Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatteko tv-lupaa?

Vierailija
18.06.2006 |

Minä en ole koskaan maksanut syystä että:

*Katson vähän tv:ta

*Ylen kanavilla ei ole muuta katsottavaa, kuin dokkarit

*Ylekin on siirtynyt näihin maksullisiin tv ohjelmiin, kuten chattiin ja kilpailuihin

*kaikilta muiltakin kanavilta tulee näitä maksullisia ohjelmia 75% ohjelma-ajasta. Lisäksi nämä ohjelmat ovat surkeita.

*Uusintoja pukkaa koko ajan

*Voitaisiin siirtyä systeemiin, jossa maksetaan siitä mitä katsotaan

*TV-lupamaksut sikamaisen korkeita

Muilla mielipidettä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ylen tarjonta on kuitenkin parempaa kuin mainoskuvien mutta tässä rahapulassa en todellakaan maksa. Katson enimmäkseen Yleä.

Vierailija
2/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laitonta katsoa televisiota ilman lupaa.

Kyllä ne jotka eivät maksa, keksivät aina hyviä perusteluita maksamattomuudelleen mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että lupa on pakollinen.

Olen sitä mieltä että lupa on täysin turha ja jos olisi mahdollista, en katsoisi ollenkaan Ylen kanavia ja olisin maksamatta luvan mutta tällaista mahdollisuutta ei ole.

On todella naurettavaa kun lupamaksua korotetaan vähintään kerran vuodessa, summa on jo lähes tähtitieteellinen.. ja kun sen vielä suhteuttaa Ylen surkeaan ohjelmatarjontaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksa. Se on riistoa

Vierailija
4/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
5/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen tarjonta on mitä on, varsinkin kesällä... Nykyinen maksu on ihan liian iso tarjontaan nähden, sitä voisi ehkäpä kohtuullistaa niin että opiskelijoillakin olisi siihen varaa. Pitäisi myös voida maksaa siitä mitä katsoo, eri tyyppisille ohjelmille oma hintansa. Minä jättäisin kaiken urheilun maksamatta kun en sitä katso.

Vierailija
6/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä olympialaiset, yleisurheilun MM- ja EM-kilpailut suorana enkä mainostaukojen kera. Selostajat myös parempia ja asiantuntevampia kuin vaikka MTV3:n Mika Saukkonen ym. Yleltä tulee onneksi vielä muutakin kuin amerikkalaista ohjelmaa.

Vierailija
7/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAAHAHAHAHAHAH

Vierailija
8/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes opiskelijoille ja eläkeläisille puoleen hintaan, niin alenisi ne maksut, kun useampi maksaisi lupansa. Minusta Ylen kanavilla saisi lisäksi ruveta mainostamaan. Jos edes osan maksuista kattaisivat mainoksilla. Esim mainoksia ohjelmien väliin.

Vierailija
9/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin köyhänä opiskelijanakin, vaikka silloin olisi sille rahalle ollut tärkeämpiäkin käyttökohteita. Mutta mä nyt muutenkin noudatan lakeja, enkä tee tai teetä harmaita töitä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi