Gallup:Millaisia kokemuksia kristityistä?
Mulla on aika huonoja kokemuksia kristiyistä.
Suurin osa on alkoholisteja. Perheväkivalta kukoistaa. Isät surmaavat perheitään. Äidit surmaavat perheitään. Lapset puukottavat vanhoja vanhempiaan. Meidän naapurinkin perheenisä on väkivaltainen. Hakkaa vaimoaa sekä lapsiaan. On tosi usein kännissä. Ja meidän lähiön ostarin kulmalla on aina kristittyjen joukko kännäämässä. Mun serkun raiskasi kristitty mies. Ja mua ahdisteli kerran kaupassa kristitty itsensä paljastelija. Mun täti oli naimisissa pedofiili kristityn kanssa. Siis ei juuri hyviä kokemuksia krisityistä.
Kommentit (16)
Mun oma isä on kristitty. Vanhemmat erosi, kun olin lapsi. Isä oli (ja on) väkivaltainen alkoholisti.
Entisessä duunissani näin myös näitä kristittyjä. Aivan kamalia.. Varastivat, haistattelivat, huorittelivat ja olivat muutenkin tosi pelottavia.
Kaikki suomalaisethan _on_ kristittyjä. Ihan siinä missä kaikki turkkilaiset ovat harjoittavia muslimeita.
ja osa ihan uskovistakin. Ei ole mitään yleistävää piirrettä, koska uskovia kristittyjä tunnen todella vähän. Sitten näistä varsinkin helluntalaisista käännyttäjistä en voisi enää vähempää pitää... heitä katsellessa olen todella kiitollinen siitä, etten ole krisitty! Melkein säälittää sellainen putkinäkö.
Vierailija:
niin miten on silloin kristitty?
I-h-a-n s-a-m-a-l-l-a t-a-v-a-l-l-a kun kaikki arabit tai kaikki turkkilaiset tai kaikki somalit ovat muslimeita.
Ettekö tajuu ap:n pointtia???
Toisessa ketjussa kaikki haukkuu muslimeita. Vaikka todellisuudessa puhuvat jonkun maan edustajasta tietämättä sen kummemmin onko kyseessä muslimi saati harjoittava muslimi.
Jos suomalainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi. Isä surmasi perheensä. Sitä oliko perhe uskovainen ja millä tavalla ei mainita jutussa.
Mutta jos turkkilainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi, Muslimi surmasi perheensä. Huolimatta siitä, että heillä ei olisi mitään tietoa siitä oliko isä harjoittava muslimi vai ei.
Jos olet suomalainen olet kristitty. PISTE.
Aivan kuten sinusta kaikki vaikka marokkolaiset ovat muslimeita.
Jos olet typerä niin kaikki muutkin kristityt ovat typeriä.
" Jos suomalainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi. Isä surmasi perheensä. Sitä oliko perhe uskovainen ja millä tavalla ei mainita jutussa.
Mutta jos turkkilainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi, Muslimi surmasi perheensä."
muistakaapa vain miten uutisoitiin sen parikymppisen miehen puukottaneen vaimonsa keskellä parkkipaikkaa viime vuoden lopulla. kävikö siitä mitenkään ilmi uskonto? ei, mutta maahanmuuttajatausta ilmeni kyllä!
Vierailija:
Vierailija:
niin miten on silloin kristitty?I-h-a-n s-a-m-a-l-l-a t-a-v-a-l-l-a kun kaikki arabit tai kaikki turkkilaiset tai kaikki somalit ovat muslimeita.
Ettekö tajuu ap:n pointtia???
Toisessa ketjussa kaikki haukkuu muslimeita. Vaikka todellisuudessa puhuvat jonkun maan edustajasta tietämättä sen kummemmin onko kyseessä muslimi saati harjoittava muslimi.
Jos suomalainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi. Isä surmasi perheensä. Sitä oliko perhe uskovainen ja millä tavalla ei mainita jutussa.
Mutta jos turkkilainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi, Muslimi surmasi perheensä. Huolimatta siitä, että heillä ei olisi mitään tietoa siitä oliko isä harjoittava muslimi vai ei.
Vierailija:
Ettekö tajuu ap:n pointtia???Jos suomalainen mies tappaa perheensä iltis uutisoi. Isä surmasi perheensä. Sitä oliko perhe uskovainen ja millä tavalla ei mainita jutussa.
Toimii myös niinkinpäin, että kirkosta eronnutta kohdellaan edelleen luterilaisena, jollei ole liittynyt toiseen uskontoon. " eikö teidän lapsia kasteta? ettekö menekkään kirkossa naimisiin? tottakaihan sinä silti oikeasti uskot...?"
MILLION täsmälleen olette nähneet iltsikan uutisoivat perheensä surmanneesta muslimista?! älkääkä sanoko ettei näin ole suomessa tapahtunut.
Ja koko ajan sotivat. Verinen historia. Ja millainen suhtautuminen naisiin! Nainen vaietkoon seurakunnassa, mies on perheen pää, kaikki ne eeva-jutut...
lehden otiskossa revitellään muslimiudella?
lehtien otsikoissa en sitä kuitenkaan nähnyt. laittaisko joku linkin niin voisi upota paremmin?
Joten kokemuksiakin on laidasta laitaan. Mitä tekemistä kristittynä olemisella on kokemusten kanssa?
Tuttavat on enempi pakanoita tai ateisteja. Tai no, isoisäni taitaa kuulua viel kirkkoon, muttei se nyt varsinainen uskovainen ole. Ihan kiva se on. ns. tosiuskovaiset on yleensä ihan kamalia ihmisiä.