Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pienet, mutta kätevät käsilaukun pikkupelastajat!

Vierailija
15.12.2019 |

Kerro ihmeessä hyvä vinkki siitä, mitä käsilaukkuun (tai taskun pohjalle) kannattaa sujauttaa.

Minulla on aikomus kerätä pikku pussukat jokaiseen käsilaukkuun. Pussukkaan olisi tarkoitus laittaa kaikenlaista pientä "hätä"tilanteiden varalle. Esimerkkinä vaikka laastari.

Mahdollisimman kätevää, mahdollisimman pienessä koossa!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerätä useaan laukkuun useita pikkupussukoita tavaraa? Miksi et hankkisi suoraan sisälaukkua (tsekkaa vaikka Insjö), jonka taskuihin pystyt tavarat asettelemaan ja siirtämään sisälauku aina laukusta toiseen tarpeen mukaan?

(muuten nuo listat ovat siis hyviä, en vain käsitä sitä, miksi tuollaisen tavaramäärän pitää olla jokaisessa laukussa)

Minulla on ainakin erikokoisia käsilaukkuja, joskus on käytössä ihan pieni ja joskus isompi.

Vierailija
42/44 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkoteloon laastareita.Tarvinnut monta kertaa ja auttanut myös kaveria pikku haavereissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääke ja Lactrase-entsyymi, kynsiviila.

Nenäliinoja aina.

Vierailija
44/44 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerätä useaan laukkuun useita pikkupussukoita tavaraa? Miksi et hankkisi suoraan sisälaukkua (tsekkaa vaikka Insjö), jonka taskuihin pystyt tavarat asettelemaan ja siirtämään sisälauku aina laukusta toiseen tarpeen mukaan?

(muuten nuo listat ovat siis hyviä, en vain käsitä sitä, miksi tuollaisen tavaramäärän pitää olla jokaisessa laukussa)

Minulla on ainakin erikokoisia käsilaukkuja, joskus on käytössä ihan pieni ja joskus isompi.

Pientä käsilaukkua ei mikään korvaa.