Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on mennä naimisiin, jos kuitenkin erotaan? Eikö luvattu, että pysytään toistemme rinnalla niin myötä kuin vastoinkäymisissä? Silti tämän valan jälkeen erotaan??

Vierailija
17.12.2019 |

Mitä ihmeen järkeä on sitten mennä edes naimisiin, kun niin todennäköisesti erotaan kaikista näistä valoista ja sanoista huolimatta?

Eikö luvattu, että pysytään toistemme rinnalla niin myötä kuin vastoinkäymisissä? Miten on mahdollista että silti tämän valan jälkeen erotaan??

Toistan: niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Pienikin vastoinkäyminen nykyisin johtaa eroon, vaikka naimisiinmennessä tehtiin tuo vala, että niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Mihin se unohtuu arjessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton aakkoset uunoille:

1. Mies ei lähde koskaan omasta kotonta, ei edes riitelyn aikana ''haukkamaan happea'' vaan ankkuroi itsensä sohvalle. Jos lähdet niin nainen pitää heikkona.

2. Miehen kannattaa painottaa että häntä ei voi jättää. Joko yhdessä sovitaan homma tai ollaan koko loppuelämä yhdessä hautaan asti. This shit is for life. Tuskin sinne kirkkoon naru kaulassa mentiin?

Vierailija
22/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä etukäteen tietää, että avioliitosta tulee ero.

Ihmiset erovat jopa 30 vuoden avioiliiton jälkeen.

Ei elämälle ole valmista käsikirjoitusta, ja vaikka omasta mielestään olisikin, niin aina tulee eteen sellaisia tilanteita ja yllätyksiä, joita ei ole osannut ottaa huomioon.

Avioliiton vuosien aikana ihmiset kasvavat ja kehittyvät henkisesti, siis muuttuvat.

Jos toinen puoliso ei kasva ja muutu aikojen mukana, ristiriita on valmis.

Ja aina on toinen heikompi toista.

Olen samaa mieltä kommenttisi kanssa, ja siksi se onkin täydellinen syy olla menemättä naimisiin.

Avioliitto on naurettavimpia keksintöjä, mitä on koskaan keksitty. Vieläpä jonkun markkinoijan keksimä juttu, eipä yllätä että tietenkin naiset vouhottaa siitä eniten. Naiset menee markkinointiin todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin, jotta miehen ei tarvitse mennä tunnustamaan lastemme isyyttä. Myös siksi, että mahdollisen eron sattuessa yhdessä kerätty omaisuus jaetaan tasan. Olen kantanut enemmän hoitovastuuta lapsista ja jäänyt siksi pätkätyökierteeseen. Miehellä on ollut nousujohteinen urakehitys ja tienaa 3 x mun palkan verran. Kaikki meillå on yhteistä ja menee puoliksi, jos erotaan.

Muutoin avioliitolla ei ole minulle merkitystä. Eläisimme yhdessä ilman sitäkin.

Vierailija
24/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin, jotta miehen ei tarvitse mennä tunnustamaan lastemme isyyttä. Myös siksi, että mahdollisen eron sattuessa yhdessä kerätty omaisuus jaetaan tasan. Olen kantanut enemmän hoitovastuuta lapsista ja jäänyt siksi pätkätyökierteeseen. Miehellä on ollut nousujohteinen urakehitys ja tienaa 3 x mun palkan verran. Kaikki meillå on yhteistä ja menee puoliksi, jos erotaan.

Muutoin avioliitolla ei ole minulle merkitystä. Eläisimme yhdessä ilman sitäkin.

Se että on lapsia on kyllä jollain tapaa lieventävä syy mennä naimisiin.

En kuitenkaan ymmärrä miksi lapsettomat ihmiset menisivät naimisiin.

Vierailija
25/25 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että on lapsia on kyllä jollain tapaa lieventävä syy mennä naimisiin.

En kuitenkaan ymmärrä miksi lapsettomat ihmiset menisivät naimisiin.

Enemmän lapsettomilla on syytä. Lapsellisen perii aina lapset, mutta lapsettoman ja naimattoman omaisuus menee valtiolle tai suvulle. Jos haluaa kumppanin perivän, pitää olla naimisissa tai joutuu tekemään testamentin ja maksamaan hirveät perintöverot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä