Mies 32v, ei yhtään pitkää suhdetta, vain tapailuja ja "polyamoriaa"
Mitä sanotte? Kannattaako lähteä tähän leikkiin? On kuulemma ollut Tinderissä 25-vuotiaasta.
Mies on hyvässä ammatissa ja muutenkin ihan hyvätapainen. Jotain pientä jäykkyyttä ja erikoisuutta on havaittavissa, mutta en tiedä onko se deal breaker.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nonii, jännä mies siellä pyörittää haaremiaan mutta ei se ole dealbreaker.
Minä taas en kelpaa koska olen ns pal stauli eikä naama ole superkomean miesmallin luokkaa. Ja siitäkin syystä että olen mukava normi työssäkäyvä mies joka ei tee jänniä asioita.
Kertoo kyllä kaiken nykyajan naisista.
Tai sitten se kertoo sinusta jotain. Olet mitä luultavimmin todella tylsä ja epämiehekäs flegmaatikko nössömies.
Voisiko joku selittää miksi pitäisi tiettyyn ikään mennessä olla pitkä suhde takana? Aina tulee jotenkin yksinkertainen kuva ihmisistä, joiden mielestä elämän kuuluu mennä samalla kaavalla kaikkien kohdalla. Etenkin, kun ihmissuhteissakin moni vain tyytyy johonkin, joka ei edes herätä sen kummempia fiiliksiä. Kunhan vaan on joku. Kaikki ihmiset eivät halua vain tyytyä johonkin ihan ookoohon, silloin voi kestää kauemmin löytää joku, jonka kanssa oikeasti haluaisi olla. Ja jotkut eivät edes etsi ja halua mitään pitkää parisuhdetta, kauhistus sentään!!
Josset kestä et on muita niin älä lähe, mut paa mulle sen jäbän yhteystiedot, itelle kelpais avoin suhde. :D
Mua kiinnostaisi tuollaisessa tilanteessa erityisesti se, miksi mies nyt on kiinnostunut pitkästä suhteesta ja onko hän aidosti halukas sellaiseen sitoutumaan. Ihmisen maailmankatsomus ja elämänarvot voivat muuttua hyvinkin paljon eivätkä kaikki katsele omia vuosien takaisia touhujaan hyvällä.
Nonii, jännä mies siellä pyörittää haaremiaan mutta ei se ole dealbreaker.
Minä taas en kelpaa koska olen ns pal stauli eikä naama ole superkomean miesmallin luokkaa. Ja siitäkin syystä että olen mukava normi työssäkäyvä mies joka ei tee jänniä asioita.
Kertoo kyllä kaiken nykyajan naisista.