. Muistan vielä kuinka pahalta tuntui kun olin mieheni luona kylässä (hän asui tuolloin 300 km päässä minusta) ja olimme paikallisessa baarissa ja tämä ex-naikkosen kamut tulivat juttelemaan meille ja mieheni tuntui melkein unohtavan minut ja jutteli tiivisti ajan yhden naikkosen kanssa tästä joukkiosta. Toinen kerta oli se kun olimme myös toisessa paikallisessa baarissa ja nämä samaiset naikkoset tulivat sinne. Mieheni lähti aika pitkäksi ajaksi juttelemaan heidän kanssaan ja jätti minut yksin istuskelemaan. Näistä asioista on vuosien ajan väännetty kättä, mutta yksi tosiasia on se, että me olemme pysyneet yhdessä ja meillä on 2 ihanaa lasta ja mieheni on toisaalta sen verran hiiri, ettei voi elää ilman meitä. Muutamia kertoja olemme riidelleet ja olleet eroamassa ja on meinattu lähteä laukkujen kanssa yön selkään. Kumminkin olemme tuskaisten itkujen(jopa mieskin) kautta toisillemme tunnustaneet, kuinka rakastamme toisiamme ja emme voi elää ilman.

Mutta mikään ei ole ikuista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain miehesi entistä ihastusta jota hän ei koskaan saanut omakseen?

Mullakin on yksi nainen joka "häiritsee", mieheni joku tyyliin yläasteaikainen ihastus jota ei koskaan saanut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi