Keksikää sanalle 'pienirintainen' joku kiva ja sympaattinen synonyymi
Jota voisi käyttää kun hieman esittelee itseään sanallisesti nettideitille. Mutta kuitenkin jotenkin informatiivinen.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Lauta.
Tuo on hyvä sana silloin jos haluaa tarkoituksella hieman hätkähdyttää ja provosoida miestä. Mutta vaatii kyllä hyvää tilannetajua ja taidokasta sanankäyttöä.
Isotissit ja tissimiehet eivät tunnetusti osaa lukea, tai eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa - nyt oli tarkoitus yrittää keksiä kivoja ja positiivissävytteisiä ilmaisuja, ei toistella vanhoja, kuluneita haukkumasanoja.
Eikös Shakira maininnut suurimmassa hitissään omaavansa pienet rinnat? Vertaa itseäsi Shakiraan. 😃
Kirjoita että täällä olisi lautamiehelle morsian.
Vierailija kirjoitti:
Isotissit ja tissimiehet eivät tunnetusti osaa lukea, tai eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa - nyt oli tarkoitus yrittää keksiä kivoja ja positiivissävytteisiä ilmaisuja, ei toistella vanhoja, kuluneita haukkumasanoja.
Toisaalta oikein käytettynä nuo haukkumasanat muuttuvat sympaattisiksi. Minä itse kutsun itseäni ihan suoraan laudaksi, ja se sisältää osittain juuri sen viestin että eivätpä ole haukkujat saaneet minua nitistettyä vaan oikeasti brassailen sanalla jolla yleensä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
"En suostu titfuckiin, mutta kaikki muu käy."
Pienet rinnat on oikeasti huono tekosyy olla suostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta oikein käytettynä nuo haukkumasanat muuttuvat sympaattisiksi. Minä itse kutsun itseäni ihan suoraan laudaksi, ja se sisältää osittain juuri sen viestin että eivätpä ole haukkujat saaneet minua nitistettyä vaan oikeasti brassailen sanalla jolla yleensä haukutaan.
Enpä tiedä, minusta on surullista, että ihmiset puhuvat itsestään rumilla sanoilla. Sanassa ”lauta” ei ole sen enempää positiivista kuin vaikkapa termissä ”lehmä”. Vaikea kuvitella että kukaan kuvailisi itseään isorintaiseksi lehmäksi. Pienirintaisia sorretaan niin paljon että he sortavat itsekin itseään.
"Yläosassa on Vaasan pienet pyöreät."
Vierailija kirjoitti:
PIENEEN Käteensopivat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En suostu titfuckiin, mutta kaikki muu käy."
Pienet rinnat on oikeasti huono tekosyy olla suostumatta.
Vaikka suostuis, niin eipä se onnistu =)
Tämä nainen kuuluu parhaaseen A-ryhmään.
Rusinannässikkäinen...?