Miksi treffipalstalla on vain oudon näköisiä miehiä?
Vaikka näkisi kuvan etukäteen ja pitäisi sen perusteella ok tyyppinä, tavatessa onko oudon näköinen. Ikinä ei tapaa mukavan näköistä ja suht koht kauniskasvoista. Jos ei ole oudon näköinen, silloin kalju, mahakas tai rillipää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No, harva kai epäedustavaa kuvaa laittaa treffipalstalle. Mutta miesten kohdalla pitää aina muistaa, että (ellei puhuta parikymppisistä) suuri osa valehtelee ikänsä 5-10 vuotta alaspäin, joten ne kuvatkin lienee vuosia vanhoja.
Hah, olen varmaan poikkeus. Olen laittanut rehellisiä kuvia enkä ole ikää valehdellut. Kaikissa kuvissa kerrotaan koska otettu ja suuriosa on tältä vuodelta (80%). Kuvista löytyy huoliteltua partaa ja ei niin huoliteltua. Yritin omissa kuvissa tuoda ilmi että en näytä koko vuotta samalta. :’D
No mutta 70% väestöstämme on oudon näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, harva kai epäedustavaa kuvaa laittaa treffipalstalle. Mutta miesten kohdalla pitää aina muistaa, että (ellei puhuta parikymppisistä) suuri osa valehtelee ikänsä 5-10 vuotta alaspäin, joten ne kuvatkin lienee vuosia vanhoja.
Hah, olen varmaan poikkeus. Olen laittanut rehellisiä kuvia enkä ole ikää valehdellut. Kaikissa kuvissa kerrotaan koska otettu ja suuriosa on tältä vuodelta (80%). Kuvista löytyy huoliteltua partaa ja ei niin huoliteltua. Yritin omissa kuvissa tuoda ilmi että en näytä koko vuotta samalta. :’D
Kyllä, olet poikkeus, ainakin jos olet yli 40-vuotias.
Varmasti on yhtälailla kuin miesten puolella. :)
Kun olen päässyt tulkitsemaan itseäni vuosien varrella, olen huomannut että olen paljon kriittisempi kuvien osalta kuin livenä. Tällä viikollakin tapasin henkilön jota pidin mukavan näköisenä, vasta nyt viikonloppuna näin hänen profiilikuva. Kuvan perusteella hän olisi joutunut vasuriin.