Minulla on lähestulkoon pakkomielle ihmisiin, joihin on mennyt välit joskus
Oikein kidutan itseäni seuraamalla somessa, mitä he tekevät ja miten ihanaa heillä kaikki on. Olen kyllä säälittävyyden huippu, mutta en tiedä miten olla stalkkaamattakaan.
Kommentit (5)
Tiedän tunteen! Minulla täysin sama. Ajatukset pyörii menneessä ihan liikaa. Välit on mennyt milloin mistäkin syystä, se nyt vain on niin että parikymppisenä toiset pariutuu, lähtee opiskelemaan tai muuttaa kauemmas, elämäntyylit eivät enää kohtaakaan jne.
Minä yritän vältellä googlettamasta vanhoja tuttujani. Ei mitään järkeä kiusata itseään. Tee sinä, ap, samoin. Älä kiusaa itseäsi. Yritä tehdä omasta elämästäsi itsesi näköinen. Tiedän, se on vaikeaa, jos ei ole vahvaa omaa identiteettiä eikä ns. draivia mitä niillä on, jotka jaksavat päivästä toiseen nousta sängystä ja tehdä asioita jotka tuovat mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis elämässäsi paljonkin ihmisiä, joihin on mennyt välit? Kuulostaa oudolta...
Tulit siis kommentoimaan vain vihjaillaksesi kuinka ap on varmasti paha ihminen? Mikä tämän palstan ihmisiä vaivaa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis elämässäsi paljonkin ihmisiä, joihin on mennyt välit? Kuulostaa oudolta...
Tulit siis kommentoimaan vain vihjaillaksesi kuinka ap on varmasti paha ihminen? Mikä tämän palstan ihmisiä vaivaa!?
Ja sinä tulit kommentoimaan vain vihjaillaksesi kuinka ensimmäinen kommentoija on paha ihminen.
Taitaa ainoa sellainen tuttu olla ja hänkin vain sen takia että välit meni poikki koska ei maksanut velkaansa. Jos kyseinen henkilö tulee kadulla vastaan niin häneltä todennäköisesti lähtee myös sormia tai luita poikki jos sitä rahaa ei kuulu, kuitenkin duunipaikan löysi ja perheenkin perustanut. Jos sillä on varaa lomailla niin sillä tulisi olla varaa myös maksaa muutaman satasen velka. Silkkaa ahneuttaan ja pahuuttaan jättänyt maksamatta joten väkivalta tulevaisuudessa tulee olemaan oikeutettua.