Millä tavalla se häpykarvoitus muka vaikuttaa hygieniaan ja ”hajuihin”?
Kertokaapa miten se paljon puhuttu alapään karvoitus vaikuttaa hygieniaan ja peseytymiseen? Hyppääkö karvattomilla pissat ja eritteet jotenkin mystisesti suoraan viemäriin? Entä se näkökulma, että vaikka karvoituksesta 90 % on häpykummulla niin siltikin se vaikuttaa hirveästi hajuihin?
En voi välttyä ajatukselta, että edelleenkin suurin syy karva-ahdistukseen on jonkinlainen häpeän tunne olla luonnollinen nainen jolla kasvaa karvaa. Luonnollinen nainenhan kapinoi niitä vastaan jotka alistuvat jatkuvaan itsensä muokkailun vaatimukseen. Kaunis nainen häpykarvoituksen kera koetaan uhkana koska tämä pärjää vaikka ei ole alistunut itseään muokkaamaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna se johtui siitä, että nämä naiset olivat alunperinkin lähteneet sinne baariin/tinderiin etsimään seksiä. He olivat sheivanneet varmuuden vuoksi koska etukäteen ei ole käsitystä millaisen äijän sieltä raahaa kotiinsa. Sheivasivat siis varmuuden vuoksi. Tästä johtuu yleinen havaintovääristymä.
Suurinosa naisista ei sheivaa yhtä paljon kuin suurinosa naisista sheivaa satunnaisissa seksisuhteissa.
Vasta suhteen edetessä voidaan kilpailla seksitaidoilla, asenteella, huumorintajulla, hellyydellä, riettaudella, leikkimielisyydellä, älykkyydellä, sillä että näyttää itse asiassa hyvältä saunankin jälkeen meikittömänä... Siinä vaiheessa häpyhuulten muoto ja väri ja hävyn karvat eivät enää merkitse. Trimmaus on siinä vaiheessa myös käytännöllisempää kuin sheivaus jos seksiä halutaan harrastaa paljon.
Se, että joku mies on painanut festareilla riblannutta ja peseytymätöntä, masentunutta naista ei tee karvoista epähygienisiä ja haisevia. Kaikkien ei tarvitse pitää karvoista, mutta edelleenkään nämä oman-elämän-esimerkit ei kerro kaikkea naisten karvoista ja niiden seksikkyydestä kaikkea. Johan ne olisi luonto karsinut pois jos ne olisivat epähygienisempiä kuin ilman.
Kyllä kyseessä oli ihan luonani olevat Tinder-treffit illallisineen. Tarkoitin tuota reissussa oloa, että ehkä ei kehdannut ekaa kertaa luonani varmistella hygieniaa kunnolla pill*upuhelimella tai jotain semmoista. Onhan se nyt selvää että jos vatsa on löysällä vaikka jännityksestä, niin kunnon röllykäthän sinne jää pampuloiksi, jos ei saippualla ja vedellä huuhtele. Takkuharjaa toivottavasti ei kukaan tarvitse. :)
Kyseessä ei ollut mitenkään masentunut, vaan ihan urallaan etenevä maalaishenkinen nainen.
Mutta kyllä ihmiset parisuhteessakin sheivaa. Minun vuokseni ei edes tarvitsisi, mutta tuntuu naisille itselleen olevan normi.
Minusta ainakin tämä karvojenajelu on täysin makuasia. Olen nainen ja joskus käyn sokeroinnissa, pääasiassa (9-10 kk vuodesta) pidän intiimikarvat noin 1-1,5 cm (kummulta tuolleen pidempänä) mittaisina ja siistin bikinirajan. Pimppini näyttää hyvältä kumminkin ja pidän itseäni seksikkäänä, sheivauksesta en pidä koska lopputulos ei ole kovin hyvä.
Karvakeskustelua voisi verrata siihen, että todella puskapartainen mies vaikeroisi kuinka media on saanut naiset pitämään luonnottomista siloposkista ja partaa ajelemattomien miesten itsetunto on tästä koetuksella. Ja jotkut naiset tulisivat siihen sanomaan, että "yäk minä en ainakaan pussaa minkäänlaista räkäpartaa, parta on aina räkäinen jne." Kovin kärjistyneitä mielipiteitä, ainakin minun mieheni leukaparta on sairaan seksikäs. :D
N26
Sinkkuna se johtui siitä, että nämä naiset olivat alunperinkin lähteneet sinne baariin/tinderiin etsimään seksiä. He olivat sheivanneet varmuuden vuoksi koska etukäteen ei ole käsitystä millaisen äijän sieltä raahaa kotiinsa. Sheivasivat siis varmuuden vuoksi. Tästä johtuu yleinen havaintovääristymä.
Suurinosa naisista ei sheivaa yhtä paljon kuin suurinosa naisista sheivaa satunnaisissa seksisuhteissa.
Vasta suhteen edetessä voidaan kilpailla seksitaidoilla, asenteella, huumorintajulla, hellyydellä, riettaudella, leikkimielisyydellä, älykkyydellä, sillä että näyttää itse asiassa hyvältä saunankin jälkeen meikittömänä... Siinä vaiheessa häpyhuulten muoto ja väri ja hävyn karvat eivät enää merkitse. Trimmaus on siinä vaiheessa myös käytännöllisempää kuin sheivaus jos seksiä halutaan harrastaa paljon.
Se, että joku mies on painanut festareilla riblannutta ja peseytymätöntä, masentunutta naista ei tee karvoista epähygienisiä ja haisevia. Kaikkien ei tarvitse pitää karvoista, mutta edelleenkään nämä oman-elämän-esimerkit ei kerro kaikkea naisten karvoista ja niiden seksikkyydestä kaikkea. Johan ne olisi luonto karsinut pois jos ne olisivat epähygienisempiä kuin ilman.