Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko hassu idea?

Vierailija
15.12.2019 |

Voiko esimerkiksi tädille lähettää syntymäpäivänä kukkia, vaikka asuisin aika lähellä häntä ihan vain yllättääkseni hänet? Vai onko kukkien lähettäminen vain pariskuntien juttu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia lähetetään silloin kun ollaan itse kaukana. Jos asut lähellä, voit viedä kukat henkilökohtaisesti. Täti varmasti ilahtuu siitä enemmän.

Vierailija
2/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vain esimerkkinä tätiä. Oikeasti ajatuksena oli sisaruksieni kanssa yllättää äitimme kukkalähetyksellä hänen 60-vuotissyntymäpäivänään.

Jokin jouluasetelma. Asumme 20-100 kilometrin päästä äidistämme, mutta osallistumme silti hänen syntympäiväjuhliinsa paikalle tulemalla, jotka järjestetään edellispäivänä. Ajatus oli yllättää hänet oikeana syntymäpäivänään, kun emme silloin enää ole siellä. Mutta olisiko jotenkin hassua? Kukaan ei ole koskaan lähettänyt hänelle kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hassua, on kiva yllätys joka ilahduttaa varmasti. Olen tilannut isovanhemmille ja vanhemmille.

Vierailija
4/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt vastaavaa? Saattaahan joku lähettää tyttöystävälleenkin kukkia, vaikka asuisi vain kivenheiton päässä.

Vierailija
5/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hassua, on kiva yllätys joka ilahduttaa varmasti. Olen tilannut isovanhemmille ja vanhemmille.

Asutko heitä lähellä?

Vierailija
6/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ajatus, varmasti äitisi yllättyy ja ilahtuu.