Sanotaan, että elämä opettaa
Kommentit (35)
Että työttömällä ei ole ihmisarvoa, edes lääkäriin ei pääse, vaikka se auttaisi työllistymisessäni.
Sen, että jos jokin asia ei ole mennyt niin kuin oli suunnitellut. Niin kuitenkin lähes joka kerta olen huomannut jälkeenpäin miksi oli parempi, että asia meni eri tavalla kuin mitä olin toivonut.
Olen oppinut luottamaan siihen, että asioilla on tapana järjestyä.
Tee hyvää toisille ja ole aina kuunteleva ja ystävällinen. Se poikii kaunista itsellesikin.
Tätä ei tietysti pidä vetää tappiin asti. Hyväksikäytettäväksi ei pidä luisua. Periaate tämä kuitenkin.
Sen että elämä on luovaa kaaosta, mitään ei kannata lyödä lukkoon.
Tiesin ja tunsin jo nuorena itseni. Tarvitaan vain itseluottamusta, jotta uskaltaa elää omanlaistaan elämää.
Vältä liiallista stressiä. Nuku hyvin. Syö terveellisesti. Liiku useampi tunti viikossa.
Opettele kohtuulliseen elämäntapaan jo nuorena. Vanhana kaikki turha karsiutuu elämästä pois.
Opi iloitsemaan pienistä asioista. Elä elämää päivä kerrallaan.
Asioilla on tapana järjestyä.
Elämä voi muuttua lyhyessäkin ajassa paljon.
Älä neuvo muita. Viimes tänään tein sen virheen, kahdesti :D
Älä kerro random tutuille mitään mitä voidaan myöhemmin käyttää millään tavalla sinua vastaan
Sen että asioilla ei todellakaan ole tapana järjestyä, maailma ja elämä on järjetön ja epäreilu paikka, mitään karmaa ei ole joka kostaisi pahan sattuessa. Tänne synnytään, mietitään mitä täällä oikein tehdään ja sen jälkeen mennään takaisin sinne mistä tultiin. Tämä elämä ei ole mitään velkaa kellekään ja kenellä tahansa meistä voi sattua mitä tahansa milloin tahansa, ja vain taivas on rajana siinä pahuuden määrässä kun ihmisistä on kyse. Positiivinen näkökulma, eikö?
Miehet ovat ylivertaisia kaikessa naisiin verrattuna.
Sitä saa mitä tilaa. Kannattaa olla ystävällinen ihmisille niin ihmiset ovat ystävällisiä sinulle.
laita säästöön rahaa pahan päivän varalle.
käytä pipoa talvella ja peitä nilkat.
pidä yhteyttä sellaisiin ihmisiin joiden kanssa on hyvä olla.
lataa hsl-lippua tarpeeksi, se on äkkiä ajeltu
Luota vain itseesi. Ihmiset ei aina ole sitä mitä näyttävät. Älä ole kynnysmatto. Ole rehellinen itsellesi.
Että jotenkin sitä aina pääsee eteenpäin, vaikka olisi kuinka vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Että miehiin ei voi luottaa
Mulla tämä sama. En tiedä mistä olin edes saanut päähäni, että kun "saa" miehen itselleen, niin elämstä tulee jotenkin parempaa.
Olen oppinut elämässä, että ihmissuhteet ovat hyvin rasittavia, uuvuttavia ja voivat viedä terveyden.
Kaikkein tärkein ihmissuhde on omaan itseensä. Itse tässä ollaan elämäsä tärkein ihminen, ja kaikki muu on vaarallista ajattelua.
Että asiat ei oikeastaan ole omasta itsestä kiinni tai asenteesta kiinni. Vaikka kuinka haluaisi ja tekisi parhaansa niin se paras ei välttämättä silti riitä.
Että en mä olekaan niin hyvä kuin kuvittelin nuorena olevani.
Ja kun tekee valintoja niin ei siinä oikeastaan edes tiedä mitä loppupeleissä valitsee, koska tulevaisuuteen ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Että naiset liian usein tekevät huonoja mies valintoja, samaan aikaa kun väheksyvät ja halveksivat meitä kunnon miehiä.
Oon saamut tarpeekseen ahneista, feministisistä nais nalkuttajista ja meinaan hommata tanssikaverini aasiasta.