Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevään 2020 yo-kirjoitusten laskun eräpäivä?

Vierailija
17.12.2019 |

Onko muille lasku jo tullut vai tuleeko myöhemmin ja jos on niin eräpäivä?
Postin kanssa ongelmia joten tämäkin mietityttää..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut.

Vierailija
2/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee lapselle sähköpostiin.

Ja lapsen tulee itse hoitaa että se tulee maksetuksi. Annan rahaa siihen, tai maksan sen jos lapsi lähettää sen mulle eteenpäin. Mutta lapsen tulee huolehtia siitä; hän se kirjoittaakin. Jos ei laskusta osaa huolehtia, niin ei ole kypsä ylioppilaaksikaan.

t. Kahden yo:n mutsi, ehkä kolmannenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, missä päin asutte? Vaikka tuskinpa sillä niin merkitystä..

Senkin vuoksi tätä mietin, ettei laskun maksaminen myöhässä syksyn kirjoitusten myötä tulleen infon valossa onnistu lainkaan, sitten vain jää kirjoitukset välistä ja piste.

Ap

Vierailija
4/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsen tulee itse hoitaa että se tulee maksetuksi. Annan rahaa siihen, tai maksan sen jos lapsi lähettää sen mulle eteenpäin. Mutta lapsen tulee huolehtia siitä; hän se kirjoittaakin. Jos ei laskusta osaa huolehtia, niin ei ole kypsä ylioppilaaksikaan.

Njaah, meidän teiniä kypsempää kirjoittajaa ei hevillä löydy ja kyllä syksyn kirjoitusten lasku tuli ihan paperimuodossa postitse.

Tällä palstalla ei muuten asiaa löydy mistä ei joku naakka saisi aihetta kuittailuun tmv, jotenkin surkuhupaisaa.

Ap

Vierailija
5/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksut maksetaan lukion antamien ohjeiden mukaisesti. Ota yhteyttä lukioosi, jos sinulla on maksun maksamiseen liittyviä kysymyksiä."

Yo.tutkintolautakunnan sivuilta.

Kannattaa kysyä myös siltä abilta siellä kotona. Kyllä hänen pitää olla perillä näistä asioista.

Vierailija
6/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaah, meidän teiniä kypsempää kirjoittajaa ei hevillä löydy ja kyllä syksyn kirjoitusten lasku tuli ihan paperimuodossa postitse.

Tällä palstalla ei muuten asiaa löydy mistä ei joku naakka saisi aihetta kuittailuun tmv, jotenkin surkuhupaisaa.

Ap

Katsopa sitten sitä syksyn paperilaskua lähemmin, ja maksun saajaa.

Lukiot perivät tutkintomaksut kokelailta, ja tilittävät ne sitten eteenpäin tutkintolautakunnalle. Kyllä abin pitäisi tuo tietää, ja itse huolehtia asiasta. Meidän abien laskut tulivat sähköpostilla, abille itselleen.

Vierailija
7/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin vanhempainillassa, että lasku tulee kirjepostina kotiin. Ei ole vielä näkynyt.

Vierailija
8/8 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia huolestuttaa, kannattaa olla yhteydessä lukion kansliaan, sieltä ne laskut lähetetään. Toki parempi, jos kokelas itse hoitaa asian, eikä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi