Onnea, Jari-Matti Latvala!
Pääsit eroon tiedät-kyllä- kenestä.
Kostoretki hänellä on näköjään massiivinen, mutta kaikki kyllä tietävät kuka on tarinan pahis. Teet fiksusti kun et edes kommentoi ❤
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihquu. Taas löytyi Maisulin haukkumisketju. Miksi muut poistettiin?
Ei helevetti vieläkö sä roikut täällä🙈
Oliko tää jo kuudes tänään aloittamasi ketju samasta aiheesta?
Ai sä lasket niitä😂
Ei ollut mikään niistä minun aloittama ketju mutta nimenomaan sinun ei kannata olla täälä jos mielenterveys on sulle kallis
Vastahan nämä olivat liikkeellä yhdessä hyväntuulisina, vaikka oltiin jo ehditty erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllytäyte. Hi hii
Kuka hitto tunkee jotain fileitä farkkujensa sisään?
V*ttu. Mä oon ainakin niin parempi ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä lasket niitä😂
Ei ollut mikään niistä minun aloittama ketju mutta nimenomaan sinun ei kannata olla täälä jos mielenterveys on sulle kallis
Mä oonki täälä enkä sielä ja mielenterveys on mule kalis 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllytäyte. Hi hii
V*ttu. Mä oon ainakin niin parempi ihminen
Mä kans. Mun 100kg painava mies kuolaa Maisulia mut rakastaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä lasket niitä😂
Iltalääkkeet?
Maiskukka oli taas kehunut uutta miestä, että kerrankin mies, jonka kanssa saa nauraa. Tai jotain vastaavaa. Mutta eikös Jari-Mattikin ollut juuri sellainen? Ei kai sen Maiskukan muisti nyt petä? Nauraminen on parasta Maiskukasta miähen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maiskukka oli taas kehunut uutta miestä, että kerrankin mies, jonka kanssa saa nauraa. Tai jotain vastaavaa. Mutta eikös Jari-Mattikin ollut juuri sellainen? Ei kai sen Maiskukan muisti nyt petä? Nauraminen on parasta Maiskukasta miähen kanssa.
Ai miten hauska kommentti ❤ Nyt Maisalta hymy hyytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä lasket niitä😂
Sillä on menny jo...
Voimia it mikolle toivottavasti tajuaa laittaa pätäkkää sivuun ku maisukka löytää uuden lopmsan. En kyklä tajua kuinka joku mies ees koskee tohon naiseen ees rahasta etova tapaus.
Vierailija kirjoitti:
mahtaako Saran ja Jari-Matin tiet kohdata. Sara tykkää Maisan tavoin sisustella kotia :D
Sara ei kieroile.
Vierailija kirjoitti:
Voimia it mikolle toivottavasti tajuaa laittaa pätäkkää sivuun ku maisukka löytää uuden lopmsan. En kyklä tajua kuinka joku mies ees koskee tohon naiseen ees rahasta etova tapaus.
Inhottava ihminen. Kirjoittelee tännekin ihan hulluna. Mä oon niin paljon parempi ihminen, mutta mun mies onkin DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä lasket niitä😂
Ei ollut mikään niistä minun aloittama ketju mutta nimenomaan sinun ei kannata olla täälä jos mielenterveys on sulle kallisSillä on menny jo...
Nin varman Maisala ki
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä hinta oli kova.
Oppirahat on nyt maksettu.
Ei tiedä. Kohta nähdään taas joku instabeibe kainalossa, kun tavallinen nainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä hinta oli kova.
Oppirahat on nyt maksettu.
Ei tiedä. Kohta nähdään taas joku instabeibe kainalossa, kun tavallinen nainen ei kelpaa.
No en mä nyt mikään instabeibe ole vaikka kainalossa tulette näkemään.
Mun mies on akateeminen ja sivistynyt mutta sanoi Maisaa kauniiksi naiseksi ja että hänen tyylinsä viehättää häntä. Ei se miehen naismaku katso koulutustasoa! Maisalla on ja tulee aina olemaan rikas mies ja taloudellisesti turvattu elämä. Hän osaa ”pelata”.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on akateeminen ja sivistynyt mutta sanoi Maisaa kauniiksi naiseksi ja että hänen tyylinsä viehättää häntä. Ei se miehen naismaku katso koulutustasoa! Maisalla on ja tulee aina olemaan rikas mies ja taloudellisesti turvattu elämä. Hän osaa ”pelata”.
Ja miksi olet tuollaisen miehen kanssa.. trolli..