Jos mies on 168cm, 65kg ja huonohampainen, mutta hänellä on ollut useita naisia ja avioliittoja, mistä se kertoo?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis
Eipä ole tätäkään.
Ap
Tunnut tietävän itse syyn 🤣.
Ohis
Määrätynlaisten onnettomien naisten tyhmyydestä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis
Eipä ole tätäkään.
Ap
No sinäpä näytät tuntevan miehen todella läheisesti kun tuonkin tiedät. Sitten tiedät toki meitä paremmin hänen muutkin ominaisuutensa, eli turhaa täällä kysellä.
Mitä kertoo miehestä, joka on 47, kahdesti eronnut viiden lapsen isä, työtön viimeiset 20 vuotta, pituus 175 ja paino n. 150. Sanomattakin selvää, että luottotietoja ei ole. Käynyt apukoulua aikanaan. Viimeisin ero tuore (vaimo ei suostu tekemään lisää lapsia), ja kuulemma on jo kovasti deittaillut yhtä 33 v daamia. En voi käsittää...
Ehkäpä ne naisetkin ovat olleet huonohampaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis
Eipä ole tätäkään.
Ap
No sinäpä näytät tuntevan miehen todella läheisesti kun tuonkin tiedät. Sitten tiedät toki meitä paremmin hänen muutkin ominaisuutensa, eli turhaa täällä kysellä.
Halusin vain kuulla teidän näkemyksiänne. En minä itsekään ole pystynyt selvittämään mikä tuossa miehessä minua viehätti.
Ap
No esim.
- eksoottinen ( Baltzar)
- varakas (Hjallis)
- narsisti ( Baltzar, Hjallis)
- tummatukkainen ja komea naamasta ( ei tuu suomalaisista ketään mieleen, niin sanotaan vaikka Cruise)
M/39 maantienharmaa tavis suomimiehen näköinen keskituloinen 174cm keskilihaksikas melko hiljainen mies joka kostuttaa naisia melko heikosti
Yleensä lompakko kompensoi kaikki ulkonäön ja luonteen puutteet, joissain harvoissa tapauksissa puheen lahjat ja sänky taidot riittävät hurmaukseen.
Hyvä puhumaan? Narsisti? Narsisti osaa asuksi hurmata lähes kenet vaan.
Psykopaatti.