Onko teille koskaan käynyt niin että kun olette kovassa puutteessa menneet sänkyyn jonkun kanssa, niin sen puutteen poistuessa teitä on alka...
Että millaiseen tyyppiin sitä puutteessa sortuu... Itsellå on käynyt näin ja ainakin sen olen oppinut , ettei puutteessa kannata lähteä etsimään mitään vakavampaa suhdetta, koska silloin ei pysty ajattelemaan kovin selkeästi.
Kommentit (58)
Ei ole käynyt, olen ollut tosi tarkka siitä kenen kanssa sänkyyn menen ja käyttänyt harkintaa. En kuitenkaan kiellä etteikö jälkikäteen kaduttaisi, vaikka tyyppi varsinaisesti ei inhotakaan.
Vierailija kirjoitti:
En mene koskaan sänkyyn sattumanvaraisesti kenenkään kanssa.
Aivan oikein, että noin käy.
Ihmisen pitää kyetä hillitsemään itsensä, eikä tyydyttää halujansa kuin eläimet, miten ja milloin sattuu ,ja kenen kanssa tahansa.
Miksi?
Ei se käytössä kulu.
Toki jos ällöttää aina jälkeenpäin niin sitten voi miettiä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus nosti vanhat traumat pintaan. *oksennusemoji On kokemusta, täysi-ikäisyyden kohdilla hormonit hyrräsivät ja mitään muuta ei ollut mielessä kuin seksi. Ihan heteronainen olen. Yööööök millaisten haisevien ja ihraisten pultsarien kanssa tuli pari kertaa pantua ihan vain koska piti äkkiä saada jotain. Yhyyy!
Eikö ne olleetkaan niitä palstamiesten "alfamiehiä"?
Niin, tämän verran karusellissa pyörittyäni täytyy sanoa, että seksin saaminen on miehille tasan yhtä helppoa kuin naisille kunhan ovat paikalla kun seksinnälkäinen itsensä alentava nainen on haku päällä. Ei tarvinnyt montaa kokemusta, että opin "itsehillintää". Paljon parempaa saa kyllä kiltti alfa aviomies, joka hänkin on karusellissä pyörinyt. Teoriat uusiksi. :D
Minä olen kiltti alfa aviomies, mutta en kyllä koskaan pyörinyt missään karuselleissa. Ajatus, jos ei nyt kuvota, niin kuulostaa todella vieraalta ja vähän kakkostason miesten hommilta.
Et ole koskaan pannut ketään muuta ennen vaimoasi etkä ainakaan lyhyessä suhteessa? No se ei kuitenkaan ole alfan määritelmä.
Hassua. Ainakin kaikki kovimmat panomiehet lähipiirissäni olivat niitä likaisimpia hörhöjä, jotka nyt sattuivat vain olemaan ns. "hauskoja", ja täysin välinpitämättömiä siitä mihin melansa tökkäsivät. Nyt iäkkäämpinä se likaisuus on ihan oikeasti fyysistä jokaisessa jätkässä.
Ja kyllä, olen minäkin muita pannut, olisko jotain 5 naista? Mutta ei siitä karusellia aikaiseksi saa.
Okei, no eipä kai sitten minunkaan mieheni ole ollut karusellissa enkä sitten minäkään. En kuitenkaan osoittele täällä sormella kakkostasonmiehiä ja -naisia. Epäilen, että olet puutteen piinaama, jolla on haluton tai kyvytön kumppani. Siksi haluat näpäyttää seksuaalisesti aktiivisempia ja niitä, joilla on aktiivinen mies. Osuiko oikeaan? :)
Tämä sama ilmiö aiheuttaa varmasti myös sen, että sinkkuna ollessa naisenkaipuu ja Tinderin selailu kummasti rauhoittuu, kun vetäisee hanskaan. Sitten pärjää taas jonkin aikaa ihan mukavasti yksinäänkin. Eli osa naisenkaipuuta on ilmeisesti ihan vain panetusta.
Jos puhutaan irtopanoista, niin sellaisia en ole koskaan katunut. Kai siinä pysyy joku tasovaatimus itsellä päällä sitten, ei lähde edes vonkaamaan sellaista jota ei voisi kuvitella tapailevansa tosimielellä.
Mä kerran tarpeeseeni päätin käyttää erästä puolituttua herraa. Hän oli siinä nuuskinut nurkissa jonkin aikaa ja yrittänyt lähestyä, mutta mua ei suhde kiinnostanut sillä hetkellä.
Nappasin tyypin mukaani ja rietasteltiin yö. Aamulla vielä halusin kierroksen, muttei hän sitten jaksanut.. Menis kotiinsa sitten. Jäi kyllä ketuttamaan koko tyyppi. Tuntu, että jäi pahemmat panotarpeet kuin silloin alkaessa.
Eikun illalla uudestaan apajille ja sain tuntemattomalta mieheltä jumalattoman hyvät kyydit. Sitä vieläkin lämmöllä muistelen.
Puolituttu pyrki seuraavana aamuna kylään, että jos nyt? Äh, ei kiinnosta, sain jo. Suuttu.
Nauroin tälle ääneen.. :'D
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, tavallaan. Hirveässä kännissä täysin sellaistan itseäni vanhempaa naista, joka ei jälkeenpäin viehättänyt pätkääkään.
Työhaastattelussa olin sitten vuosi myöhemmin hakemassa paikkaa, jossa tämä nainen oli haastattelijana. Argh! En pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin tämän naisen lasittuneeseen ilmeeseen. Kai siihen vaikutti se, että hän visersi kännispäissään "tuu ihan mihin haluat", ja minä sitten, kännisenä kuningasajatuksena, laukesin tämän naamalle.
En saanut paikkaa. Luojan kiitos.
Miten voi ajautua tuollaiseen puutteeseen? Eikö omat kädet toimi?
En harrasta noita juttuja, mutta välillä kyllä mietityttää että kenenköhän kanssa tuokin nainen on pannut ja kuinka monen miehen kanssa. Etenkin jos tapailisi jotain naista niin mietityttää hänen historiansa kun kovin vapaamielisiä nykyään on suurinosa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama ilmiö aiheuttaa varmasti myös sen, että sinkkuna ollessa naisenkaipuu ja Tinderin selailu kummasti rauhoittuu, kun vetäisee hanskaan. Sitten pärjää taas jonkin aikaa ihan mukavasti yksinäänkin. Eli osa naisenkaipuuta on ilmeisesti ihan vain panetusta.
Jos puhutaan irtopanoista, niin sellaisia en ole koskaan katunut. Kai siinä pysyy joku tasovaatimus itsellä päällä sitten, ei lähde edes vonkaamaan sellaista jota ei voisi kuvitella tapailevansa tosimielellä.
Samaa itselläni. En ole päätynyt sänkyyn sellaisten kanssa, joita en voisi kuvitella tapailevani. Jonkin aikaa on ollut sellaista, että halujen herääminen aiheuttaa exäni ikävöimistä. Silloin tiedän, että on hyvä aika vetää käteen. Yleensä sillä se pahin ikävä on helpottanut. Itse asiassa eilen viimeksi ikävöinti meni siihen pisteeseen... :D
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran tarpeeseeni päätin käyttää erästä puolituttua herraa. Hän oli siinä nuuskinut nurkissa jonkin aikaa ja yrittänyt lähestyä, mutta mua ei suhde kiinnostanut sillä hetkellä.
Nappasin tyypin mukaani ja rietasteltiin yö. Aamulla vielä halusin kierroksen, muttei hän sitten jaksanut.. Menis kotiinsa sitten. Jäi kyllä ketuttamaan koko tyyppi. Tuntu, että jäi pahemmat panotarpeet kuin silloin alkaessa.
Eikun illalla uudestaan apajille ja sain tuntemattomalta mieheltä jumalattoman hyvät kyydit. Sitä vieläkin lämmöllä muistelen.
Puolituttu pyrki seuraavana aamuna kylään, että jos nyt? Äh, ei kiinnosta, sain jo. Suuttu.
Rouva puhuu kuin merirosvo. Tosi sexyä maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ajautua tuollaiseen puutteeseen? Eikö omat kädet toimi?
Kaipa ne samat hormonit, jotka aiheuttavat ihastumisen voivat aiheuttaa myös ihastumisen väärään henkilöön humalassa tai muuten arviokyvyn heikentyessä. Sen verran yleinen ja vuosituhansia esiintynyt ilmiö kyseessä, että pistää ihmettelemään miten joku voi vielä tänäkin päviänä sitä ihmetellä. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää kyetä hillitsemään itsensä, eikä tyydyttää halujansa kuin eläimet, miten ja milloin sattuu ,ja kenen kanssa tahansa.
Miksi?
Ei se käytössä kulu.
Toki jos ällöttää aina jälkeenpäin niin sitten voi miettiä mistä johtuu.
Juuri näin. Kyllä minusta ainakin paneminen tuntuu pillussa hyvältä eikä se nyt niin tarkkaa ole kenen kanssa sitä tekee. Nauttikaa ihmiset. N17v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus nosti vanhat traumat pintaan. *oksennusemoji On kokemusta, täysi-ikäisyyden kohdilla hormonit hyrräsivät ja mitään muuta ei ollut mielessä kuin seksi. Ihan heteronainen olen. Yööööök millaisten haisevien ja ihraisten pultsarien kanssa tuli pari kertaa pantua ihan vain koska piti äkkiä saada jotain. Yhyyy!
Niin, tämän verran karusellissa pyörittyäni täytyy sanoa, että seksin saaminen on miehille tasan yhtä helppoa kuin naisille kunhan ovat paikalla kun seksinnälkäinen itsensä alentava nainen on haku päällä. Ei tarvinnyt montaa kokemusta, että opin "itsehillintää". Paljon parempaa saa kyllä kiltti alfa aviomies, joka hänkin on karusellissä pyörinyt. Teoriat uusiksi. :D
Minä olen kiltti alfa aviomies, mutta en kyllä koskaan pyörinyt missään karuselleissa. Ajatus, jos ei nyt kuvota, niin kuulostaa todella vieraalta ja vähän kakkostason miesten hommilta.
Et ole koskaan pannut ketään muuta ennen vaimoasi etkä ainakaan lyhyessä suhteessa? No se ei kuitenkaan ole alfan määritelmä.
Hassua. Ainakin kaikki kovimmat panomiehet lähipiirissäni olivat niitä likaisimpia hörhöjä, jotka nyt sattuivat vain olemaan ns. "hauskoja", ja täysin välinpitämättömiä siitä mihin melansa tökkäsivät. Nyt iäkkäämpinä se likaisuus on ihan oikeasti fyysistä jokaisessa jätkässä.
Ja kyllä, olen minäkin muita pannut, olisko jotain 5 naista? Mutta ei siitä karusellia aikaiseksi saa.
Komppaan. Kyllä ne kaveripiirin eniten nussineet olivat niitä surkeimpia tapauksia. Kai se kakskymppisenä elämänsä laiffin eläminen on sitten heille ollut sitä alfaamista. Kaikkine klamydioineen. Nää panoalfat tunnistaa siitä, että tasoa ei ole mutta juttua riittää.
Todellisuudessa käytännössä kaikki "panoalfat" ovat duunareita tai työttömiä. Ja useimmat vielä eronneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ei se käytössä kulu.
Toki jos ällöttää aina jälkeenpäin niin sitten voi miettiä mistä johtuu.Juuri näin. Kyllä minusta ainakin paneminen tuntuu pillussa hyvältä eikä se nyt niin tarkkaa ole kenen kanssa sitä tekee. Nauttikaa ihmiset. N17v.
17 -vuotias ei ole nainen, eikä tajua vielä mistään mitään. Katsotaan 10-15 -vuoden päästä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no eipä kai sitten minunkaan mieheni ole ollut karusellissa enkä sitten minäkään. En kuitenkaan osoittele täällä sormella kakkostasonmiehiä ja -naisia. Epäilen, että olet puutteen piinaama, jolla on haluton tai kyvytön kumppani. Siksi haluat näpäyttää seksuaalisesti aktiivisempia ja niitä, joilla on aktiivinen mies. Osuiko oikeaan? :)
En ole alkuperäinen, mutta:
Itseään kovasti seksuaalisesti aktiivisina pitävät ovat muuten yleensä niitä vähemmän seksuaalisesti aktiiveja. Itse kykenen toki vetämään kolme kertaa päivässä 45 minuutin varvit, mutta vaimoakin täytyy välillä ajatella. Minulla on ollut 8 naista, ja yksikään näistä "seksuaalisesti aktiivisista" ei ole pysynyt mukanani. Naisten aktiivisuus on vähän pään sisällä, todellinen anti on yleensä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin täysin. Sanoit juuri mitä minä ajattelin.
Alfa-Aviomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Kiitos kysymästä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neiti.
Hyvin sanottu siellä. Huomasin tuolloin (7 vuotta sitten), että moinen käytös ja puhe tuntuu tehoovan miehiin. Nykymiehille pitää puhua suoraan, muuten ne on ihan vässyköitä. Ei ole enää puutteessa tarvinnut olla.
Täällä on annettu alfa-miehelle aivan uudenlaisia määritelmiä. Se on kyllä ymmärrettävää, koska kuka nyt haluaisi olla beta tai omega?
Tämä.