**LOKAKUISTEN SUNNUNTAI***
Kommentit (6)
Nyt jo +22 varjossa, huh!
Olen ihan turvoksissa, ja on ruennut supistelemaan välillä ilkeästikin, minulla tämä helle tekee aina sen.
Tulisipa sateista ja kylmää!
Minä olen ollut tosi äkäinen tiistaista asti kun oli se pelkopolilla käynti. Se ei tosiaan helpottanut pelkoja, päinvastoin! Kaikki pelot nousi esiin ja nyt kaikki energia menee murehtimiseen ja pelkäämiseen, ja olen tosi äkäinen.
Säälittää esikoinen ja mies kun ne joutuvat minua sietämään :(
Soitin jo perjantaina neuvolaan ja sanoivat sieltä että pitää soittaa psykiatrian mikähän poliklinikka se olikaan, no sehän oli tietysti kiinni joten soitan sitten huomenna. Kyllä on tämä viikonloppu ollut tosi hanurista, minulla menee hermot pienimmästäkin asiasta.
-lupicaia 25 tasan
Noniin, se minun hehkeä keskiraskaus sitten oli ja meni, kyllähän sitä ne pari viikkoa kestikin.
Nyt on sitten niin pirusti kaikkea raskausvaivaa, että huomaan taas kuinka vähän oikeasti tykkään tästä raskaanaolosta. Minusta se 9kk on ihan liikaa, semmonen hiiren raskausaika sopis mulle paremmin ;)
Elikäs; iskias vaivaa, supistelee, maha on tiellä, hikoiluttaa, närästää, jalkoja vetää suonella, vituttaa ja väsyttää. Jokohan tuli kaikki :)
Ainoaa positiivinen asia on se, että vauveli liikkuu tosi paljon ja silleen pitää minut järissäni, kun muistan aina että miksi tätä paskaa joutuu kestämään :D
Ukon kanssa on taas sukset ristissä, oli eilen kotona hereilläoloaikaan alle 10min ja nyt sitten kuorsaa tuossa autuaan tietämättömänä siitä, että a) minä oon heränny about 15 x yön aikana lohduttamaan sääsken syömiä, kutiavia lapsia b) olen pirun väsynyt ja kiukkunen c) olen laittanu pyykkiä, pessyt keittiön lattiaa, laittanu aamupalaa jne jne jne ja d) kun hän herää, täällä on helvetti irti sanon minä.
Noniin, tulipas vuodatusta. Enkös olekin äärimmäisen positiivinen ja iloinen ihminen ;)
Juu, mutta elämä on ja sitä rataa.. Onneksi kaks lapsista lähtee mummin ja papan kans sukulaispojan rippijuhliin, sitten vois vähän huilia. Ja aion kyllä tuolta ukolta ruinata itelleni kunnollisen, ison, höyryävän pitsan sitten iltapäivällä, on meinaan TAAS Kauhea pitsahimo :)
Parempia oloja ja pirteämpiä päiviä muille toivottaa
Mianni 23+1
p.s. Voimia Lupicaialle tuohon pelkojuttuun! Itse en oikein osaa samaistua, kun itselläni ei oo koskaan itse synnytys pelottanut ja niistä kaikista on ihan hyvät muistot. Mutta tosiaan itse pelkään ihan sikana sitä synnytyksen jälkeistä ekaa n. neljää päivää =jälkisupistukset.
Heips taas pitkästä aikaa! Enpä muista, millon olisin kirjottanu, lukenut olen pinoja kyllä. Tuntuu vaan että se energia menee muiden juttuja lukiessa ja sitten ei enää jaksa omia juttuja kirjoitella. Ja kun ei oo ollu mitään kummempaa asiaakaan niin... Mukava silti ilmoitella että minä ja vaavi ollaan hengissä sentään! :)
Tasaista on ollut, välillä töissä selkä menee jumiin ja jalat on kuin lyijyä. Ei jaksais välillä edes portaita nousta. Mutta pakko on, kun ei nyt mitään ylitsepääsemättömiä vaivoja ole (ainakaan vielä!) Ajattelin, että oon töissä sen minkä jaksan.
Tilasin perjantaina vauvalle vaunut. Hoitopöytä ollaan myös hankittu, käytetty mutta siisti ja tilava ja ihana. Sänkyä oon myäs käytettynä katsellu. Ehtiihän sitä. En tiedä vielä otetaanko me pakkausta.. On jo pari ennestään. Saa nähdä.
Vauva liikuskelee ahkeraan varsinkin iltaisin ja aamuisin. Mieskin tuntee jo hyvin liikkeet :). Eli tietää että pikkuisella ei ole hätää. Ei oo supistellu (kai), töissä vaan välillä semmonen kiree tunne vatsassa. Tuntuu aika inhottavalta kyllä... Mitä lie.
Mulla varttia vaille 12 töihin meno, juhannuksena vasta vapaata ja rankka viikko tulossa kun alkaa alennusmyynnin teko ja mulla iltaa eli osastoa saa siivota ihan hullun lailla kun vaatteita on siellä sun täällä kun asiakkaat sovittelee niitä ekstaasissa :/
Lupicaialle voimia ja jaksuja, koita pitää pää kasassa.
Nyt menoks. Aurinkoista sunnuntaita mammat & masut!
Sanna ja baby rv23+5
Minäkin täällä viikonloppuna... harvinaista! Eilen poltin selkäni tuolla auringossa, joten tänään täytyy varmaan vähemmän olla ulkosalla. Mies nukuttaa esikoista päikkäreille ja mulla tekemisen puutetta... Siivota tarvis kun vaan jaksaisi. Mutta siis mitään asiaa ei varsinaisesti ollut, kunhan tulin kertomaan, että elossa ollaan ;)
Lupiacaille tsemppiä synnytyspelkojen kanssa. Mites se teidän esikoisen synnytys meni? Vai muistanko oikein, että sulla on jo yksi lapsi... Tosi noloa jos muistan ihan väärin! No, toivottavasti pääset juttelemaan asiantuntevan henkilön kanssa asiasta.
Nyt makoilemaan sohvalle hetkeksi ja sitten kotitöitten kimppuun.
Jaksuja,
S-I ja Lumikukka 24+5
Tulin vaan LUPICAIALTA kysymään, että annettiinko sulle jatkokäyntiä pelkopolille?
Yritän olla kuulostamatta opettajamaiselta, mutta kun pelkojen hoitaminen ei käy ihan käden käänteessä... ei se mene vaan niin, että menet pelkopolille ja olet siellä 45 minuuttia ja sitten kaikki pelot on unohtuneet. En tiedä synnytyspelon hoidosta, mutta ylipäänsä pelkojen hoitoon kuuluu kyllä useampia käyntikertoja. Ja useimmiten kehitykseen kuuluu myös se, että jutut täytyykin nostaa mielessä esiin ennen kuin niitä voidaan alkaa käsitellä. Eli olisiko ollut kyse tästä, jos sinulla on jatkokäynti tiedossa?
Kyselee siis viittä vaille (no ehkä kymmentä vaille) valmis psykologian maisteri.
Coe rv 22+0
Käytiin mökillä piipahtamas :) perjantaina lähettii neilen tultiin ja nyt nahka ihan palanut =(
Tänään on miehen nuorimman siskon rippujuhla johon täytyis alkaa valmistautumaan.. meillä ei ole edes kukkaa/korttia eli pitää sellaisetkin käydä jostain ostamassa.
tuli mieleen et meil ei varmaan kukaan ole aikoihin päivittänyt lokakuisten la:t,esittelyt,synnärit listaa?
Itse voisin mut en osaa =(
mut nyt syömään :)
Hexu ja poitsu rv 24+6? (en muista vkoissa sekaisin =) )