Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei pidä yhteyttä, en minäkään

Vierailija
28.03.2024 |

Mietin kuinka monta viikkoa se taas on hiljaa.

Miksi mun pitäisi olla se joka viestittelee ja soittelee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä

Vierailija
2/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko ystäviä, simppeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutteista pitäisi olla.

Vierailija
4/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ystävä, olet mulle silti rakas vaikka en pysty pitämään yhteyttä kehenkään.

Vierailija
5/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä voi olla ilman kontaktiakin.Ei kai sitä vihamiehiksikään ilman syytä aleta.Kunnon oikea ystävyys pysyy ilman yhteyttäkin.

Vierailija
6/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei halua enää pitää yhteyttä ja on tyytyväinen, kun sinäkään et ota yhteyttä. 

Vierailija
7/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä voi olla ilman kontaktiakin.Ei kai sitä vihamiehiksikään ilman syytä aleta.Kunnon oikea ystävyys pysyy ilman yhteyttäkin.

Voi toki.

Vierailija
8/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mikä se sellainen "ystävä" on, jota ei koskaan kiinnosta toisen kuulumiset?

Vierailija
9/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sua ikävä, ja mietin sua usein. Mutta näin viime tempustasi sanojesi läpi, ja uskoin vihdoin, että olet pahimman sortin valehtelija, josta täytyy pysyä kaukana. Olen pahoillani, mutta kusetit jo tarpeeksi rankasti. Se riitti.

Vierailija
10/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sua ikävä, ja mietin sua usein. Mutta näin viime tempustasi sanojesi läpi, ja uskoin vihdoin, että olet pahimman sortin valehtelija, josta täytyy pysyä kaukana. Olen pahoillani, mutta kusetit jo tarpeeksi rankasti. Se riitti.

K?

Vierailija
11/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksi viikkoa kulunut, mitään ei kuulu.

Toinen ystävä soittaa päivittäin ja on välittävä.

Annan olla, miksi mun pitäisi olla aina se joka ottaa yhteyttä?

Vierailija
12/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikkoja? Mulla on ystäviä joiden kans tulee pidettyä yhteyttä vaikka kerran vuodessa. Kerran kuussa on jo tosi hyvä.

Vierailija
13/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan aikuinen ihminen? 2 viikkoa?

Vierailija
14/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi myös joskus ottaa päähän moinen "ystävyys". Näitä tyyppejä oli 5kpl (muut ystävät vastavuoroisia). Lopetin vain ottamasta yhteyttä.  Kolme heistä heräsi 4-8 viikon kuluttua, ja sen jälkeen ystävyys on toiminut paremmin. Kahdesta en olekaan sitten kuullut kohta 10 vuoteen. Ei minulla heitä mitään vastaan ole, mutten ilmeisesti ollut heille sitten tärkeä.

Vierailija
15/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi myös joskus ottaa päähän moinen "ystävyys". Näitä tyyppejä oli 5kpl (muut ystävät vastavuoroisia). Lopetin vain ottamasta yhteyttä.  Kolme heistä heräsi 4-8 viikon kuluttua, ja sen jälkeen ystävyys on toiminut paremmin. Kahdesta en olekaan sitten kuullut kohta 10 vuoteen. Ei minulla heitä mitään vastaan ole, mutten ilmeisesti ollut heille sitten tärkeä.

Ei ole sinultakaan vastavuoroista tai kohteliasta olettaa, että ystävyyden yhteydenpitosyklin on oltava sinun minimisi mukaan. Olisin ihan klaustrofobinen, jos joku vaatisi minua olemaan yhteydessä kahden viikon välein. En voisi hyvin sellaisessa ystävyyssuhteessa ja minulla onkin ystäviä jotka antavan minun olla oma itseni. Sinä olet omanapainen ja ripustautuva, etkä mieti muita.

Vierailija
16/16 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on mennyt jo kolme viikkoa kun tämä hlö otti yhteyttä.

Taisi olla vapaapäivä silloin ja kaipasi jotakuta seuralaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme