Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi tehdä valinta kahden miehen väliltä

Vierailija
17.12.2019 |

Mies 1:
2 vuotta itseäni vanhempi
Komea
Hauska
Flirtti
Meillä on ollut juttua useamman kuukauden
Mies kahdesti yrittänyt lopettaa suhteemme välimatkan takia, joka korjaantuu ensi vuonna

Mies 2:
Olin kiinnostunut hänestä ennen kuin aloin viettää aikaa mies 1 kanssa
Mies 1 kaveri
On kertonut minusta perheelleen
Soittelee lähes päivittäin
Suloinen
Mua vuoden nuorempi
Olemme lähentyneet viimeisen kahden viikon aikana

Bonus:
En ota kumpaakaan, vaan aloitan seksisuhteen 3 miehen kanssa, jonka kanssa olemme samassa työpaikassa ja jonka kanssa etsimme kimppakämppää

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy vähän nirsommaksi. Nyt sulle taitaa kelvata melkein kuka tahansa, kunhan on vaan miespuolinen.

Miten päädyit edelliseen suhteeseen ja mihin we päättyi?

Oletko koskaan aikuisena ollut sinkkuna pidempiä aikoja, kuinka pitkään?

Oletko saanut lapsuudenkodista mallin, että nainen hyväksytään vain, jos hän on parisuhteessa mieheen?

Edellisessä suhteessa olin 6 vuotta ja se kuivi kasaan varsinkin kun kaverit alkoi lisääntyä ja mä aloin panikoida.

Viimeisen vuoden olen ollut yksin ja näihin kolmeen olen tutustunut viime keväänä. Muut miehet eivät ole pahemmin kiinnostaneet ja nyt yhtäkkiä mulla on kaksi joita kohtaan olen kehittänyt tunteita.

Ap

Vierailija
42/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mies olla ihan vaan periaatteen vuoksi? Jos ei edes ole itse kovin ihastunut, niin ei kannata ryhtyä seurustelemaan ollenkaan. Tämä koko kirjoitus henkii asennetta, että noista ei oikein kukaan kovin paljon kiinnosta. Suosittelen siis pydymään sinkkuna, kunnes tulee vastaan mies, josta tiedät, että TUON minä haluan.

Olen itkenyt silmät päästäni tuon miehen 1 takia. Todellakin halusin vakavan suhteen hänen kanssaan ja hänkin halusi. Nykyään en tiedä mikä homman nimi on hänen kanssaan ja miehen 2 kanssa olemme lähentyneet hurjasti viimeisen kahden viikon kanssa ja suoraan sanottuna olen surullinen, jos ei esimerkiksi päivään puhuta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen aloittajalle koiraa, punaviiniä ja dildoa.

Näin kaikki ovat takuulla onnellisempia.

Ei mulla ole aikaa koiralle, punaviini aiheutta migreenin ja dildo on vähän meh.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä