Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen alkanut epäillä
18.06.2006 |
että mieheni on homo. Lisäksi hänellä taitaa olla jokin perversio, johon liittyy tietokoneiden osat =(
Mieheni ei koskaan näytä käyvän millään normaaleilla sivustoilla sivuhistorian perusteella. Normaaleilla tarkoitan tietysti sellaisia pornosivuja joilla miehet yleensä käyvät iltaisin, kun vaimot nukkuvat. Ei. Mieheni sivuhistoria on täynnä linkkejä keskustelupalstoille, joilla miehet keskustelevat tietokoneista ja niiden osista :´(
Mitä voin tehdä auttaakseni miestäni eroon näistä perversioista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa