Keksikää sanalle 'pienirintainen' joku kiva ja sympaattinen synonyymi
Jota voisi käyttää kun hieman esittelee itseään sanallisesti nettideitille. Mutta kuitenkin jotenkin informatiivinen.
Kommentit (118)
Ruumiinrakenne siro, petite, sporttinen, nuorekas jne
En oo emäntämallia. Jostain syystä miellän isojen rintojen olevan maatilojen emäntien ominaisuuksia. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isotissit ja tissimiehet eivät tunnetusti osaa lukea, tai eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa - nyt oli tarkoitus yrittää keksiä kivoja ja positiivissävytteisiä ilmaisuja, ei toistella vanhoja, kuluneita haukkumasanoja.
Toisaalta oikein käytettynä nuo haukkumasanat muuttuvat sympaattisiksi. Minä itse kutsun itseäni ihan suoraan laudaksi, ja se sisältää osittain juuri sen viestin että eivätpä ole haukkujat saaneet minua nitistettyä vaan oikeasti brassailen sanalla jolla yleensä haukutaan.
Minäkin joskus kutsun. Itseironiaa. Oikeasti olen ihan tyytyväinen rintoihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isotissit ja tissimiehet eivät tunnetusti osaa lukea, tai eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa - nyt oli tarkoitus yrittää keksiä kivoja ja positiivissävytteisiä ilmaisuja, ei toistella vanhoja, kuluneita haukkumasanoja.
Toisaalta oikein käytettynä nuo haukkumasanat muuttuvat sympaattisiksi. Minä itse kutsun itseäni ihan suoraan laudaksi, ja se sisältää osittain juuri sen viestin että eivätpä ole haukkujat saaneet minua nitistettyä vaan oikeasti brassailen sanalla jolla yleensä haukutaan.
Toisaalta mietin, että mihin tarvitsee itseironiaa jos on tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Käteensopivat rinnat.
Ja sulkuihin: Vain pienikätisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mietin, että mihin tarvitsee itseironiaa jos on tyytyväinen?
Vaikka olen tyytyväinen, tiedostan että moni kokee piirteen ei-toivottuna. Joten miksi ei.
Pitäisin ääliönä naista joka ilmoittaa rintojensa koon nettiprofiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin ääliönä naista joka ilmoittaa rintojensa koon nettiprofiilissa.
Niin, luulisi että mies osaisi kysyä asiasta, jos se on hänelle tärkeäkin. Tai en tiedä...🤔
En tajua että miksi tuollasta pitää kuvailla, kuvaa ei ole saatavilla ilmeisesti. Oon kai vanhanaikainen, tai en sitten sinkkunakaan osannut pyytää teknistä kuvausta riittävän tarkasti. Varmaan voisi karvoitukset yms speksata siinä samalla, ja kerrothan sä myös mihin laitteisiin mies pääsee ja miten usein?
Sun kysymyksesi oli outo. =D
Eikö ole selvää, että pienirintaisuudelle ei ole adjektiivia?
Vrt. uhkea, naisellinen, uljas, rehevä, muodokas, pyöreämuotoinen.
Pienirintaisuus ei ole plussaa.
Voi sanoa laiha, siro, pieni, ja ties mitä, mutta kaikki nää voi olla rintavia.
Voisko sen tissikoon jättää pois cv.tä?
Tissikokoa ei kannata jättää pois cv:stä. Kuten tämäkin keskusteluketju osoittaa, kyseessä on erittäin epätoivottu ominaisuus. Juuri mitään positiivisia ilmauksia ei edes yritetty keksiä, vaan vastaajat tyytyvät toistelemaan vanhoja haukkumasanoja ja naljailemaan. On parempi ilmoittaa heti kärkeen, että on pienirintainen niin henkilöt, joita asia närästää, ja niitähän riittää, tietävät pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Isot finnit
Kyseessähän oli pienet finnit.
Kulmuniton.
Kevyt Kulmuni.
Kulmunittomuudessa elävä.
Nännit