Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei voi jäädä työttömäksi jos haluaa lapsen?

Vierailija
17.12.2019 |

Valitetaan että vakipaikan puute on syy lapsettomuuteen. Eikö tuossa ole ristiriita? Eikö hävetä ottaa työ vastaan ja pamahtaa(tai pamauttaa vaimonsa) raskaaksi? Pomo joutuu kiroillen maksamaan tyypille joka ei tee töitä vaan on kuukausia äitiys- tai isyysvapaalla.

Vai onko jollakin tähän selitys?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska vanhempainrahat ovat tulosidonnaisia.

Toinen kysymys on miksi näin on.

Eugeniikan perintö elää sitkeässä. Heikomman aineksen lisääntymistä ei haluta tukea.

Muuten kaikenmaailman myyjätyttöset pamahtaisivat tienausmielessä paksuksi!

Vierailija
22/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska vanhempainrahat ovat tulosidonnaisia.

Toinen kysymys on miksi näin on.

Valtio haluaa, että lapset tehdään vanhana, kun on jo ammatti ja säännölliset tulot.

Ennen vanhaan mummot hoiti muksut, kun äidit oli töissä. Valtio ei halua mummojen vastuuta kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mammat on opetettu käyttämään työnantajaa hyväksi. Mutta juuri tuosta syystä johtuen en palkkaa meidän firmaan naista ikähaarukalla 12-45. 

Vierailija
24/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mammat on opetettu käyttämään työnantajaa hyväksi. Mutta juuri tuosta syystä johtuen en palkkaa meidän firmaan naista ikähaarukalla 12-45. 

Siis 18-45. 

Vierailija
25/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jopa järjestää mielenosoitus jossa vaaditaan työnantajille oikeutta? Suututtaa nimenomaan ne jotka on töissä vuoden ja jäävät vapaalle sitten. Samoin saikuttajat. Yksikin äiti joka viikko päivän pari pois. Ap

No siitä vain järjestämään mielenosoitusta!

Vierailija
26/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minun olisi pitänyt irtisanoutua vakituisesta virastani. Voi elämän kevät!

Jep, näin minä tein 70-luvulla, kun halusin itse hoitaa lapset 3 vuotiaiksi, ja niin muutkin tekivät, joilla ei ollu mahd saada virkavapaata.

Sitten on 6 vuoden aukko eläkekertymässä ja elettiin köyhinä, mutta onnellisina.

Voi elämän kesä sentään.

Miksi historiallista totuutta alapeukutetaan?

Vierailija
27/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin minä tein 70-luvulla, kun halusin itse hoitaa lapset 3 vuotiaiksi, ja niin muutkin tekivät, joilla ei ollu mahd saada virkavapaata.

Sitten on 6 vuoden aukko eläkekertymässä ja elettiin köyhinä, mutta onnellisina.

Voi elämän kesä sentään.

No olisitko irtisanoutunut (myötätunnosta työnantajaa kohtaan), jos olisit saanut hoitaa 3 vuotta kotona ja palata samaan työpaikkaan? Voi elämän hämäryys.

Vierailija
28/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kesä sentään.

No olisitko irtisanoutunut (myötätunnosta työnantajaa kohtaan), jos olisit saanut hoitaa 3 vuotta kotona ja palata samaan työpaikkaan? Voi elämän hämäryys.

En työnantajan vuoksi vaan lapsen vuoksi. Tämä oli silloin ihan yleistä eikä mitään hämärää.

Itseasiassa toisen lapsen jälkeen palasin saman työnantajan hommiin.

Vierailija
29/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan huudat koko ajan, että ei pidä tehdä lapsia, jos ei tule omillaan toimeen. Eikö jutuissasi ole mielestäsi mitään ristiriitaa?

Kirjoittiko ap niin, vai onko jollakin todellisuus hämärtynyt?

Vierailija
30/30 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö isyyslomat kieltää? Nykyään on jokin muoti, että isät jäävät pois töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän