Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi tehdä valinta kahden miehen väliltä

Vierailija
17.12.2019 |

Mies 1:
2 vuotta itseäni vanhempi
Komea
Hauska
Flirtti
Meillä on ollut juttua useamman kuukauden
Mies kahdesti yrittänyt lopettaa suhteemme välimatkan takia, joka korjaantuu ensi vuonna

Mies 2:
Olin kiinnostunut hänestä ennen kuin aloin viettää aikaa mies 1 kanssa
Mies 1 kaveri
On kertonut minusta perheelleen
Soittelee lähes päivittäin
Suloinen
Mua vuoden nuorempi
Olemme lähentyneet viimeisen kahden viikon aikana

Bonus:
En ota kumpaakaan, vaan aloitan seksisuhteen 3 miehen kanssa, jonka kanssa olemme samassa työpaikassa ja jonka kanssa etsimme kimppakämppää

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on piirit joillain ihmisillä.

Voi johtua siitä, että ollaan tiivis porukka ja ollaan paljon tekemisissä. Jos ei muuten, niin vähintään soitellaan.

Ap

Vierailija
22/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt voileipää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on syy, miksi vaadin lapsilisien ja yksinhuoltajien tuen poistoa.

Ei ole järkevä yhteiskunta tämmöinen, joka tuottaa moisia yksinhuoltajia.

Lapsistakin tulee ihan sekopäisiä viiltelijöitä, kuten täälläkin saa lukea.

Mutta kun äitsykälle ei yksiavioinen perhe-elämä sovi, niin lapset saavat luvan kestää ja maksaa mielenterveydellään.

Jaxuhali!

Miten lapsilisät ja yksinhuoltajien tuet liittyy muhun mitenkään? Mulla ei ole lapsia, eikä välttämättä tule ikinä olemaankaan.

Ap

Vierailija
24/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi mikä tämän aloituksen pointti oli?

Vierailija
25/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 2, koska selvästi välittää sinusta eniten. Ykkönen on halunnut pistää poikki jo pari kertaa parin kuukauden aikana, joten et häntä sen suuremmin kiinnosta. Oikeasti kiinnostunutta ei välimatka haittaa. Bonusjuttua ei kannata edes kokeilla, koska työpaikkaromanssit ja vastaavat päättyvät yleensä huonosti, ja sitten ollaan hyvin vaivautuneita ennen kuin jompikumpi viimein vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
26/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on syy, miksi vaadin lapsilisien ja yksinhuoltajien tuen poistoa.

Ei ole järkevä yhteiskunta tämmöinen, joka tuottaa moisia yksinhuoltajia.

Lapsistakin tulee ihan sekopäisiä viiltelijöitä, kuten täälläkin saa lukea.

Mutta kun äitsykälle ei yksiavioinen perhe-elämä sovi, niin lapset saavat luvan kestää ja maksaa mielenterveydellään.

Jaxuhali!

Miten lapsilisät ja yksinhuoltajien tuet liittyy muhun mitenkään? Mulla ei ole lapsia, eikä välttämättä tule ikinä olemaankaan.

Ap

Tämä ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi jossa puhutaan vain sinusta. Keskusteluissa syntyy näitä sivujuonipäivituksiä ihan yleisesti aiheepiiristä. Maailma kun ei pyöri yksin sinun navan ympärillä. Eikä sekään ole ihan yksin sinun päätettävissä kenet sinä otat  tai ketä et. 

Vierailija
27/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 2, koska selvästi välittää sinusta eniten. Ykkönen on halunnut pistää poikki jo pari kertaa parin kuukauden aikana, joten et häntä sen suuremmin kiinnosta. Oikeasti kiinnostunutta ei välimatka haittaa. Bonusjuttua ei kannata edes kokeilla, koska työpaikkaromanssit ja vastaavat päättyvät yleensä huonosti, ja sitten ollaan hyvin vaivautuneita ennen kuin jompikumpi viimein vaihtaa työpaikkaa.

Mahtaako käteen muita jäädäkään kuin tuo kakkonen? :D

Vierailija
28/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä nykynaisten valintoja nää.

Ei tarvinnut vielä vuosi sitten näitä miettiä, kun olin vielä parisuhteessa.

Ap

Eiköhän siitä erosta jo sen verran ole ettei sitä omaa egoaan enää tarvitse nostattaa :D

Kun en ole nostattamassa sitä. En tiedä kuinka edes ajauduin tähän.

Ap

Vierailija
29/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ainakaan hyvään parisuhteeseen ole aineksia kenenkään kanssa, kun valinta on noin vaikea. Jos on oikeasti ihastunut ja tykästynyt johonkuhun, muut vaihtoehdot unohtuvat tykkänään. Ota se kimppakämppäseksisuhde.

Vierailija
30/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat miehet ja keskityt itsesi kehittämiseen henkisellä tasolla?

No mut vakimuna olis kiva. Tässähän alkaa pikkuhiljaa muuttua uudestaan neitsyeksi. 🙈 ja tykkään molemmista miehistä, ja mies 3 on helvetin hyvä ystävä.

Ap

Voisitteko sitten neljästään miettiä, mikä olisi paras ratkaisu? Jos edes yksi vaihtoehto tiputtautuisi vapaaehtoisesti kilvasta pois kuullessaan, että on vain yksi monesta kivasta vaihtoehdosta. Helpottuisi valinta heti.

Vierailija
31/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä nykynaisten valintoja nää.

Ihan samanlaista se on ollut ennenkin.

T: Entisajan nainen

Vierailija
32/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi mikä tämän aloituksen pointti oli?

Kunhan yritän selvittää ajatuksiani.

Ap

Vierailija
33/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo. Mies 1 on myös osoittanut olevansa mustasukkainen. Viimeksi eilen veti kilarit, kun mua yritettiin pyytää treffeille hänen silmiensä edessä.

Ap

Vierailija
34/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat miehet ja keskityt itsesi kehittämiseen henkisellä tasolla?

No mut vakimuna olis kiva. Tässähän alkaa pikkuhiljaa muuttua uudestaan neitsyeksi. 🙈 ja tykkään molemmista miehistä, ja mies 3 on helvetin hyvä ystävä.

Ap

Voisitteko sitten neljästään miettiä, mikä olisi paras ratkaisu? Jos edes yksi vaihtoehto tiputtautuisi vapaaehtoisesti kilvasta pois kuullessaan, että on vain yksi monesta kivasta vaihtoehdosta. Helpottuisi valinta heti.

Tää tuleva kämppis tietää noista kahdesta ja haluaa mun olevan onnellinen. Alunperin hän paritti mua mies 1 ja on valitettavasti ollut meidän välissä riitatilanteissa.

Ap

Vierailija
35/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitse siitä väliltä.

Vierailija
36/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ainakaan hyvään parisuhteeseen ole aineksia kenenkään kanssa, kun valinta on noin vaikea. Jos on oikeasti ihastunut ja tykästynyt johonkuhun, muut vaihtoehdot unohtuvat tykkänään. Ota se kimppakämppäseksisuhde.

Kimppakämppäseksisuhde olisikin kaikista helpoin. Mutta toisaalta olen ihastunut kumpaankin näistä miehistä. Olen viime aikoina viettänyt paljon enemmän aikaa mies 2 kanssa ja oikeasti tykkään hänen seurastaan. Toisaalta taas mies 1 kanssa oli puhetta yhteisestä tulevaisuudesta, mutta viime aikoina olemme olleet toistemme kurkuissa jatkuvasti.

Ap

Vierailija
37/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bonus:

En ota kumpaakaan, vaan aloitan seksisuhteen 3 miehen kanssa, jonka kanssa olemme samassa työpaikassa ja jonka kanssa etsimme kimppakämppää"

Aikamoista jos työpaikaltasi löytyy kolme miestä jotka suostuvat tuosta noin vaan seksisuhteeseen ja muuttamaan yhteen. Sähän olet ihan kone! 

Vierailija
38/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mies olla ihan vaan periaatteen vuoksi? Jos ei edes ole itse kovin ihastunut, niin ei kannata ryhtyä seurustelemaan ollenkaan. Tämä koko kirjoitus henkii asennetta, että noista ei oikein kukaan kovin paljon kiinnosta. Suosittelen siis pydymään sinkkuna, kunnes tulee vastaan mies, josta tiedät, että TUON minä haluan.

Vierailija
39/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy vähän nirsommaksi. Nyt sulle taitaa kelvata melkein kuka tahansa, kunhan on vaan miespuolinen.

Miten päädyit edelliseen suhteeseen ja mihin we päättyi?

Oletko koskaan aikuisena ollut sinkkuna pidempiä aikoja, kuinka pitkään?

Oletko saanut lapsuudenkodista mallin, että nainen hyväksytään vain, jos hän on parisuhteessa mieheen?

Vierailija
40/43 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eäh. Tunnen myötähäpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi