Huonon miehen kanssa naimisissa
Mitä olen tehnyt jotta tämän ansaitsen? Mies on aina vaan töissä omassa firmassaan, tänäänkin koko päivän vaikka olisi meillä ollut töitä kotonakin.
Kommentit (12)
Tuntuu ettei mies yhtään välitä. ap
Missä vika? Teillähän on työnjako kohdallaan.
Miten huono miehesi ei tajua, ettei ansaitse sinua? JÄTÄ SE!
Mä jätänkin. Mutta sitä ennen otan nuoren rakastajan ja annan miehen maistaa omaa lääkettään. ap
Ala sä elättäjäksi jotta mies voi olla kotona
Mä en valitettavasti voi mennä palkkatöihin kun olen puolikuntoinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en valitettavasti voi mennä palkkatöihin kun olen puolikuntoinen. ap
Tokko sulla on varaa siihen gigoloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä jätänkin. Mutta sitä ennen otan nuoren rakastajan ja annan miehen maistaa omaa lääkettään. ap
Ai onko sun mies vihdoin ottanut rakastajattaren?
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin pesemään pyykit ja tiskit. Lakanat mankeloin ja kylpyhuoneesta kaakelit hinkkasin puhtaaksi. Mies ei edes huomannut. ap
Koneet pesee pyykit ja tiskit. Älä taas mangu miehen duuneja. Sulla kotona olevana ihan kuule velvollisuus hoidella koneiden täytöt ja tyhjennykset. Kuka hullu nyt vielä mankeloi??????
Hyvä kun pesit kaakelit hohtavat sitten puhtaina. Nauti niistä kotiaskareista ja muista kiittää kaikilla ei ole edes kotia jota hoidella. Ei huomaa ei meilläkään, kun on pesty. Eipä väliä näkyy kuitenkin nauttivan puhtaudesta kotona.
Seura tekee kaltaisekseen, Ammattivalittaja.
Mä jouduin pesemään pyykit ja tiskit. Lakanat mankeloin ja kylpyhuoneesta kaakelit hinkkasin puhtaaksi. Mies ei edes huomannut. ap