Mun pitäisi tehdä valinta kahden miehen väliltä
Mies 1:
2 vuotta itseäni vanhempi
Komea
Hauska
Flirtti
Meillä on ollut juttua useamman kuukauden
Mies kahdesti yrittänyt lopettaa suhteemme välimatkan takia, joka korjaantuu ensi vuonna
Mies 2:
Olin kiinnostunut hänestä ennen kuin aloin viettää aikaa mies 1 kanssa
Mies 1 kaveri
On kertonut minusta perheelleen
Soittelee lähes päivittäin
Suloinen
Mua vuoden nuorempi
Olemme lähentyneet viimeisen kahden viikon aikana
Bonus:
En ota kumpaakaan, vaan aloitan seksisuhteen 3 miehen kanssa, jonka kanssa olemme samassa työpaikassa ja jonka kanssa etsimme kimppakämppää
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mies olla ihan vaan periaatteen vuoksi? Jos ei edes ole itse kovin ihastunut, niin ei kannata ryhtyä seurustelemaan ollenkaan. Tämä koko kirjoitus henkii asennetta, että noista ei oikein kukaan kovin paljon kiinnosta. Suosittelen siis pydymään sinkkuna, kunnes tulee vastaan mies, josta tiedät, että TUON minä haluan.
Olen itkenyt silmät päästäni tuon miehen 1 takia. Todellakin halusin vakavan suhteen hänen kanssaan ja hänkin halusi. Nykyään en tiedä mikä homman nimi on hänen kanssaan ja miehen 2 kanssa olemme lähentyneet hurjasti viimeisen kahden viikon kanssa ja suoraan sanottuna olen surullinen, jos ei esimerkiksi päivään puhuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aloittajalle koiraa, punaviiniä ja dildoa.
Näin kaikki ovat takuulla onnellisempia.
Ei mulla ole aikaa koiralle, punaviini aiheutta migreenin ja dildo on vähän meh.
Ap
Edellisessä suhteessa olin 6 vuotta ja se kuivi kasaan varsinkin kun kaverit alkoi lisääntyä ja mä aloin panikoida.
Viimeisen vuoden olen ollut yksin ja näihin kolmeen olen tutustunut viime keväänä. Muut miehet eivät ole pahemmin kiinnostaneet ja nyt yhtäkkiä mulla on kaksi joita kohtaan olen kehittänyt tunteita.
Ap