Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen jota et koskaan enää halua nähdä

Vierailija
16.12.2019 |

Miksi ja mitä tekisit jos kuitenkin tapaisit?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni.

Tämä on pitkän ajan ja tarkan harkinnan tulos.

En uhraa hänen ymmärtämiseensä ja ilkeytensä puolusteluun enää yhtään elämääni.

Jos tulisi vastaan, koukkaisin kauempaa ja ripeästi ohi.

Saan varmasti alapeukkuja, haukkuja ja paheksuntaa.

Älkää vaivautuko - olen saanut niitä riittämiin livenäkin. Ei siis kiinnosta.

Arvostelijat eivät ole elämääni eläneet, kaikki ei edes ole ikinä nähneet sisartani.

Rohkaisen jokaista hankkutumaan eroon toksisesta ihmisestä, vaikka se olisi lähiomainen.

Siis kun ensin on varmistettu, että välejä ei saa normalisoitua.

Mulla on omatunto puhdas ja mielessä rauha tämän asian osalta.

Tiedän 100% varmasti että olen tehnyt oikean päätöksen.

Oli kuin omalta näppikseltäni. Lisäisin vielä, että sisareni mies kuuluu samaan kategoriaan. Väkivaltaisia manipuloijia molemmat. Valitettavasti joudun varmasti vielä kohtaamaan heidät joskus. Kohtelen kuin ilmaa.

Ei niin että toivoisin samaa kellekään, mutta on silti lohdullista kuulla, että joku ymmärtää.

Tietenkään en yllä olevassa esittänyt kuin tiivistelmän.

Silti näköjään ne, jotka on kokeneet samankaltaista, ymmärtävät ne aukotkin.

Toivon meille molemmille, että löydämme aitoja lämpimiä ihmisiä elämäämme.

Sukulaisiaan ei kukaan ole valinnut.🌿🌸

Ehkä tällaisesta kokemuksesta on se surkuhupaisa hyöty, että kun on kerran pystynyt rajaamaan niinkin läheisen ihmisen kuin siskonsa elämästään, on melko pieni riski joutua enää koskaan kenenkään ilkeiden manipulointiyritysten kohteeksi. Elämä on liian lyhyt muiden kynnysmattona olemiselle. ❤️

T. Se toinen siskoton

Vierailija
22/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannutkin, toisen kerran kaupungilla ja toisen kerran tapahtumassa. Ensimmäisellä kerralla ei tarvinnyt tervehtiä, toisella kerralla nyökkäsin lyhyesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni.

Arvostelijat eivät ole elämääni eläneet, kaikki ei edes ole ikinä nähneet sisartani.

Rohkaisen jokaista hankkutumaan eroon toksisesta ihmisestä, vaikka se olisi lähiomainen.

Mitäpä täällä enää vikiset, jos kerran olet päätöksesi tehnyt. Olisi toki reilua kertoa sille sisarelle myös suoraan vai joko olet sen tehnyt? Välinne eivät ole selvitetty ennenkuin sisaresi saa tietää päätöksestäsi.

Olipa tyhmä kommentti.

Ei ansaitse vastausta.

Olkoot vaan tyhmä kommentti. Silti jos olisin tuon sisaruksen asemassa, haluaisin tietää tuollaisesta päätöksestä. Voisitte sitten olla molemmat ilmaa toisillenne.

Eiköhän se syy välien katkaisuun ole selvillä, ainakin omalla kohdallani. Sisko ja sen mies veti turpaan.

Tuo toinen siskoton

Vierailija
24/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti syntyisi sovinto.

Vierailija
25/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni.

Oli kuin omalta näppikseltäni. Lisäisin vielä, että sisareni mies kuuluu samaan kategoriaan. Väkivaltaisia manipuloijia molemmat. Valitettavasti joudun varmasti vielä kohtaamaan heidät joskus. Kohtelen kuin ilmaa.

Tuskin joudut kohtaamaan, jos selkeästi ja suorasanaisesti katkaiset välit. Eivät varmaankaan sen jälkeen tule samoihin paikkoihin yhtä aikaa kanssasi. Omituista uhoamista tuollainen vaan on.

Vanhemmat ovat elossa, samoin muita sukulaisia. Hautajaisia lähinnä ajattelin. Enkä mielestäni uhonnut mitään.

Vierailija
26/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni.

Tuskin joudut kohtaamaan, jos selkeästi ja suorasanaisesti katkaiset välit. Eivät varmaankaan sen jälkeen tule samoihin paikkoihin yhtä aikaa kanssasi. Omituista uhoamista tuollainen vaan on.

PIkkupaikkakunnilla kohtaamisia tapahtuu väkisinkin, mutta suurissa kaupungeissa voi paremmin vältellä näitä, joita ei halua enää tavata.

Vierailija
27/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanloinen ylipainoinen ja jatkuvasti päätä aukova sukulainen on raskasta seuraa. Ymmärrän, että jaksaminen ei riitä, mutta eipä riitä muillakaan kuunnella jatkuvaa v*ttuilua.

Vierailija
28/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on joitakin, joita en haluaisi nähdä. Kuitenkin kaikilla on samanlainen oikeus mennä, joten jos joku jota nyt en haluaisi nähdä tulisi vastaan niin menisin vain asiallisesti ohi, jos tervehtisi niin vastaisin. En ole niin itseäni täynnä oleva ihminen että muitten menemiset minua haittaisi.

Vierailija
29/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vapaaehtoisesti halua nähdä ketään, joka on paljastunut inhottavaksi luonteeltaan. Jos näen, olen kuin en tuntisi.

Vierailija
30/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdä anoppia enkä appiukkoa mutta valitettavasti änkeävät meille pari kertaa vuodessa.

Vierailija
31/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä sosiaalityöntekijä, joka ei osannut yhtään kappaletta kirjoittaa ilman valeita ja virheitä. Tarkoitan sellaisia ihan tarkistettavissa olevia asioita kuin lasten ikiä, kouluja, missä kävivät, missä nukkuivat jne. Oksettaa vieläkin.

Vierailija
32/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole sellaisia enää, enemmän ovat samantekeviä, jos jossain satun näkemään. Voin jopa vaihtaa pari sanaa, jos on ihan pakko. 

Vierailija
33/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri. Hullu eukko, huusi talon lapsille, riehui kännissä pihalla, tutki toisten postilaatikot jne.. Saatiin pois talosta ja koko paikkakunnalta, mutta itse olin päätekijänä vaikuttamassa häätöön ja tietää sen kyllä. Ei luultavimmin ole kovin ystävällinen jos nähdään

Vierailija
34/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi nähdä anoppia enkä appiukkoa mutta valitettavasti änkeävät meille pari kertaa vuodessa.

Taitaa olla sama aika monella palstalaisella

Vierailija
35/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki intissä kohtaamani tapaukset. Aika hyvin tuossa onnistunut, tasan neljä tyyppiä kohdannut joista kahddn kanssa joutunut juttusille.

Vierailija
36/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävääni hoitanutta lääkäriä. Aiheutti vaaratilanteen vähättelemällä oireita

Vierailija
37/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistia, jonka torjuntaan käytettiin tonnikaupalla rahaa.

Hyvä asianajaja mutta sellaista ohjusta vastaan ei taistella kuin ajan ja sitkeyden kanssa.

Vierailija
38/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei tahdo nähdä minua... Olen paskapäiden painajainen.

Mmmm...

Suklaata...

Vierailija
39/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani alakoulusta ja eräs opiskelutoverini joka valitti ettei pystynyt tunneilla olemaan oma itsensä kun olin luokan petturi (sanoin kerran että väsyttää enkä jaksaisi olla koulussa)

Vierailija
40/63 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikkaisin nyökkäämällä tehden selväksi että en juttelemaan jää. Entinen poikaystävä, paljastui emetofiiliksi.

Mikä on emetofiili?

Emetofilia

Siirry navigaatioon Siirry hakuun

Emetofilia (joskus myös vomitofilia) on parafilia tai seksuaalinen fetissi oksentamista kohtaan. Emetofiilit fantasioivat joko oksentavansa itse, tai että joku toinen oksentaisi. Jotkut emetofiilit toteuttavat tätä myös käytännössä. Kun emetofiili oksentaa toisen (emetofiilin) päälle, sitä kutsutaan sateenkaarisuihkuksi tai roomalaiseksi suihkuksi, koska aikoinaan uskottiin että antiikin roomalaisilla oli tapana oksentaa suurten aterioiden yhteydessä.

Emetofiileille oksentamisessa tapahtuvat pahoinvointi, oksentaminen ja sen jälkeinen helpotus ovat eroottisesti latautunutta.

Oksentamista käsittelevällä nettisivulla, Vomiting FAQ:ssa, on arveltu, että "oksentaminen oli emetofiileille luultavasti hyvin inhottavaa tai pelottavaa ennen murrosikää, ja emetofiili muistelee näitä nuoruutensa tuntemuksia saadakseen seksuaalisen tyydytyksen". Näin emetofilia voi olla kytköksissä myös emetofobiaan, oksentamisen pelkoon. Monet emetofobiasta kärsivät emetofiilit kuitenkin jatkavat oksentamisen pelkäämistä siitä huolimatta, että he fantasioivat (toisten ihmisten) oksentamisesta.

Emetofilian muodot

Vain yksi lääketieteellinen ja psykologinen lehtiartikkeli ehdittiin julkaista, ennen kuin Internetistä tuli yleisin keskustelupaikka emetofiliasta. Suurin osa emetofiileistä on kiinnostunut vain keskustelemaan omasta ja toisten oksentelusta. Toiseksi yleisintä fetississä on sellaisten ääninauhojen, videoiden ja valokuvien keräily, joissa esiintyy oksentavia ihmisiä. Eniten asialleen omistautuneet fetisistit yllyttävät itsensä ja toiset oksentamaan seksuaalisen tyydytyksen vuoksi, ja jotkut heistä myös kuvaavat oksentajia, että muut emetofiilit voisivat katsella heitä. On myös arveltu, että emetofilia voisi olla yksi syy, miksi oksentamista esiintyy nykyään niin paljon televisiossa ja elokuvissa.

Joskus emetofilia on yhdistetty vorarefiliaan. Tällöin emetofiili fantasioi tulevansa syödyksi ja oksennetuksi.

BDSM:ssä domina saattaa pakottaa alistujana olevan emetofiilin oksentamaan, tai oksentaa itse alistujan päälle.

Emetofilian ongelmat

Mikäli emetofiili harjoittaa fetissiään aiheuttamalla itse oman oksentamisen, hänelle saattaa tulla samantyyppisiä ongelmia, kuin muillekin usein oksentaville (esimerkiksi bulimikot). Liian usein toistuva oksentaminen saattaa muun muassa vaurioittaa nielua ja hampaita.

Emetofiileillä on myös ollut vaikeuksia saada ääntään kuuluville Internetissä. Monia heille tarkoitettuja nettisivuja on suljettu, kuten maaliskuussa 2007 suljettu Vomit Online ja maaliskuussa 2008 suljettu keskustelufoorumi Emesis - Puke Stories.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän