Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä siitä että paetaan tulipaloa mutta kannetaan tulitikut mukana?
16.12.2019 |
Näin kuvainnollisesti. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Että itse keksityt "sananlaskut" kuulostavat typeriltä.
Neuvostoliitto ja DDR olivat täynnä näitä kun sananvapautta ei muuten ollut. Nyt myös suomessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi voi kun ihmisiä pelottaa pienet tulitikut (n. 30 tikkua) ja vähän isommat tulitikut (11 kpl). Juu nou niinkuin kuvainnollisesti.
Kastellaan rikkipäät niin tikuilla ei voi sytyttää mitään.
Alue: Aihe vapaa
Tikuista voisi nipsaista sytytyspään pois, näin kuvaannollisesti.