Onko muita joilla alle 25v suurperhe?
suurperheellä tarkoitan siis semmoista perhettä jossa on kolme lasta ja enemmän tai semmoisia jotka juuri odottaa kolmatta tai useampaa...
Minä itse olen 23v ja meille on nyt tulossa neljäs lapsi tammikuussa ja olis kiva tietää onko minun ikäisiä suuria perheen äitejä enemmänkin.
Joten jos löytyy niin laittakaa tietoa ja kuulumisia sekä laste ikää ja omaanne.
Eli meillä aikaisemmatlapset 99,00 ja 02 syntyneet.
Kommentit (15)
Eli nyt kesäkuussa täytin 26v ja neljättä lasta odotan, laskettu aika on lokakuussa.
Ennestään poika-99, tyttö-03 ja tyttö-05.
Nuo kolme ois ollu ihan ok nyt, mutta haaveilin kyllä siitä neljännestä " sitten joskus" . No, haikara yllätti ja se joskus onki aika pian. Mutta eiköhän ne nyt sitten riitä, ainaki muutamaksi vuodeksi ;)
Kuitenki oon vielä sen verran nuori, etten mihinkään sterilisisaatioon vielä uskalla ja eihän sitä tiedä, jos joskus haluaa sitten iltatähden tai pari.
Eli olin 24-v kun kolmas lapsi syntyi.Viidennen syntyessä olin edelleen alle 30-v,ja aika usein esim äitiyspolilla tarkistivat,että " pitääkö tää sun syntymävuosi papereissa paikkansa" ;) Nyt ikää mittarissa 31 ja kuutonen tulossa elokuussa.
Lapset ovat 00,01 ja 04.
Kun nuorimmainen syntyi olin vielä 22v. ja kyllä sai osakseen katseita (kuten nytkin)
minä itse olen 23v,mutta täytän heinäkuussa 24v ja odotan kolmatta..meillä on lapset syntyneet 2004 ja 2005 joulukuussa
nyt on ikää 28 ja kuudennen laskettuaika elokuussa. Kyllä sitä monta kertaa on ihmetystä herättänyt. Miehen mielestä meijän lapset olis nyt tässä. itse en olekkaan niinkään varma. Ehkä nyt mutta katsotaan mikä on mieli 5 vuoden päästä.
Puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 31+4
en tiedä lasketaanko minua mukaan mutta minä 25 vee, miehellä kaksi lasta -98 ja -01 minulla yksi lapsi -01 ja nyt odotetaan " neljättä" .
Kaikki asutaan siis saman katon alla. Eli tunnen olevani suurperheen äiti :) Miehen lasten äiti ei enää kuulu lasten elämään omasta tahdostaan ja lapset kutsuu mua mammiks :) joten minä ilmoittaudun mukaan jos huolitaan :)
Välillä ottaa muiden mielipiteet päähän, niinkuin yksi " kaveri" sanoi kun kuuli että tahtoisin vielä yhden lapsen( ei tiedä että odotan nyt) että " älä nyt herran jumala tee enempää riesaa itsellesi, sulla on jo kolme." vähän siinä tuli paha mieli, mutta noh.. kyllä sitä katseita saa osakseen kun meidän remmi kaupungilla liikkuu, likat ovat kuin kaksosia kun heillä on viisi päivää ikäeroa :)
Tsemppiä kaikille suurperheen äideille.. Meillä ainakin on monta hoivaajaa ja katsojaa vanhustenkodissa sitten myöhemmin.. :)
Mutta meillä on neljä lasta, ja itse olen 25-vuotias. Viidettä odotellaan. Lapset siis syntyneet -01, -02, -03 ja -05, seuraavan laskettu aika tammikuun alussa -07. Meillä on kolme poikaa ja yksi tyttö, neiti siis tuo " -02" :)
Nasu kera neljän termiitin :)
Ja lapsia on ennestään kolme... 99,03,04 syntyneet tytöt ja nyt odotellaan neljättä la 26.11.06.
Ja täytyy myöntää, että kyllä aina saa selitellä miksi on näin " paljon" lapsia vaikka ollaan näin nuoriakin. (mies 26) Saattappi olla, että toivotamme vielä vuosien päästä iltatähdenkin tervetulleeksi!?
äitikki rv17+1
kuukausi sitten täytin 24v. ja meille on tulossa joulukuulla kolmas lapsi. Tytöt ovat 11/02 ja 11/03 ja pohjpis-pohjanmaalla asutaan.
tulin vaan lukemaan muiden fiiliksiä. ikää mulla 22 v ja sain 5.6 kolmannen lapsen. kaikki menny toistaiseksi hyvin vaikka kädet aika täynnä ja omaa aikaa ei yhtään. elämäni on silti täydellinen! onnea odotukseen!
mitä tulee lapsilukuun niin miehen mielestä riittää nää mutta ite en oo niin varma. taitaa silti jäädä tähän.
aurinkoista kesää kaikille!
my_selene ja tytöt Emma 04/02, Alva 07/03 ja Mai 06/06
Täytän syyskuussa 23 ja odotan helmikuussa syntyväksi neljännen lapsemme. Edelliset ovat tyttöjä. syntyneet 02, 04, 05
Ja odotan kolmatta. LA tammikuussa. Edelliset lapset on syntyneet -03 ja -04.
Ja nyt siis ikää 26 ja 5 odotan,
pojat syntyneet; -98,-00,-03,-04,miehen poika -96 ja nyt tyttö la 5.10.06.
Tämän vauvelin jälkeen pitempi tauko taas,oman ja miehen jaksamisen takia (ei minkäänlaista tukiverkkoa ollut koskaan),mutta sitten olisi taas tervetullut pienokainen, n.3-5v tauon päästä.Lapsiluku siis ei ole vielä täynnä,vaikka miestä hieman hirvittää montako " minä" olen meille suunnitellut..ei kuitenkaan ole itsekkään uutta pientä vastaan,kuhan ei ihan heti.Miehellä ikä nyt 31v ja hänellä on ennestään 10v poika,joka on meillä n.3kk vuodessa.
Enkä todellakaan tiedä että montako meille on tuossa näitä lapsia mutta sen tiedän että tässä ei ole kaikki..Olen aina halunnut TODELLA suurperheen,enkä nyt osaa edes ajatella että olisimme vielä suurperhe.Onhan nuita kommentteja saanut kuulla lähinnä ulkopuolisilta, mm.olemmeko hulluja ja lestadiolaisia jne..) Mutta siinä ihmetelkööt,eipä ole meitä haitannut tai häirinnyt nuo kommentit lähinnä huvittanut että jotkut jaksaa ihmetellä..
Jemin kera lapsosten
Moi oon 21 vuotias ja odotan kolmatta lasta. Minulla on 02 ja 05 syntyneet lapset ja nyt on laskettu aika 17.9. Asustelemme oulun kupeessa haukiputaalla. Näillänäkymin taitaa jäädä tähän,mutta niin sanoin viimesen jälkeenkin ;) mutta luulisin niin..