Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolena neurologisesta häiriöstä kärsivälle lapselle, en tiedä onko minusta tähän leikkiin

Vierailija
16.12.2019 |

Säännöt jotka ovat itsestään selviä miehelleni ja hänen exälleen eivät todellakaan ole niitä minulle.
- Aamupiirretyt katsotaan ilman ääntä, auta armias jos erehtyy pistämään vähänkin ääntä telkkaan.
- Läksyjä tehdessä pitää olla hiljaa, kerran keitin kahvia ja kohta lenteli läksykirjat kun lapsi ei (mukamas) voinut keskittyä koska metelöin. Mies ajoi minut ulos keittiöstä. Omasta keittiöstäni.
- Huksiaan ei saa harjata, laittaa kiinni tai edes pannalla sivuun. Tyttö näyttää peikkolapselta.
- Vaatteet tuntuvat pahoilta joten on kotona pelkissä pikkareissa ja joskus ilman niitäkin minkä koen kiusalliseksi koska tyttö on 8vuotias.
- Joka paikkaan mukaan pitää saada suhteellisen iso sammakkopehmo. Piru on irti jos erehdyn kysymään pitääkö se nyt kauppaankin raahata
- Ruuan pitää olla pehmeää, mietoa ja "tuttua", esim. chili con carnea ei suostunut edes maistamaan. Lähinnä syö ylikypsää pastaa, sileää jugurttia ja paahtoleipää ilman paahtamista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samankaltainen lapsi. Olisi kyllä kamalaa lapsen kannalta, joka ei herkkyyksilleen mitään voi, että ei saisi edes kotona olla rauhassa. Uusperhetilanne voi tuollaiselle lapselle olla erityisen kuormittava.

Vierailija
22/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse M51. Kärsin lievässä muodossa noista aistiherkkyyksistä ja voin ymmärtää täysin kyllä lapsen kannalta tilannetta. Varmaan voi olla myö haastavaa tulla yhtäkkiä aikuisena tuollaiseen tilanteeseen mutta uskon että voi tottua ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että asenteesi on tuo’pitääkö sitä sammakkoakin joka paikkaan raahata’kertoo jo ettet ymmärrä tätä lasta.Se on vaan sammakko,häpeät ilmeisesti..

Vierailija
24/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuo alastomuus häiritsee. Isä vaikuttaa vähän väsyneeltä, koska ei ole jaksanut kehittää mukavaa vaatetta jota lapsi suostuisi pitämään. Mutta tuollaisa asioita kuin sammakon mukana raahausta ei pidä ongelmana, jos on positiivinen empaattinen asenne lasta kohtaan, ap:lla ei ole.

Vierailija
25/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tuollaiseen tilanteeseen! Juokse jo ap!

Minua ei kukaan alkaisi seurauksitta ajamaan OMASTA keittiöstäni pois mistään syystä, eikä varsinkaan vieraan kakaran takia.

Vierailija
26/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samankaltainen lapsi. Olisi kyllä kamalaa lapsen kannalta, joka ei herkkyyksilleen mitään voi, että ei saisi edes kotona olla rauhassa. Uusperhetilanne voi tuollaiselle lapselle olla erityisen kuormittava.

Ja äitipuolellehan ei ole yhtään kuormittavaa kun ei saa olla omassa kodissaan kuten tykkää vaan pitää tanssia ventovieraan lapsen ja tämän sairauden/oikkujen mukaan?

Vierailija
27/27 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sovi tohon kuvioon.

Mua ei häiritse vaikka 15 vee kantais sammakkoa kaikkialle, eikä häiritse alusvaatteissa kulkeminenkaan. Jokainen olkoon kotonaan sellaisissa vaatteissa joissa tuntee olonsa hyväksi. Hän on kuitenkin vasta 8.

Sopikaa läksyjen tekoon joku aika, jollon et kolistele keittiössä.

En mäkään tykkää jos kesken mun tärkeän työnteon tullaan siihen kolistelemaan.

Simple as that

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän