Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tule joulua

Vierailija
16.12.2019 |

Vaikka se on ainoa perhejuhla.

Ja etenkin tänä vuonna se olisi minulle ja lapselleni erittäin tärkeä asia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei tule?

Näin käsitin läheiseni tekstiviestin perusteella.

Kyllä joulu tulee. Ei sitä yksi tekstiviesti peru. 

Miten niin?

Kaikki joulusuunnitelmat oli tehty.

Ja niin. En ole ymmärtänyt siksi pyytää mitään jouluapua joten en pysty järjestämään joulua.

Vierailija
22/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei tule?

Näin käsitin läheiseni tekstiviestin perusteella.

Kyllä joulu tulee. Ei sitä yksi tekstiviesti peru. 

Miten niin?

Kaikki joulusuunnitelmat oli tehty.

Ja niin. En ole ymmärtänyt siksi pyytää mitään jouluapua joten en pysty järjestämään joulua.

Siten, että joulu tulee vaikka makaisit yksin pimeässä. Jouluhan ei tarvitse minkäänlaisia järjestelyjä tullakseen. Se tulee ihan omin neuvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi viettää varsinaisen joulun toisen vanhempansa kanssa, järjestä hänen kanssaan oma joulujuhla jonain toisena ajankohtana. Lapsesta on vain hauskaa viettää joulua kahteen kertaan. Eikä siihen rahaa tarvita.

Vierailija
24/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin ottaa päähän nämä köyhäilijät, jotka vinkuu kun ei yhteiskunta maksakaan heille kaikkea! Olemme työssäkäyvä perhe. Lapset saa 20 euron arvoisen lahjan. Joulua vietämme ulkoillen ja pelaten mm lautapelejä ja katsoen elokuvia. Lapset 9, 13 ja 16 v.

Kylläpä sinä kuvittelet olevasi hyvä ja täydellinen, mutta joku muu voi muuttaa muutamassa sekunnissa elämäsi ja joulun viettosi. Ja sitä ei edes sinulta kysytä, haluatko joulun vai ei.

Sillä ennen joulua, aina joku menettää elämänsä ja henkensä ja silloin joulu on perettu.

Minun joulu peruttiin vain viikkoa ennen, kun olin 12v ja veljeni 10v kun molemmat vanhemmat kuolivat auto-onnettomuudessa ja me maattiin sairaalassa, tietämättä joulusta mitään.

Hyvä sinä, jos olet noin itsevarma ja ylivoimainen. Mutta ehkä sinuakin elämä joskus opettaa tai sitten pahat ihmiset saavat jatkaa pahuttaan, kun ne eivät mitään kaunista edes kokea.

Vierailija
25/26 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joulusi olisi peruttu ja pimeys valtaa, niin uusi joulu tulee yhä uudelleen ja uudelleen ja lopulta tulee valoa, hyvyyttä ja kauneutta kaikkialle.

Vierailija
26/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä kerro yhtään enempää... Olen pahoillani puolestasi jos noin ikävästi on, mutta mikä tällaisten aloitusten pointti on?

Ehkä pointti aloituksessa on tarve purkaa negatiivisuuden ketju. Kuitenkaan mitään ei voi käsitellä kertomatta taustatekijöitä. Joten kai se oli sitten turha aloitus. Ap.