Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää sanalle 'pienirintainen' joku kiva ja sympaattinen synonyymi

Vierailija
15.12.2019 |

Jota voisi käyttää kun hieman esittelee itseään sanallisesti nettideitille. Mutta kuitenkin jotenkin informatiivinen.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en puhuisi tisseistäni mitään. Epäolennainen asia koska en ole kauppaamassa kehoani.

Deittisivulla kyllä olet juurikin kauppaamassa itseäsi karvoineen kaikkineen.

Vierailija
102/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sille tunnu olevan positiivisia synonyymeja. 

Miksi pitää edes erikseen mainita asiasta jollekin nettituttavuudelle? Kuvista yleensä näkee ihan tarpeeksi hyvin onko ne rinnat isot vai pienet.  

Ei välttämättä, monet käyttävät push-upeja tai vuorattuja liivejä.

Olen itse pienirintaisena miettinyt samaa kuin ap: jos nettideittailisin, haluaisin ehdottomasti mainita asian jo heti alussa. Liikaa ikäviä kokemuksia taustalla enka haluaisi tuhlata hetkeäkään kummankaan aikaa miehen kanssa jolle asia on ongelma.

No ehkä ei sitten kannata laittaa nettiprofiiliin vain push-up-liivikuvia... Jos on pakko, niin laita vaikka joku urheilukuva tms. lisäksi josta näkee, miltä näytät ilman pushuppeja. Yksinkertaista.

Itse en ainakaan laittaisi mitään "valehtelevia" kuvia deittiprofiiliin. En halua nähdä sitä ilmettä, kun toinen pettyy nähdessään mut livenä, mieluummin vaikka yllättyy positiivisesti. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot finnit

Kyseessähän oli pienet finnit.

Kyllä pienetkin tissit on finneiksi isot.

Vierailija
104/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatutit.

Vierailija
105/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinatissi

Vierailija
106/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputissi

Vierailija
107/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulonisät

Vierailija
108/118 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirinnat

Vierailija
109/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi ja tikissä!

Vierailija
110/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokannuja en kanna mutta ketunkorvat löytyvät

Vierailija
111/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole varsinaisesti vastaus AP:n kysymykseen, mutta sanonpa kuitenkin näin miehenä, että ainakaan minulle ei rintojen koolla ole mitään merkitystä (jollei nyt satu olemaan joko aivan lauta, tai jotkut järjettömän kokoiset melonit), joten ei kiinnostaisi tippaakaan miten daami niiden kokoa kuvailee.

Vierailija
112/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin eroottisessa kioskikirjallisuudessa esiintyy tuo fetissi että nainen kiihottuu siitä kun hänen pieniä rintojaan kommentoidaan negatiivisesti. Minulle se on aina iso turn off tekstissä, vaikka muuten saatan lukeakin paljon sellaista missä nainen on sekä henkisesti että fyysisesti alistettuna.

Vierailija
113/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minitissi

Tämä mullekin tuli mieleen, eikö ole aika symppis?

Vierailija
114/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten edelleen pienirintaisuus koetaan pilkkaamisen arvoiseksi asiaksi. Tässäkin kysyttiin positiivisia ilmauksia, niin ketju täyttyy viesteistä "rusinat, höhöö! Itikanpistot, höhhöhaahhaa!".

Itse olen pieni ja hoikka. Harrastin nuorempana balettia ja taitoluistelua, ja tämä näkyy kehonrakenteessa edelleen. Rinnat ovat pienehköt, rintaliiveissä käytän kokoa 75A.

Sen sijaan takapuoli on muodokas ja jotkut ihmettelevät, miten minulla voi olla sellainen ilman takapuolta muokkaavia salitreenejä.

Itse olen tyytyväinen näin.

Muuten, tämän ketjun kommenteista tuo "parasta A-ryhmää" - oli kyllä paras 👌

Itse olen pienirintainen, käyttäisin tuota reissumiestä rusinalla, se on hauska. En koe sitä pilkkana, oli tuolla muitakin hyviä.

Eikä ole tarvetta kertoa tähän, kuinka upea muuten olen.

Itse taas nimenomaan haluan alleviivata sitä, että rinnat ovat yksi alue naisessa. Vaikka ne eivät olisi "täydelliset", niin joku muu osio voi olla.

Pidän vartalostani, mutta muistan vielä ne ajat parikymppisenä, kun nuo rintojen haukkumiskommentit satuttivat.

Miksi juuri pienet rinnat eivät olisi täydelliset? Tai ainakin sen esimerkin itse annoit.

Vierailija
115/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole varsinaisesti vastaus AP:n kysymykseen, mutta sanonpa kuitenkin näin miehenä, että ainakaan minulle ei rintojen koolla ole mitään merkitystä (jollei nyt satu olemaan joko aivan lauta, tai jotkut järjettömän kokoiset melonit), joten ei kiinnostaisi tippaakaan miten daami niiden kokoa kuvailee.

Eri miehenä kommentoin, että muuten sama, mutta oikeastaan mulle noilla ääripäilläkään ei ole mitään väliä. Uskoisin, että ääripäistä on eniten harmia kantajalleen, isojen ollessa epämukavat, ja esimerkiksi sopivien vaatteiden löytämisessä. Mahdolliseen kiinnostukseeni naista kohtaan se ei vaikuta. Esteettisessä mielessäkin rinnat ovat vähiten merkityksellinen osa naisen kehoa itselleni. Näen ne ensisijaisesti ruokinta-automaatteina, siis lähinnä lastenhoitotarvikkeina. 

Vierailija
116/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twiggy-vartaloinen

Ei kai deittisivuilla niin vanhoja ole, että Twiggyn tietävät?

Vierailija
117/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintarajotteinen

Miten niin rajoitteinen, kun pienet rinnat mahdollistavat esim. urheiluharrastukset, jotka ovat isorintaiselle mahdottomia. Mm.baletti, voimistelu, luistelu ja ratsastus ovat pienirintaisten lajeja ja suuririntaiselle mahdottomia.

Vierailija
118/118 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tisseistä koituu miehelle ongelma, tyyppi ei ole sopiva. NEXT.