Kerro pienet, mutta kätevät käsilaukun pikkupelastajat!
Kerro ihmeessä hyvä vinkki siitä, mitä käsilaukkuun (tai taskun pohjalle) kannattaa sujauttaa.
Minulla on aikomus kerätä pikku pussukat jokaiseen käsilaukkuun. Pussukkaan olisi tarkoitus laittaa kaikenlaista pientä "hätä"tilanteiden varalle. Esimerkkinä vaikka laastari.
Mahdollisimman kätevää, mahdollisimman pienessä koossa!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Laastaria, särkylääkettä, kynsiviila, pinnejä, hiuslenksu, terveysside, lyijykynä, pieni monitoimiveitsi ja tulitikut.
+nenäliinoja sekä kosteuspyyhe.
Minkä akkainlehden laiska toimittajaharjoittelija täällä taas yrittää keksiä juttuaihetta?
Veikkaan, että jättää singot, tiirikat ja mattoveitset jutustaan pois :(
Vierailija kirjoitti:
se on se essentiaali joka jokaisella naisella kuuluu olla, kuule!
Kyllä rouva kenraali!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä akkainlehden laiska toimittajaharjoittelija täällä taas yrittää keksiä juttuaihetta?
Veikkaan, että jättää singot, tiirikat ja mattoveitset jutustaan pois :(
Vai että toimittaja. :D Mulla itseasiassa on mattoveitsi käsilaukussa.
Ap
Mulla on tamponeja, laastareita, huulipuna, huulirasva, pikku purkki käsivoidetta, nessuja, nämä nyt mainitsen alkuun. On muutakin mutta en muista mitä. Se vaihtelee osuuko mikään noista siihen pikku pussukkaan kovin usein vai lojuuko laukun pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on etusormen mittainen suurennuslasi kun kirjaimet pienenevat paiva paivalta. Varsinkin laakepurkeissa kaytetaan muurhaisen kakan kokoisia. Lasit on, ei tarvitse ehdottaa optikolla kaymista.
Mä otan puhelimella kuvan tuoteselosteesta ja kaikesta pienestä tekstistä. Puhelimen näytöltä sen pystyy lukemaan suurentamalla kuvaa. On helppo konsti meille "vanhuksille", eikä herätä niin paljon huomiota kuin erillinen suurennuslasi.
Itse kysymykseen vastaisin että nenäliinapaketti on auttanut monesti pulasta kun esim. menee yleiseen vessaan eikä siellä olekaan paperia. Tai tulee joku yllättävä yskä/aivastuskohtaus.
N51
Minulla on miniapteekki. Pieni pussi, josta löytyy tamponeja, särkylääkettä, laastaria, matkapahoinvointi/ripuli/ummetuslääkkeet, stepsilsejä. Aika monta kertaa on tarvinnut myös kanssaihmisille, ihana että on aina valmiina kun joku tarvitsee buranaa :)
Miksi kerätä useaan laukkuun useita pikkupussukoita tavaraa? Miksi et hankkisi suoraan sisälaukkua (tsekkaa vaikka Insjö), jonka taskuihin pystyt tavarat asettelemaan ja siirtämään sisälauku aina laukusta toiseen tarpeen mukaan?
(muuten nuo listat ovat siis hyviä, en vain käsitä sitä, miksi tuollaisen tavaramäärän pitää olla jokaisessa laukussa)
Vierailija kirjoitti:
Krusifiksi, valkosipulia ja puuvaarna.
Unohdit pikkupullon vihkivettä ja minikokoisen Raamatun.
se on se essentiaali joka jokaisella naisella kuuluu olla, kuule!