Saako ihmistä kohdella miten vaan jos laittaa kuvan nettiin ja kertoo elämästään netissä?
Ja ei , minulla ei ole kuvia netissä/kotisivuja ;)
Kommentit (4)
Eivät nämä vainoilut liity mitenkään mihinkään. Ihminen, joka on kiusaaja luonteeltaan, kiusaa aina jotakuta ja keksii sille aina perustelun. Ei siinä ole kyse muusta kuin puhtaasta pahantahtoisuudesta. Syy löytyy aina, kun käyttää mielikuvitusta. On liian laihan, liian lihava, liian lyhyt, liian pitkä... Tai liian esillä netissä.
Parhaiten näistä ihmisistä pääsee eroon sillä, kun heihin ei kiinnitä mitään huomiota. He janoavat huomiota ja ovat silmittömän kateellisia kaikille, jotka sitä saavat. He ovat joutavia ihmisiä ja saisivat minun puolestani hukkua sinne omaan joutavuuteensa ilman, että itseään kovastikin fiksumpina pitävät provosoituvat riitelemään heidän kanssaan ja antavat siis heille sen, mitä olivat alunperin vailla: huomiota.
Vierailija:
Eivät nämä vainoilut liity mitenkään mihinkään. Ihminen, joka on kiusaaja luonteeltaan, kiusaa aina jotakuta ja keksii sille aina perustelun. Ei siinä ole kyse muusta kuin puhtaasta pahantahtoisuudesta. Syy löytyy aina, kun käyttää mielikuvitusta. On liian laihan, liian lihava, liian lyhyt, liian pitkä... Tai liian esillä netissä.Parhaiten näistä ihmisistä pääsee eroon sillä, kun heihin ei kiinnitä mitään huomiota. He janoavat huomiota ja ovat silmittömän kateellisia kaikille, jotka sitä saavat. He ovat joutavia ihmisiä ja saisivat minun puolestani hukkua sinne omaan joutavuuteensa ilman, että itseään kovastikin fiksumpina pitävät provosoituvat riitelemään heidän kanssaan ja antavat siis heille sen, mitä olivat alunperin vailla: huomiota.
minusta normaali ihminen ei alennu sellaiseen kiusaamiseen mitä täällä on. Ei edes netissä. Mutta jos ei ole mitään itsekunnioitusta jäljellä, kai sitä sitten käyttäytyy sen mukaisesti.
Koska jokainen kertoo aina kaiken kaikille, myös IRL.